مهر نوشت:

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: اینکه می گویند دولت مسکن مهر را رها کرده، صحت ندارد و درست نیست، در این زمینه از مردم تقاضا می شود تا با تکمیل آورده نقدی خود در اتمام و بهره برداری پروژه ها دولت را یاری دهند تا هرچه سریعتر عملیات اجرایی پروژه ها به اتمام رسد.
علیرضا تابش ظهر امروز در مراسم افتتاح هزار و 500 واحد مسکن مهر در شهرستان فیروزکوه، محور فعالیت‌های بنیاد مسکن را به بخش‌های عمران روستایی، بازسای مسکن روستایی، مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر، مسکن محرومین و خیرین مسکن‌ساز تقسیم بندی کرد و گفت: عمده فعالیت‌ها با محوریت خدمت در روستاها و اقشار کم درآمد است.

او با اشاره به احداث واحدهای مسکن مهر در استانها و شهرهای مختلف کشور گفت: از ابتدای آغاز پروژه بزرگ ملی مسکن مهر تاکنون 260 هزار واحد مسکونی مهر در سراسر کشور ساخته و تحویل داده شده است.

این مسئول با تاکید بر لزوم مساعدت سایر دستگاه‌ها و نیز کمک تسهیلاتی به مسکن مهر گفت: سیاست دولت این است که کمک شود هرچه سریعتر این واحدها مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

تابش ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب بحث تامین مسکن همواره در دستور کار دولتها بوده و در دولت یازدهم نیز دولت تدبیر بحث مسکن اجتماعی را مطرح کرده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یادآور شد: هم اکنون دولت در تلاش است تا مشکلات زیربنایی مسکن مهر در شهرها و استانهای مختلف را برطرف و هرچه سریعتر این واحدها را به اتمام رساند تا در اختیار صاحبان و مالکان قرار گیرد.

او گفت: در حال حاضر 38 هزار واحد مسکونی در استان تهران وجود دارد که در مجم%:/..D8� 12 درصد از واحدهای مسکن مهر کشور در این استان است.

تابش یادآور شد: اینکه می گویند دولت مسکن مهر را رها کرده، صحت ندارد و درست نیست، در این زمینه از مردم تقاضا می شود تا با تکمیل آورده نقدی خود در اتمام و بهره برداری پروژه ها دولت را یاری دهند تا هرچه سریعتر عملیات اجرایی پروژه ها به اتمام رسد.


23145

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =