۰ نفر
۲۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳

روز زن و روز مادر فرصتی برای قدردانی از زحمات این عزیزان است.

یکی از روزهایی که در ایران اسلامی مهم است روزهایی است که به مناسبت ولادت پیشوایان دین نام گذاری شده است که معمولا این روزها با نامگذاری های دیگر هم همراه شده است.از جمله این روزها روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)است که در ایران مصادف با روز زن و مادر هم می باشد. این روز را به شما از جمله مادران سختکوش و زنان ایثارگر تبریک می گویم.
کمتر کسی را می توان یافت که نقش زنان را در پیشرفت خود و تربیت فرزندان و ... با اهمیت نداند.چرا که به دلیل نوع کارهای مردان و حضور بیشتر در بیرون از منزل، این زنان هستند که مسئولیت های مختلف امور خانوادگی را به عهده دارند.همان زنانی که بدون هیچ گونه چشمداشتی با عشق و علاقه به زندگی و همسر خود نه تنها از کمبودها گله نمی کنند بلکه فضای با نشاط و شادی را در فضای خانواده ایجاد می کنند تا با داشته ها و نداشته هایمان زندگی خوبی را داشته باشیم.مسئولیت زنان شاغل در ایجاد این فضای صمیمی به مراتب بیشتر از زنان غیرشاغل است.چون علاوه بر مسئولیت خانه داری، مسئولیت و نقش اجتماعی دیگری را هم دارند که انرژی و زمان زیادی از آنان را می گیرد.
حال نه فقط این روز، بلکه همه ایام باید به زنان احترام گذاشت و تکریم شان کرد.از این فرصت استفاده می کنم و این روز را مجددا به همه زنان ایثارگر ایران اسلامی تبریک می گویم و سپاس ویژه ام را تقدیم می کنم به همسر فداکار،صبور و مهربانم که همیشه یاریگر من بودند. از زنان مددکار اجتماعی ایران هم همیشه به نیکی یاد می کنم.

www.mousavichalak.ir

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =