فارس نوشت:

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه اگر آمار افزایش نرخ اجاره نشینی در تهران صحت داشته باشد آنرا بررسی می کنیم، گفت: کمیته مسکن کمسیون عمران مجلس کلیات پیش نویس پیشنهادی دولت در بخش مسکن را بررسی کرد.
سید مهدی هاشمی در پاسخ به این سئوال که آیا کمیسیون عمران مجلس پیش‌نویس طرح پیشنهادی دولت در بخش مسکن را بررسی کرد یا خیر، گفت: کمیته مسکن کمیسیون عمران مجلس در جلسه روز سه‌شنبه هفته گذشته کلیات پیش‌نویس طرح پیشنهادی دولت در بخش مسکن را با حضور سیدمحمد پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی بررسی کرد.

او گفت: در این جلسه پیش‌نویس ارائه شده از سوی دولت تنها حاکی از وضع موجود در بخش مسکن بود که کلیات آن نیز بررسی شد.

هاشمی در پاسخ به این سئوال که جزئیات این پیش‌نویس چیست، گفت: در این پیش‌نویس دولت به وضع موجود در بخش مسکن پرداخته و اعلام کرده است که چه تعداد مسکن در شهرها و چه تعداد مسکن در روستاها داریم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: هفته آینده نیز تابش رئیس بنیاد مسکن توضیحات خود را در خصوص بخش مسکن روستایی به استحضار کمیته مسکن کمیسیون عمران خواهد رساند.

هاشمی در پاسخ به این سئوال که رئیس کمیسیون تخصصی مشاوران املاک از افزایش اجاره نشینی در تهران خبر داده آیا مجلس نسبت به افزایش نرخ اجاره نشینی در تهران حساسیت نشان داده و ورود نخواهد کرد، گفت: باید دید این آمارها تا چه حد صحّت دارد چرا که در کشور نمی‌توان به آمارها چندان اعتماد کرد.

او گفت: به هر حال باید دید آیا این آمارها درست است یا خیر و آن وقت اگر درست باشد می‌توان نسبت به این موضوع نیز ورود کرد.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =