مهر نوشت:

نمایش «آنتراکت بی آنتراکت» به کارگردانی پریسا مقتدی اجرای عمومی خود را روز ۲۸ فروردین ماه با بزرگداشتی برای زنده یاد احمد آقالو در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز کرد.
شامگاه 28 فروردین ماہ مجموعه تئاتر شهر بار دیگر میزبان احمد آقالو بازیگر فقید تئاتر ایران بود که طی سالهای متمادی در عرصه بازیگری و بر صحنه تئاتر ایران درخشید.

شامگاه 28 فروردین ماه بار دیگر هنرمندان تئاتر با دوست، همکار و بازیگر مورد علاقه خانواده سینما، تئاتر و رادیو گفتگو کردند.

شامگاه 28 فروردین ماه ژاله علو با پیامی بر پیغام‌گیر تلفن خانه احمد آقالو از او دعوت به همکاری در نمایشی رادیویی کرد. صدرالدین شجرہ نیز در پیامی دیگر گفت که نقشی برای او در یک نمایش رادیویی در نظر گرفته و هما روستا نیز به آقالو پیغام داد که او را برای بازی در نمایش «آنتیگونه در نیویورک» انتخاب کردہ است.


شامگاه 28 فروردین ماه رضا کیانیان در پیغامی تلفنی با آقالو درباره خاطرہ بازی او در فیلم کمال تبریزی صحبت کرد و از آقالو خواست تا در صحنه فیلمبرداری حاضر شود. گلاب آدینه نیز بعد از خوش و بش کردن با آقالو گفت که فردی را در نظر گرفته اند تا به خواستگاریش بروند، خانمی با نام فرخ.

اما شامگاه 28 فروردین ماه احمد آقالو تنها پیغام ها را شنید و تنها جمله ای که با صدای زنگ دار خود به حاضران در سالن انتظار سالن سایه تئاتر شهر گفت این بود: لطفا پس از شنیدن صدای صوت پیغام بگذارید.

شامگاه ۲۸ فروردین ماه آقالو در سکوت در کنار همسر و علاقه مندان به تئاتر و بازیگری شاخص به نام احمد آقالو حضور داشت و به همراه دیگران اجرای عمومی نمایش «آنتراکت بی آنتراکت» را افتتاح کرد.

آشا محرابی بازیگر نمایش «آنتراکت بی آنتراکت» سرپرست گروه آقالو به همراه مهران رنجبر یکی دیگر از اعضای گروه، هرکدام متنی را در تجلیل از مقام هنری احمد آقالو بازیگر پیشکسوت تئاتر، رادیو، تلویزیون و سینما قرائت کردند.

قرائت یادداشت فرخ زرین کفش همسر زنده یاد آقالو، اهدای هدیه و شاخه گلی از سوی گروه اجرایی نمایش و مجموعه تئاتر شهر از دیگر بخش های مراسم رسمی افتتاح نمایش «آنتراکت بی آنتراکت» به کارگردانی پریسا مقتدی بود.

نمایش «آنتراکت بی آنتراکت» نوشته ژان میشل ریب، دراماتورژی سجاد افشاریان، کارگردانی پریسا مقتدی بازی آشا محرابی، بهرام سروری نژاد، سینا رازانی، امیر حسین رستمی هر روز غیر از شنبه ها ساعت 20 در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =