رئیس فدراسیون فوتبال می گوید: «منتظر بمانید تا ببینید با استقلال و سپاهان برخورد می کنیم یا نه!»

سروش امینی توماجی: کم اتفاق می افتد که علی کفاشیان قیافه جدی بگیرد و تند حرف بزند؛ مگر اینکه یک استقلال و سپاهانی پیدا شوند و به تیم ملی بازیکن ندهند! حالا که این اتفاق افتاده، رئیس فدراسیون فوتبال وقتی تلفن همراهش را در مالزی پاسخ می دهد، سریعا علیه این دو باشگاه موضع می گیرد و از علی فتح الله زاده گلایه می کند. کفاشیان در لابلای حرف هایش به نکته جالبی اشاره می کند و می گوید: «شما که در آسیا خوب نتیجه نگرفتید، حداقل به تیم ملی بازیکن می دادید نتیجه بگیرد!» با او در حالی در مالزی همکلام می شویم که مشغول جمع کردن چمدانش برای بازگشت به تهران است.

*در روزهایی که به مالزی رفته اید در تهران بلوایی به راه افتاده است. استقلال همین چند دقیقه قبل بازیکنان ملی پوش خود را به عربستان برد و سپاهان اعلام کرد به تیم ملی بازیکن نمی دهد.

والا ما من که دیشب(یکشنبه شب) به مالزی رسیدم و امروز(دیروز) هم در جلسه بودم و همین الان وقتم آزاد شده است. امروز هم به تهران برمی گردیم تا ببینم چه خبر است. ولی مگر قرار نیست تیم ملی امروز به آفریقا برود؟ پس چرا بازیکنان شان را به تیم ملی ندادند؟ باید می دادند.

*ولی ندادند.

جدی می گوئید؟ یعنی استقلال بازیکن خود را به جده برد؟ ما از این باشگاه، سپاهان و سایر باشگاهها خواهش کرده بودیم بازیکنانش را به تیم ملی بدهند. حالا عجیب است که این کار را نکرده اند. احتمالا پس از این بازی ها بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار می دهند.

*پس از نظر شما مشکلی ندارد، درست است؟

نه چرا مشکلی ندارد، اتفاقا خیلی هم مشکل دارد. ما گفته بودیم 100 درصد باید بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار بدهید. اینکه بازیکن را نداده اند خود مشکل است. حتی ما گفتیم مسئولیت بازیکن دادن به تیم ملی با فدراسیون فوتبال است و مشکلی از این بابت نیست. نمی دانم چرا واقعا تیم ملی برایشان اهمیت ندارد.

*مگر شما با آقای فتح الله زاده یا مدیرعامل سپاهان مذاکره نکرده بودید.

چرا، ما صحبت کردیم که بازیکنان خود را به تیم ملی بدهند. به ما قول هایی داده بودند ولی در هر صورت بازیکنان شان را ندادند....

قول داده بودند؟

والا ما با آقای فتح الله زاده صحبت کردیم و خواستیم که بچه ها را در اختیار تیم ملی قرار دهند. گفتیم این کار را کنند که تیم خیلی ناقص به آفریقای جوبی نرود. اینها چهارشنبه بازی دارند؟

بله.

خب با دو سه روز تاخیر بازیکنان را به اردوی تیم ملی می فرستند که این از نظر ما مشکل است.

آقای فتح الله زاده گفته بود اگر فدراسیون مسئولیت شکست مقابل الشباب را قبول کند به تیم ملی بازیکن می دهد.

چه اشکالی داشت، ما قبول می کردیم ولی بازیکن می دادند. در طول فصل چند بازی در آسیا و لیگ باختند و مسئولیت با خودشان بوده، یک بار هم می باختند و ما مسئولیتش را قبول می کردیم! ترسی از این بابت نداشتیم. مگر جام جهانی هر چند سال یک بار است؟ مگر تیم ملی هر روز بازی دارد؟ بعد از 8 سال تیم ملی می خواهد به جام جهانی برود و برای مردم اهمیت زیادی دارد. یک بار از آنها خواستیم که به تیم ملی توجه کنند ولی این کار را نکردند. شما ببیند هر سال تیم های ما به لیگ قهرمانان می روند و شرکت می کنند، آیا جام جهانی هم این طور است؟! تازه نتایج استقلال هم در لیگ قهرمانان خوب نبوده. شما که در آسیا خوب نتیجه نگرفته اید، حداقل بازیکنان تان را به تیم ملی می دهید تا هم خدمت کرده باشید و هم تیم ملی بتواند نتیجه بگیرد. حتی وزارت ورزش هم تاکید کرد که باید تیم ملی در اولویت باشد ولی متاسفانه دیدید که دو باشگاه ما سرپیچی کردند و به تیم ملی بازیکن ندادند.

آنها می گوید حضور در آسیا دست کمی از بازی های ملی ندارد. آقای فتح الله زاده گفته بودند که دیگر از دست آقای کروش خسته شده اند.

خیلی جالب است. اتفاقا در این مدت اغلب برنامه های تیم ملی تعطیل بوده و بازی های لیگ منظم برگزار شده است. چطور می گویند کروش به کار آنها ضربه زده است؟ اتفاقا آقای کروش است که باید ناراحت باشد و اتفاقا ناراحت است. او مدام گلایه داشت که باشگاهها بازیکنان را برای تیم ملی آماده نمی کنند. حالا چه باید بگویم. این حرف هایی است که آقای فتح الله زاده زده است.

آقای قلعه نویی گفتند که فدراسیون نباید در دولت تدبیر و امید آنها را تهدید می کرد.

چه تهدیدی؟ کی ما شما را تهدید کردیم آقای قلعه نویی؟ تا حالا کی را تهدید کرده ایم؟ اتفاقا به آنها نامه نوشتیم و گفتیم بازیکنان تان را بدهید. این تهدید است؟ گفتیم همکاری کنید. آقای فتح الله زاده هم به ما گفت که اینها حل می شود و مشکلی نیست. ولی دیدید که بازیکن ندادند. شما که در آسیا خوب نتیجه نگرفتید، واقعا نمی توانستید به خاطر تیم ملی به ما بازیکن بدهید؟

شما گفته بودید هر باشگاهی به تیم ملی بازیکن ندهد، با او برخورد می کنید. البته چندبار دیگر هم گفته بودید و با یک تماس تلفنی از سوی مدیرها مشکل حل شده بود. این بار هم آن تماس تلفنی در کار خواهد بود دیگر؟

شما ما را باور ندارید؟ عیبی ندارد، نگاه کنید که ما با باشگاه استقلال و سپاهان برخورد می کنیم یا نه. نیازی به توضیح من نیست، منتظر بمانید.

یعنی واقعا برخورد می کنید؟ این مصاحبه را در آرشیو نگه می داریم.

بله، وزارت ورزش هم تاکید داشت که باید به تیم ملی کمک شود. وقتی همه گفتند باید کمک شود و نشد، شما مطمئن باشید برخورد می کنیم.

یعنی محرومیت و جریمه و .... در انتظار خواهد بود؟

فعلا ندانید بهتر است. هر وقت جریمه کردیم و مشخص شد، آنوقت همه چیز را می فهمید.

252 41

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 66
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    35 42
    برای اولین بار حرف جالبی زدی.... شما که در آسیا نتیجه نگرفته‌اید، حداقل می‌گذاشتید تیم ملی نتیجه بگیرد
  • بی نام A1 ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    54 18
    واقعا که اسم آقای شادابیان برازنده ایشان است . به قول یه نفر جناب کفاشیان آدم باید منطق داشته باشد . استقلال اگر چند بازیکن اضافه رو نیمکت داشت و میتونست استفاده کنه خب مثله قبل بازیکناشو میداد به تیم ملی . این بازی هم حکم مرگ و زندگی داره واسه اس اس . بعدشم آقا با استقلال یا بی استقلال تیم ملی تو جام جهانی زنگ تفریحی بیش نیست . حالا بیخودی کار دیگران رو خراب نکنید خواهشا.
  • م RO ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    28 49
    اقای کفاشیان از شما بعیده استقلال حتما باید تو این دیدار فینال شرکت میکرد طفلکیا میخوان قهرمان شن بالاخره اسیاست دیگه یه چند تا سوتی و خندوندن مردم بد نیست
  • بی نام IR ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    37 50
    فدراسیون باید درس خوبی به کیسه کشا بده شما که اول و آخرش عمرا صعود نمیکنید لااقل میزاشتین تیم ملی به کارش برسه
    • نوید A1 ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
      3 2
      حالا نه که به شما بعد بازیکن ندادن به تیم امید درس خوب گرفتید حالا نوبت استقلاله
  • معترض IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    35 44
    حق با اقاي كفاشيان است آنها كه در آسيا نتايج مناسبي نگرفتند در ضمن هر سال در آسيا شركت ميكنند آسيا كجا جام جهاني كجا خنده داره واقعا آقاي فتح اله زاده داره زورشو ميزنه تو باشگاه هاي آسيا بمونه به چه قيمت حالا نگاه كنيد اگه نتايج بدي خداي نكرده براي تيم ملي پيش بياد همين آقايون هوار و داد و فريادشون به آسمون بلند ميشه كه مربي خارجي ...... زره اي هم به به حيثيت ملي فكر كنيم بد نيست آقاي كفاشيان خواهش ميكنم منطق..علم و عشق رو به فوتيبال برگردونيد
  • بی نام A1 ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    67 19
    از قدیم گفتن" سنگ بزرگ نشونه نزدنه" حرفی که میزنی تو هیچ جای دنیا قابل قبول نیست
  • چلسی A1 ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    59 12
    نترسین جای هیچ خطری نیست.فقط کافیه یکم بخنده از سرش,میپره
  • یک استقلالی A1 ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    از این حرکت استقلال خیلی بدم اومد . استقلال باید بازیکن های ملی پوش رو به تیم ملی می داد . با مسئولین این تصمیم اشتباه باید برخورد شدیدی بشود .
  • hdvhkd IR ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    29 45
    از وزارت ميخوايم بازيكن و باشگاه ها را هرچه سريعتر جريمه سنگين كنند
  • بی نام IR ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    اقای کفاشیان شما که کاره ای نیستین تو فدراسیون.نقش شما فقط خندیدن جلو دوربینه.
  • بی نام A1 ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    43 68
    حتمان اگه پرسپوليس بود كه تا حالا حكم سقوط به دسته يك اعمال كرده بوديد
  • دشتی IR ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    50 25
    هیچ کاری نمیتونین بکنین چون هیچ حقی با شما نیست
  • مصطفی A1 ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    35 45
    کفاشیان یه حرف درست توی عمرش زده باشه همینه
  • بی نام IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    32 35
    بابا یه بار جدی باش و رو حرفت وایسا و اینارو جریمه کن
  • علیرضا IR ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    30 39
    بهترین جریمه جلوگیری از حضور بازیکنان ملی پوش در این تیمهاست و این که بازیکنی از این تیمها به تیم ملی دعوت نشه. تو آسیا هم که نیستن. این طوری میفهمن که بازیکن ملی پوش داشتن مسئولیت هم داره و باید به فکر مردم بود.
  • علی IR ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    32 34
    حرف حساب
  • احسان IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    32 26
    من که چشم آب نمی خوره بااهاشون برخورد کنید . اینا همش حرفه . حالا ببینیم و تعریف کنیم . باید هم جریمه بشوند و هم محروم .
  • هومن IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    52 32
    1 خیلی تابلو به دلیل دشمنی با قلعه نوعی دنبال محرومیت استقلال هستید. حالا سپاهان رو هم مجبور شدی وارد داستان کنید. 2 طبق قوانین فیفا باشگاهها تا 28 اردی بهشت می تونند بازیکنها رو تحویل ندهند و اگر هم فدراسیون محروم کنه حکم قابل شکایت به فیفاست.
  • میرزا A1 ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    80 13
    خودت هم میدونی کاری از دستت بر نمیاد...
  • دايا IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    26 21
    دمت گرم
  • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ و کیسه IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    35 31
    عدم نتیجه گیری تو اسیا هم مربوط به شماست. هر چند مطمن باشید که جام جهانی هم نتیجه نمی گیرید
  • بی نام A1 ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    دمش گرم کیسه کش رو ضایع کرد . هه هه هه
  • شهروند A1 ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    62 15
    طبق قوانین فیفا قدرت برخورد با باشگاه ها را ندارید..... لطفاً خط و نشان بیخودی نکشید فیفا در این زمینه طرف باشگاه ها هست
  • قلي IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    73 27
    آقاي فدراسيون شما مگه به وظيفتون در قبال باشگاه عمل كرديد؟شما چه كمكي به باشگاه كرديد كه باشگاه به شما بكنه؟علت اصلي ناكامي ما در آسيا و ليگ،رفتن بازيكنان اثرگذارمون بود كه بخاطر عدم تزريق بودجه بود،اگه اين باشگاهها واسه دولت سود نداره ويا شما نگران بيت المال هستيد لطفا خصوصيشون كنيد،چون 7ميليون دلار واسه تيمي كه الهلال و بوريرام و الريان و خيلي از تيمهاي پولدار رو شكست ميده و تا نيمه نهايي آسيا صعود ميكنه پول زيادي نيست.
  • saeed EU ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    31 37
    بهترین کمک به تیم ملی برکناری هر چه زودتر فتح الله زاده از استقلال هست. استقلال مدیر میخواد مثل دکتر قریب که با حرفه ای گری نسبت مستقیم داشت نه ایشون که .....
  • بی نام A1 ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    49 19
    اين چه جور مصاحبه ايه. چرا بايد جريمه بشن. چرا به رئيس فدراسيون تلقين مي كنيد. متاسفم.
  • vahid IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    37 9
    خبرنگارِ عزیز بهتر بود شما با وزیرِ ورزش مصاحبه می کردید و از ایشون سوال می کردید آیا برنامه ای برایِ برخورد با این مدیر دارید؟؟؟؟ که در حساس ترین زمان صحنه را ترک کرده و رفته اند مالزی برایِ یک جلسه و خیلی راحت هم از زیرِ تمامِ مشکلات شانه خاله می کنند. جداً کفاشیان اصلا مدیرِ لایقی نیست و مشخص هم نیست چرا جایگزینی معرفی نمی شود تا سیستمِ فوتبالِ کشور را از این منجلاب و فسادی که غوطه ور است خارج کند؟
  • بی نام A1 ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    23 11
    والاااااااااااااااا امیر جون خخخخخخخخخ
  • داود A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    83 51
    می بینن که تیم در گیر مسابقات آسیایی ست این چه وقته اردو زدنه . بعد هم کدوم تیم حاضر در جام جهانی الان اردو زده . این یه برنامه ریزی غلط بوده که این زمان انجام شده . خیلی دارن ناز کی روش رو می خرن
  • شویلاشت A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    71 41
    آقایای کفاشیان : این تیم ملی خودمون که هر سه تا بازی جام جهانی رو میبازه با لج بازی های کی روش . پس اردوی الکی برگزار نکنید پول بیت المال و هزینه این اجنوی نکنید .15 میلیارد میدونی چند تا جوون میرن سر کار؟ مردم برای وام ازدواج 3 میلیونی از هفت خان رستم باید رد شن .بزارید لااقل باشگاهها بازی هاشونو بکنن
  • بی نام IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    54 67
    والله , همچین میگن بازی آسیایی داریم بازی آسیایی داریم هیچکی ندونه فکر میکنه صدر جدولن . حالا تیموریان نباشه بازیکن حریفو لگد مال کنه بگین یکی دیگه این کارو کنه , لگ زدن خیلی سخته یا تخصص خاصی میخواد ؟؟
    • فرها US ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
      2 2
      میخوای جای آندو پیام صادقیان رو ببریم
    • بی نام IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
      3 4
      شما لنگیا ساکت اول جلو صادقیان بگیرید که تو لگد و جفتک زدن اوله بی ادب لنگی
  • مهدی A1 ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    39 21
    تا وقتی تو ریس فدراسیونی این فوتبال به هیچ جا نمیرسه. حالا هی بخند...
  • امیر آل کاپون SE ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    26 9
    یه دستایی تو کاره....
  • بی نام EU ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    37 49
    کفاشیان هم ضایعتون میکنه
  • آبی A1 ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    معلوم نیست تیم ملی هم با برنامه ریزی شما و دیکتاتور کی روش چه گلی بر سر ما میزنه.
  • بی نام US ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    32 13
    حالا ببينيم...
  • بی نام A1 ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    65 90
    بهتره استقلال تمام بازیکناشو ببره عربستان تا وقتی میبازه امیر خان دیگه بهانه بازیکنای ملی رو نیاره
  • بندر IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    برو بابا طوری حرف میزنه انگار میخوان جام جهانیو فتح کنن
    • علیرضا A1 ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
      4 4
      برو کیسه کش توپ جمع کن اس دق لال این همه بازیکن گرفتین نشوندین تو نیمکت تا بسوزند سه تا پیرمرد از تیم جدا شدن. عزا گرفین خوب ظلم اخرش اینه.
  • حامد RO ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    «در طول فصل چند بازی در آسیا و لیگ باختند و مسئولیت با خودشان بوده، یک بار هم می باختند و ما مسئولیتش را قبول می کردیم» خوب چرا قبول نکردید آقای کفاشیان؟ ریش و قیچی دست خودتون بود دیگه. ضمنا استقلال اگه بازیکنهای ملی پوشش رو میداد که با 11 بازیکن باید میرفت عربستان. این همه جنجال در حالیه که لیگهای اروپایی هیچکدوم تموم نشده. توی 2 ماه که نمیشه تیم ملی ساخت. پشتوانه و کار چند ساله میخواد برادر.
  • بی نام A1 ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    ببینیم واقعا برخورد می کنی با نه؟
  • بی نام IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    بین این همه کشور فقط ما هستیم که این مشکلات رو داریم لیگ های اروپایی 1 ماه دیگه تمام میشه پس اونا چرا مشکل ندارند ؟
  • بی نام IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    جرات دارین جریمه کنین، اونوقت این باشگاهها که خلاف قوانین عمل نکرده اند به فیفا شکایت میکنن و یه محرومیت سنگین برای تیم ملی، فقط هر چه زودتر این باشگاهها رو محروم کنین تا اونا هم سریع به فبفا شکایت کنن، محرومیت از جام جهانی خیلی خنده دار میشه، ببینم اون موقع هم میخندی؟
    • بی نام A1 ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
      1 3
      عزیزم این باشگاه ها که میگی همشون 100 دولتین، فدراسیونم برای دولته..مدیرعاملش بدون نظر وزیر آبنم نمیتونن بخورن...پس الکی حرف نزن لطفاً
  • بی نام IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    تو کدوم کشور وسط بازیها اردو برگزار میکنند. دیگه حرف دیگه ای ندارم
    • بی نام IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
      58 24
      تو کدوم کشور 5 هفته کل لیگ رو برای بازیهای آسیایی تعطیل میکنند؟
  • بی نام IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    آقا شما لبخندتو بزن . چکار به فوتبال داری
    • پارسا RS ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
      4 16
      نه اينكه تيم ملي داره خودش رو براي قهرماني در جام جهاني آماده مي‌كنه حالا شما چند روز اردوي آفريقاتون عقب بيفته متاسفانه چاره‌اي جز نايب قهرمان نيست
    • سرباز فراری A1 ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
      4 4
      خوشم میاد وقتی بحث بودجه س استقلال و پرسپولیس خودشون باید در آمد زا باشن ولی تو اینجور مواقع میشن زیر مجموعه ی دولت و باید به حرف شون گوش بدن
    • بی نام A1 ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
      6 2
      خدایی راست میگه, اینهمه رفتید آسیا حالا چه گلی به سر کشور زدید؟ آخرین باری که تیم ایرانی قهرمان باشگاهها شد کی بوده تو آسیا؟ پارسال که دیگه
    • 666666 A1 ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
      7 1
      کفاشیان اولین بارشه ضد کیسه حرف میزنه
    • بی نام IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
      3 4
      نوع مصاحبه خبرانلاین کاملا لنگیه,چی به شما میرسه که اینجوری میخواین استقلال خراب بشه,تیم ملی که به خاطر ۴ بازیکن اونم به خاطر چند روز دیرتر تمرین کردن بخواد نتیجه نگیره باید منحل بشه
  • جوجو IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    جریمه چی بابا،باشگاه هاحق شونه بازیکناشون ودراختیارداشته باشن
  • حاج محمد IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    21 10
    عجب یعنی تو نمیدونستی؟1
  • امیر IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    35 36
    فکر نمیکنم خود طرفداران استقلال و سپاهان هم غرور ملی رو برابر با باشگاه اونم توی مسابقات آسیایی بدونند واقعا دوست ندارم بشیم حریف تمرینی کشورهای دیگه و اینبار مسی به جای عربستان از ایران بعنوان ضعیف ترین تیم جهان نام ببره،دوست دارم در مقابل سایر ملت ها سرمون با افتخار بالا نگه داریم... اگه مغایر باقوانیین فیفا هم باشه،ترجیح میدم بازیکن ها زیر نظر کروش تمرین کنند،خسته شدیم از این فوتبال بی کیفیت پولکی
  • دانا IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    22 17
    استقلال ديگه ،نتيجه كه نميگيرن اينجوري ميخوان جلب توجه كنن
  • بی نام A1 ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    1 5
    اقای اجنبی پرست الان باشگاههای اسیا خیلی حیاتی تر از تیم ملی است .گیرم یک گل هم کمتر از ارژانتین یا نیجریه خوردی چه فرقی میکند .داغ باخت به سوسمار خورها را ملت ما چگونه تحمل کند.
  • بی نام IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    11 1
    اميدوارم استقلال توي بازي با الشباب با حقارت ببازه تا عواقب اين خودخواهيش رو ببينه
  • بی نام A1 ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    4 1
    تو کل ریاستش یک حرف حساب زده باشه همینه
  • بی نام A1 ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    4 5
    شما که در آسیا خوب نتیجه نگرفتید، حداقل به تیم ملی بازیکن می دادید نتیجه بگیردمثلا" تیم ملی قرار است کدام نتیجه را بگیرد؟ارژانتین را ببرد یا نیجریه و بوسنی را لطفا"چیزی بگویید که توهین به شعور مردم نباشد
  • بی نام IR ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    8 11
    چقدر لنگیها داغ دارند البته گناه دارند رفتین اسیا زنگ تفریح تیم ها نشید
  • بی نام A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    5 1
    من باید این سرمو بکوبم به دیوار بس که کامنت بی منطق تو این صفحه بود.لیگ های اروپایی دوهفته قبل جام تموم میشن چون سطح اون لیگ ها خیلی بالاست و وختی بازیکن ازش بیرون میاد آمادست پس این دوره برای تیم ملی لازم بود که متاسفانه خییلیا برا منافع کوچیمک خودشون برای تیم ملی دارن سنگ اندازی میکنندواقعا برای این جامعه متاسفم که تیمشون رو به تیم ملی ارجح میدونن
  • بی نام IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    2 1
    سطح کشور های اروپایی خیلی بالاتر از ماست به خاطر این لیگ زود تر تعطیل شد که ما هم حداقل یه ذره بیشتر تمرین کنیم تا تو جام جهانی آبرو مندانه بازی کنیم خودتونم میدونید اما هی میگید تموم دنیا لیگ یه ماه دیگه تموم میشه تازه تو اون یه ماهی که لیگ تعطیل شد تیم های اسیای بازی داشتند به جز فولاد کدو مشون بردند من خودم استقلالیم ولی استقلال هیچ کدوم از بازی هاسو خوب بازی نکرد الان هم با 4 امتیاز خیلی احتمالش کمه که صعود کنه ÷س بهتر بود بازی کناشو میداد به تیم ملی تا تیم ملی بهتر کارشو انجام بده