ایسنا نوشت:

مربی جدید تیم ملی با ابراز خرسندی از انتخابش به عنوان دستیار کارلوس کروش می‌گوید امیر قلعه نویی صبح امروز رخصت حضور در تیم ملی را به او داده است.

مجید صالح پس از معرفی به عنوان دستیار کارلوس کروش درباره این اتفاق گفت: این مساله و این انتخاب باعث افتخار من است و از این بابت خیلی خوشحالم که می‌توانم در کنار تیم ملی باشم. امروز صبح از امیر قلعه‌نویی رخصت گرفتم و ایشان هم با خوشحالی و روی باز اعلام کرد که مشکلی بابت حضور من در تیم ملی ندارند. گویا شب گذشته با آقای فتح‌الله‌زاده هم صحبتی شده و ایشان هم موافقتشان را به فدراسیون اعلام کرده‌اند و به من هم در تماس تلفنی گفتند که مشکلی وجود ندارد و باعث افتخار است که من مربی تیم ملی شده‌ام.

او ادامه داد: از مجموعه استقلال که کمک کرد که من به تیم ملی برسم تشکر می‌کنم و تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را در تیم ملی داشته باشم. در بین همه گزینه‌های ایرانی خوشحالم که چنین فرصتی به من رسید و ان‌شاءالله نماینده خوبی از طرف مربیان ایرانی در کادر فنی تیم ملی باشم.

مربی جدید تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا آبی پوشان را در سفر به عربستان همراهی می‌کند یا نه؟ اظهار کرد: خیلی بعید می‌دانم که بتوانم به عربستان بروم. فدراسیون گذرنامه من را گرفت و من قاعدتا نمی‌توانم استقلال را در دیدار با الشباب همراهی کنم.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    2 2
    ااره برو تا با تفکرات تو از ۴ تا تیم تو گروه پنجم بشیم
    • تاج سر لنگ IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
      0 0
      شلوغ کنی میگم فرهاد بیادا فرار کنن برو تو حام ولایت جام ندیده