کاربران خبرآنلاین از پرداخت رقم‌های نجومی به فوتبالیست‌ها ناراضی هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چهارشنبه گذشته خبرآنلاین اقدام به یک نظرخواهی از کاربران خود کرد و در آن از کاربران خواست که نظرشان را در مورد قراردادهای میلیاردی فوتبالیست‌ها بدهند. عنوان این نظرخواهی «قراردادهای میلیاردی حق بازیکنان لیگ برتری است؟» بود. تعدادی از کاربران خبرآنلاین در این نظرخواهی شرکت کرده‌اند و نظرشان را در این مورد گفته‌اند.

نکته جالب در مورد نظر کاربران این است که اکثریت آن‌ها مخالف پرداخت رقم‌های نجومی به بازیکنان از بیت‌المال هستند و تعداد قابل توجهی از آن‌ها هم نظر داده اند که «ابتدا باشگاه‌ها را خصوصی کنید، بعد آن‌ها هرچقدر دوست داشتند به فوتبالیست‌ها پول بدهند.»

کاربری نوشته: «اگر تیمها حرفه ای و خصوصی بشن و بدون گرفتن پول از دولت هر چقدر دلشون میخواد پول بدن. ولی اگرقرار هست دولت پول بده جای مهمتری برای هزینه هست.»

کاربر دیگری با نام امین نوشته است: «اگه 2000 نفر از گرفتن یارانه انصراف بدهند، پولش کفاف تامین حقوق یک سال بازیکنی که خیلی هم خوب نیست رو نمی‌ده. 1,100,000,000تومان در شرایطی که یک مهندس خوب الان در سال حدود 60 تا 70میلیون تومان بیشتر درآمد نداره به نظر شما واقعا انصافه؟ اونم توی فوتبالی که در ایران صنعت نیست و درآمدزایی نداره توی فوتبالی که اکثر تیمها از بیت المال هزینه می کنن توی فوتبالی که شاید هر 8 سال یکبار، اونم با کلی نذر و نیاز بره جام جهانی؟ به خدا انصاف نیست پول ملت رو اینطوری هدر بدهند.»

کاربری هم نوشته: «نمی‌دونم حقشون هست یا نه چون کشورهای عربی بیشتر از این رو واسه فوتبالیست های خودشون و فوتبالیست های خارجی شون خرج می‌کنند. ولی به نظر من درست نیست این پول ها از بیت المال و جیب مردم به این صورت هزینه بشه. دولت باید این پول رو صرف ورزش همگانی و توسعه زیر ساخت ها بکنه. با نصف پولی که یک باشگاه در یک فصل خرج می‌کنه می‌شه ورزشگاه نقش جهان اصفهان رو تکمیل کرد ولی چند ساله که می‌شنویم هرسال می‌گن بودجه کافی اختصاص داده نشده. به نظر من باید باشگاه ها خصوصی بشوند و اون موقع هر باشگاهی هر مقدار که دلش خواست هزینه کنه کسی هم شاکی نمی‌شه.»

شما می‌توانید نظرات کاربران خبرآنلاین در مورد دستمزد فوتبالیست‌های ایرانی را ایـــنـــجـــا بخوانید.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =