رمان‌های «رابطه، اندوه بلژیک، خانه کاغذی» به همراه کتاب‌های «واژه‌های خندان» و «بیش از هرچیز مهربان باشید» جزء جدیدترین آثار نشر آموت در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شوند.

به گزارش خبرآنلاین، انتشارات آموت امسال هم با دستانی پر به نمایشگاه کتاب می‌آید. این ناشر حوزه ادبیات که حالا دیگر با کتاب‌های پرمخاطب و برگزیده برخی جوایز ادبی بین اهالی قلم شناخته می‌شود؛ امسال با 7 عنوان کتاب چاپ اول به بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران قدم می‌گذارد.

رمان «رابطه» نوشته مهتاب دیهیم که درباره یک ازدواج تقریبا اجباری است؛ پدر و مادر امیرعلی دختری را به او پیشنهاد می‌کنند و او می‌پذیرد اما شب عروسی به او می‌گوید که هیچ احساسی نسبت به او ندارد و بعد از مدتی از هم جدا می‌شوند. اما پس از مدتی اتفاقات دیگری می‌افتد...

رمان «اندوه بلژیک» نوشته هوگو کلاوس و ترجمه‌ سامگیس زندی که خاطرات خواندنی پسری 11 ساله از یکسال پیش از آغاز جنگ جهانی دوم تا دو سال پس از آن است. این رمان مشهورترین و برجسته‌ترین اثر کلاوس است که تنها چند هفته بعد از انتشار پرفروش‌ترین کتاب در آلمان، بلژیک و هلند نام گرفت.

رمان «زندگی اسرارآمیز» نوشته سو مانک کید با ترجمه عباس زارعی که یکی از رمان‌های محبوب جهانی است و تا کنون به 26 زبان ترجمه شده. درباره دختری است که مادرش را از دست می‌دهد و در فراز و نشیب‌های زندگی با پدر بداخلاقش، به سرزمینی دور سفر می‌کند و...

رمان «خانه کاغذی» کارلوس ماریا دومینگوئز که تاکنون به 20 زبان زنده دنیا ترجمه شده و یکی از مشهورترین رمان‌های دومینگوئز نیز محسوب می‌شود و حالا با ترجمه‌ شقایق قندهاری روانه بازار نشر ایران شده است.

همچنین کتاب‌های «واژه‌های خندان» مجموعه‌ای متفاوت از ضرب المثل‌های طنز ایرانی نوشته احمد اکبرپور، «بهداشت روانی» کتابی آموزشی و مفید برای زندگی بهتر و شناخت بهتر احساسات و کنترل آنها که یکی کار گروهی است و با ترجمه مهدی محی‌الدین بناب منتشر شده است. در همین زمینه و کتاب «بیش از هرچیز مهربان باشید» نوشته زو ویل با ترجمه‌ همین مترجم به آموزش‌های کاربردی برای تربیت فرزندان اشاره دارد و دیگر کتاب این ناشر برای مخاطبان کتاب‌های روانشناسی و آموزشی است.

همچنین بنابراین گزارش، پرفروش‌های سال 92 نشر آموت نیز بدین شرح اعلام شده است:

عاشقانه/ رمان/ فریبا کلهر/ چاپ سوم
شوهر عزیز من/ رمان/ فریبا کلهر/ چاپ ششم
خدمتکار و پروفسور/ رمان/ یوکو اوگاوا/ مترجم: کیهان بهمنی/ چاپ سوم
پیش از آنکه بخوابم/ رمان/ اس‌جی واتسون/ مترجم: شقایق قندهاری/ چاپ دوم
نسکافه با عطر کاهگل/ رمان/ م. آرام/ چاپ سوم
کتاب نیست/ مجموعه شعر/ علیرضا روشن/ چاپ هفتم
رز گمشده/ رمان/ سردار ازکان/ مترجم: بهروز دیجوریان/ چاپ پنجم
پروانه‌ای روی شانه/ رمان/ بهنام ناصح/ چاپ سوم
مجموعه داستان‌های فلانری اوکانر/ مترجم: آذر عالی‌پور
ایراندخت/ رمان/ بهنام ناصح/ چاپ ششم
پاییز حافظیه/ رمان/ م. آرام/ چاپ دوم
نفرین سرخ/ رمان/ مینا یکتا/ چاپ دوم

بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران از دهم تا بیستم اردیبهشت در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و انتشارات آموت در راهروی 3، غرفه 2 میزبان دوستداران مطالعه و کتاب است.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =