قویترین مرد جهان می گوید خدا را شکر می کند که با انجام تمرینات مستمر توانست مدال طلا را به دست بیاورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛خودش است و خودش.بدون رقیب.هر رکوردی هم که می زند رکورد قبلی خودش را جابجا می کند.قوی ترین وزنه بردار پارالمپیکی جهان در مسابقات امارات یک بار دیگر این کار را انجام داد و علاوه بر گرفتن مدال طلا رکورد جهان را که دست خودش بود شکست.رحمان درباره این مسابقات حرف می زند و می گوید:«مدال طلا را گرفتم اما باید بگویم که در این مسابقات ابر ورزشکاران شرکت کرده بودند.»

یعنی تا این اندازه سطح مسابقات بالا بود؟

شاید باور نکنید اما ابر ورزشکاران در این مسابقات شرکت کرده بودند.خدا را شکر می کنم که به خوبی تمرین کرده بودم و کاملا آماده بودم.انجام این تمرینات بود که باعث شد من بار دیگر مدال طلا را کسب کنم.

رکورد خودت را هم که شکستی.

سه بار رکورد شکستم.خوشحالی من از شکستن این رکوردها به این دلیل است که دل میلیون ها ایرانی شاد می شود.وقتی مدال طلا را گرفتم احساس غرور کردم.خدا را شکر دارم به تمام آرزوهایم می رسم.بر افراشتن پرچم مقدس ایران در جهان آرزوی من است که تا الان به آن رسیده ام.این مدال ها و رکورد شکنی ها فقط برای من نیست.تمام مردم ایران به خصوص اهالی زدگاهم اشنویه در آن سهیم هستند.

تیم ایران از معدود تیم هایی بود که هیچ اردوی خارجی را برگزار نکرد.با این حال بچه ها بهترین نتیجه را گرفتند.

اشکالی ندارد.کیفیت اردوهای داخلی هم خوب بود.مربیان ما تمام تلاش خودشان را کردند تا بچه ها خیلی خوب آماده مسابقات شوند.آنها واقعا زحمات زیادی کشیدند.

از زمان مسابقات گوانگژو که شما قهرمان شدید مسئولان وعده های زیادی داده اند.پاداش ها و ...

خب یک سری از قول هایی که داده بودند عملی شده است اما هنوز وعده پرداخت 80 میلیون تومان از المپیک لندن باقی مانده است که امیدوارم این قول هم عملی شود.من می خواهم بگویم مسئولان باید شرایطی را فراهم کنند که من ورزشکار دغدغه دیگری نداشته باشم و با فکری باز تمرین کنم و وزنه بزنم.من در امارات 285.5 کیلو را بلند کردم و برای سومین بار رکورد جهان را شکستم.این مدال تنها مدال طلای دسته بزرگسالان بود.من توانستم از عنوانی که خودم به دست آورده بودم دفاع کنم.

بازی های آسیایی اینچئون هم نزدیک است.سیامند رحمان در این مسابقات هم قول قهرمانی می دهد؟

از 14 اردیبهشت اردوهای آماده سازی آغاز می شود.ما با مربیان ایرانی کار می کنیم و تمرینات را ادامه می دهیم.در این مسابقات در وزنه به اضافه 100 کیلوگرم شرکت خواهم کرد.فعلا در زادگاهم هستم و پس از استراحتی کوتاه تمریناتم را  با جدیت دنبال خواهم کرد.در اینچئون هم با تمام انرژی برای ایران تلاش خواهم کرد.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    20 0
    همیشه لبخند داره، کمتر می شود گلایه ای بکند و همیشه هم افتخارآفرینی می کند. چرا به جای فوتبالیستهای بی خاصیت به امثال سیامند رسیدگی نمی شود؟
  • بی نام A1 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    23 0
    پولي كه هزينه فوتبال ميش.د هزينه ساير ورزشها بشود بيش از اين افتخار نصيب ايران وايراني ميشود
  • آرین A1 ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    20 0
    دمت گرم