ایسنا نوشت:

بهاره رهنما با بیان اینکه یارانه حق قشر آسیب‌پذیر جامعه است، حمایت خود را از کمپین نه به یارانه اعلام کرد.

بهاره رهنما، بازیگر سینما و تلویزیون، با حمایت از کمپین نه به یارانه اظهار کرد: بنده و خانواده‌ام از ابتدا برای دریافت یارانه‌ها اقدام نکردیم و در حال حاضر نیز برای ثبت نام مجدد دست بکار نخواهیم شد.

وی با اشاره به بلندی طبع ایرانیان گفت: با شناختی که من از مردمان کشورم دارم ایرانی‌ها تا زمانی که احتیاجی به این مبالغ نداشته باشند برای دریافت آن مراجعه نخواهند کرد. به همین مراتب افرادی که در نزدیکی من حضور دارند و احتیاجی نیز به این مبالغ ندارند برای دریافت آن اقدامی صورت نداده‌اند.

این بازیگر فعال در زمینه حقوق کودکان و زنان از دولت در خواست کرد توجه بیشتری به اقشار آسیب پذیر در جامعه داشته باشد و افزود: وظیفه دولت است که یارانه را برای قشر آسیب پذیر جامعه تعریف کند و در همین زمینه به آن‌ها رسیدگی کند.

سفیر انجمن حمایت از حقوق کودکان با انتقاد از دولت‌های پیشین به خاطر عدم رسیدگی به وضعیت اقشار ضعیف جامعه گفت: خوشبختانه در حال حاضر و در دولت روحانی، بودجه‌ای برای خانواده‌های نیازمندی که دانش آموزی در خانواده خود دارند در نظر گرفته شده است تا احتیاجی به کار کردن کودکان برای امرار معاش خانواده وجود نداشته باشد.

رهنما در ادامه در ارتباط افزایش تولیدات ملی و استفاده عموم از این کالاهای داخلی گفت: به عقیده بنده افزایش تولیدات ملی در پله‌ی بعدی رسیدگی به خانواده‌های نیازمند قرار دارد. تازمانیکه وضعیت خانواده‌های ضعیف رو به بهبودی نرود افزایش تولیدات داخلی نمی‌تواند در اولویت باشد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    20 0
    خانم رهنما همه که وضعشون مثه شماوشوهرتون فول نیست که تشویق میکنی انصراف بدن الان این یارانه جوابگوی پول گازمن نیست منابع انرژی رو قیمتاش رو برگردونن به قبل یارانتون پیشکش..
    • ایرانی A1 ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
      4 12
      دوست عزیز منظور خانم رهنما و یا حتی دولت این نیست که همه مردم بویژه اقشار نیازمند از دریافت یارانه انصراف بدن و همه ی این تبلیغات برای اینه که این حرفا به گوش کسانی برسه که به این پولا احتیاجی ندارن و لطف کنن از یارانه شون به نفع کشور انصراف بدن. پس لطفا اینقدر به دولت و همه ی اونایی که از مردم درخواست انصراف دادن ار یارانه رو میدن خورده نگیرین. این به نفع کشور ماست........