۰ نفر
۲۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۵:۱۵

ایسنا نوشت:

نادر سلیمانی با اشاره به حضورش در سریال «معمای شاه» محمدرضا ورزی گفت: امیدوارم سالی برسد که ما نه دنبال پولمان باشیم و سازمان صداوسیما هم دنبال این نباشد که به بازیگرانش پول کم بدهد.

این بازیگر که این روزها در سریال تاریخی «معمای شاه» نقش شعبان جعفری (مشهور به شعبون بی‌مخ را ایفا می‌کند)، در خصوص حضورش در این سریال و نقشی که در آن ایفا می‌کند، گفت: این سریال پیش از این برای انتخاب بخش‌های جدید بازیگری متوقف شد. به جهت اینکه پیش از این ولی‌الله مومنی نقش شعبان جعفری را ایفا می‌کرد اما انگار متوقف شد و این نقش را به من دادند تا کار کنم و پس از عید نیز درگیر سریال محمدرضا ورزی می‌شود.

او با اشاره به مشکلات مالی سریال «معمای شاه» ادامه داد: تأسف‌آور است برای سریال الف ویژه‌ای که مثلا سال‌ها قرار است ماندگاری داشته باشد. این کار یک کار تاریخی است و من بسازم، عباس بسازد که نیست. باید ماندگاری داشته باشد! شخصیت‌ها عینا شخصیت‌های تاریخی هستند و خود سریال نیز نه خیلی سفارشی است و نه من درآوردی. اینجا تاریخ است و شخصیت‌ها، صورت‌ها و لوکیشن‌ها باید نزدیک به واقعیت باشد.

نادر سلیمانی در پایان این گفت‌وگو درخصوص شخصیت «شعبان جعفری»، گفت: شعبان جعفری به نظر می‌آید مردی فوق‌العاده و قوی‌ است ولی چنین چیزی نیست و شخصیت او شبیه به یک بادبادک باد شده است.

نادر سلیمانی پیش از این در سریال تاریخی «کلاه پهلوی» نیز ایفای نقش کرده است.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =