۰ نفر
۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۸

ایسنا نوشت:

 سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به اظهارات اخیر بشار اسد با بیان اینکه جنگ در سوریه جنگی فرسایشی است، گفت: شرایط جنگ در سوریه به نفع اسد به پیش نخواهد رفت.

به گزارش شبکه خبری سوریه نیوز، جن ساکی، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در سخنانی مطبوعاتی اعلام کرد که با اظهارات اخیر بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه مبنی بر اینکه "درگیری در سوریه در شرایطی قرار گرفته که به نفع نظام پیش می‌رود" موافق نیست.

وی اظهار داشت: آنچه سوریه شاهد آن است جنگ فرسایشی است و هیچ طرفی نمی‌تواند دستاورد مهمی در جنگ این کشور به دست آورد.

ساکی با بیان اینکه تلاش‌های آمریکا برای هماهنگ شدن و حمایت از مخالفان همچنان ادامه دارد، گفت: کاملا طبیعی است که اسد چنین اظهاراتی ایراد کند.

وی با بیان اینکه عجیب نیست که بشار اسد بگوید ما در جنگ پیروز می‌شویم تاکید کرد: کاملا اشتباه است که بگوییم شرایط در میدان جنگ از آن اسد و به نفع وی است.

ساکی خاطرنشان کرد: ما نگران اقدامات وی هستیم. جامعه جهانی نیز بر این مساله نظارت دارد اما ما نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم که پایان جنگ در سوریه چگونه خواهد بود.

بشار اسد اخیرا در گفت‌وگویی اظهار کرده بود که جنگ در سوریه به نفع نظام حاکم تمام می‌شود.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    48 40
    خيلي جالبه كه آمريكا داره دوشادوش القائده و ديگر سازمانهاي تروريستي بر ضد بشار اسد مي جنگه و دم از مبارزه عليه تروريسم هم مي زنه. اونوقت ايران به جرم همكاري با القائده در دادگاههاي آمريكايي محكوم ميشه و اموالش مصادره ميشه توي اوكراين هم كه با انجام كودتا ، اين كشور رو بسوي تجزيه و فروپاشي بردند.
    • اهوازی IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
      22 3
      تبلیغات غرب به قدری پر نفوذ شده که هر گونه سخن گفتن از جنایات آنها محکوم است در حالی که خشن ترین و بی رحمانه ترین جنایات یا به دست آنها انجام شده و یا گروه هایی که خود تاسیس کننده آنهاست جنایات آمریکا در جنگ های ویتنام و کره و کوبا و پاناما و ژاپن و افغانستان و عراق و حمایت های این کشور از اسرائیل که اعتقاد دارند هیچ غیر یهودی حق زندگی ندارد و یا حمایت از عربستانی که حامی اصلی گروه های تروریستی القاعده و شاخه های آن بر همه ثابت شده است ولی باز می بینیم حق را به آمریکا می دهند و دیگران را باطل ازهمه می خواهم یکمی منصف باشیم و تحلیل هایمان را واقعی کنیم در این دنیا هیچ کسی کامل نیست و حق مطلق نیست
  • عرشیا A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    10 31
    اخر و عاقبت بشار دقیقا معادل فرجام معمر قذافی است .از این سرنوشت محتوم بشار را هیچ راه گریزی نیست .
  • بی نام A1 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    3 11
    .مفسر بزرگ كمي ديكته فارسيتو بهتر كن . بعد حرفاي گنده گنده بزن