ایران نوشت:

سرهنگ گل‌صباحی رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: زن دروغگو با انجام مانورهای ماهرانه مدعی شده بود که با جن‌ها در ارتباط بوده و می‌تواند هر نوع بیماری حتی آلزایمر را درمان کند.
وی افزود: در پی کلاهبرداری از زنی به بهانه رمالی و وردنویسی با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله تیمی ویژه از اداره مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی دست به‌کار شد. وی افزود: این زن در تحقیقات ابتدایی مأموران ادعا کرد که از طریق خانواده‌اش با زن رمال آشنا شده و پس از مدتی رفت و آمد خانوادگی و کسب اطلاعات درباره برخی از مشکلات و مسائل زندگی خانوادگی‌اش با گرفتن فال قهوه و ادعای این‌که زندگی شما طلسم شده و باید این طلسم‌ها باطل شود با احساسات وی بازی کرده و با همین شیوه پول هنگفتی از وی کلاهبرداری کرده است.
سرهنگ گل صباحی در خصوص شیوه و شگرد این رمال کلاهبردار گفت: زن جوان با انجام مانورهای تقلبی مدعی شده بود که با جن‌ها در ارتباط بوده و توانایی درمان بیماری آلزایمر، ثروتمند شدن، باز کردن قفل روزی، بازکردن بخت و... را دارد و در ازای تعدادی از وردهای دستنویس کاغذی و خرمهره، حدود 45 میلیون تومان از این خانواده کلاهبرداری کرده است.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با راهنمایی‌های مالباخته و انجام تحقیقات محسوس و نامحسوس از زن رمال، وی در یک عملیات پلیسی در خانه‌اش دستگیر شد.
وی افزود: این زن در بازجویی‌های مأموران با وجود انکارهای ابتدایی در مواجهه با شواهد و مدارک موجود و شگردهای خاص پلیسی اقرار کرد که تنها توانایی گرفتن فال قهوه را دارد و وردنوشته‌ها و رمالی توسط زن دیگری که همدست وی بود، انجام می‌شود. سرهنگ گل صباحی اظهار داشت: با توجه به اعترافات این زن، متهم ردیف دوم نیز در یک عملیات پلیسی دستگیر و به جرم خود مبنی بر دعانویسی اعتراف و اقرار کرد که چندین سال است به چنین کاری مشغول است و تاکنون با این شیوه 202 میلیون تومان از طعمه‌های خود کلاهبرداری کرده است. در بازرسی از خانه متهم اصلی تعدادی کتاب، فال قهوه و خرمهره کشف و تاکنون تعداد 9 مالباخته شناسایی و متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و از آنجا با قرار وثیقه قانونی 300 میلیون تومانی روانه زندان شدند.

 

1717

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    20 6
    خیلی جالبه، گفته: « تنها توانایی گرفتن فال قهوه را دارد». واقعاً بعضیا چقدر ساده تشریف دارند که به چنین چیزایی اعتقاد دارن و همچین آدمهای کلاشی سرشون کلاه میذارن. اونم 45 میلیون