ایسنا نوشت:

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به اعلام نظر درباره برنامه‌ها و وضعیت این سازمان پس از اجرای فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها پرداخت و گفت: افرادی که از دریافت یارانه‌ها انصراف می‌دهند نگران نباشند، زیرا منابعی که از این محل صرفه جویی می‌شود، صرف ارتقای خدمات عمومی خواهد شد.

دکتر سیدتقی نوربخش ضمن تاکید بر اینکه یکی از مشخصه‌های اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها راهبرد دولت در تامین منابع مورد نیاز نظام سلامت و بهبود وضعیت معیشتی مردم است، گفت: خوشبختانه نظام سلامت به یکی از اولویت‌های دولت تبدیل شده است.

او به تخصیص اعتبارات مناسب در حوزه‌های مختلف نظام سلامت و نظام بیمه‌ای کشور و افزایش سرانه درمان اشاره کرد و گفت: این رخداد مثبت، مسئولیت ما را در قبال ارتقای سلامت مردم سنگین‌تر می‌کند و ابلاغ سیاست‌های کلی سلامت از سوی مقام معظم رهبری این نگاه را بیش از پیش تقویت می‌کند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اجرای فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: قرار بر این است که پوشش بیمه‌ای تکمیل شود که منابع آن نیز به خوبی دیده شده است.

نوربخش گفت: بنابراین افرادی که از دریافت یارانه‌ها انصراف می‌دهند نگران نباشند، زیرا منابعی که از محل انصراف یارانه‌ها صرفه جویی می‌شود صرف ارتقای خدمات عمومی از جمله گسترش پوشش‌های بیمه‌ای خواهد شد.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهران . ت A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    4 1
    بیمه است آخه اینها؟؟بسیار ناچیزه .
  • بی نام IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
    4 1
    بیمه بودن در ایران فقط یه اسمه ...
  • بی نام DE ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    2 1
    40 تورم و20 اضافه کردن حقوق بیمه شدگان . سکوت رندانه در مقابل سرقت سرمایه های تآمین اجتماعی . چه چیز را این آقا میخواهد پوشش دهد.