پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان نوشت:

محمود گودرزی در خصوص لیست قراردادهای میلیاردی برخی تیم های فوتبال و مسائل و حاشیه های به وجود آمده پیرامون آن گفت: خوشبختانه مردم ما نسبت به این قضایا بسیار مطلع، آگاه و البته بسیار حساس در رعایت عدالت هستند که این حساسیت بسیار مثبت و کمک کننده است.

وزیر ورزش و جوانان بدون اینکه به نام تیمی اشاره کند و از پرسپولیس نام ببرد، از کلمه «آن» استفاده کرد و گفت: «آن» لیست را من دیدم اما مغایرت هایی وجود دارد. قراردادهای شفافی وجود دارد که با سازمان لیگ بسته شده و یک قراردادهایی هم وجود دارد که شفاف نیست؛ اصطلاحا قرارداد داخلی. از طرفی قراردادهایی هم میان افراد وجود دارد که با مذاکرات شفاهی بین خودشان بوده است. مجموع این مسایل نشان می دهد این ارقام کلان روشن و شفاف نیست.

گودرزی اظهار داشت: براین اساس، من، مسئولان و بازرسان مختلف از نهاد ریاست جمهوری، سازمان های نظارتی، کمیسیون اصل 90 مجلس و البته خود وزارت ورزش و جوانان را دعوت کردم تا این قراردادها را نه برای تیم های تحت پوشش خودمان بلکه برای همه تیم ها بررسی کنند اما زمانی که گزارش دادند و دیدیم که شفاف و روشن نیست دستور دادم تا وقتی که این ارقام کلان که از جیب مردم است شفاف نشود نمی توان کمکی کرد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: به نظرم در طی زمان سوء مدیریت ها باعث انباشت بدهی های سنگین چندین ساله شده، ارقام درشت برای بازیکنان در نظر گرفته شده که یا پرداخت نشده و یا از طرق دیگری پرداخت شده، بازیکنان مطالبات زیادی دارند و طبیعتا وقتی که وضع قرارداد مخدوش است پرداخت امکان پذیر نیست و همین عدم شفافیت موجب بروز همین حاشیه ها شده است.

وی گفت: متاسفانه روال دریافت مطالبات هم منطقی نبوده و اکثرا با جنجال، جوسازی، رفتارهای نامتعارف و نامعقول، تهدید، ارعاب بوده که باعث شد جامعه بیشتر حساس شود و زمانی که این لیست ها منتشر می شود می بینیم مردم به شدت آزرده می شوند و حتی از کسانی که به آنها علاقه داشتند و عشق می ورزیدند منزجر شدند. در پیام هایی که مردم برای من فرستادند و در جاهای مختلف خواندم این اتفاق مشهود است.

گودرزی با تاکید بر نقش رسانه ها در این زمینه گفت: خوشبختانه کمکی که رسانه ها در افشای این نارسایی ها و ناهنجاری ها کردند موجب شده که فضای عمومی به این سمت حرکت کرده که تیم های دیگر داوطلبانه و به صورت شفاف لیست قراردادهای خود را در اختیار رسانه ها قرار دهند. ما این را به فال نیک می گیریم و اعتقاد داریم یک نهضتی شروع شده و باید تداوم پیدا کند تا بعد از این از ارقام کلان و نجومی و در یک کلام از بی عدالتی در ورزش جلوگیری شود و به سمت شفافیت حرکت کنیم.

وی گفت: باید به گونه ای حرکت کنیم تا نظام مالیاتی، نظام مدیریتی کارشان را به درستی انجام دهند و کسانی که مطالباتی دارند بتوانند در یک مجرای منطقی، حقوقی، روشن و شفاف به حق خود برسند و مدیرت ها نیز بتوانند پیش بینی های لازم را انجام دهند و براساس آن از قبل تامین اعتبار کنند. این گونه نباشد که مدیریت ها با حجم وسیعی از مطالباتی قبلی روبه‌رو شوند که خودشان هیچ نقشی در به وجود آمدنش نداشتند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: بخش عظیمی از جامعه 77 میلیونی ایران مطالبات به‌حقی در حد یک توپ یا یک لباس ورزشی دارند در حالی که انباشت ثروت در بخش دیگری است که خود این انباشت ثروت باعث بروز ناهنجاری های فرهنگی و معضلات اجتماعی برای خود ورزشکار و سایر مردم می شود. شفاف سازی و عدالت بین همه ورزش ها مورد موفقی بود که در سال گذشته آن را آغاز کردیم و همه کسانی که به نوعی از بی عدالتی آزرده بودند نسبت به این روند خشنود و خوشبین هستند.

وی در پاسخ به این سوال که رویه وزارت ورزش و جوانان در مورد قراردادهای فصل آینده لیگ برترفوتبال چگونه است توضیح داد: در جلسه ای که هفته گذشته با کمیسیون سیاسی دولت داشتیم تبعات واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس بررسی شد و جمعا به این نتیجه رسیدیم که باید قانون اجرا شود و ما موظفیم تا پایان سال 93 تیم های وابسته به دولت را از طریق مزایده به بخش خصوصی واگذار کنیم.

گودرزی عنوان کرد: در دولت این دیدگاه وجود دارد که منافع هواداران و بازیکنان لحاظ شود و وضعیت مالی و اقتصادی تیم ها رو به بهبودی برود. پس از این جلسه مقرر شد کمیته ای به سرپرستی وزارت ورزش و جوانان تشکیل شود و ظرف 3 ماه راهکارهای مختلف واگذاری را بررسی کنند و تا پایان شهریور 93 تعیین تکلیف شد این 2 تیم از طریق سازمان های ذیربط که زیر نظر وزارت امور اقتصادی و دارایی هستند واگذار شوند.

وی اضافه کرد: 5 ماه فرصت داریم که این تیم ها را واگذار کنیم طبیعتا برای این 5 ماه وزارت ورزش و جوانان نباید هزینه ای کند اما این به آن معنا نیست که با بازیکنان قرارداد بسته نشود. به هر حال نیمی از سال تیم ها در اختیار وزارت هستند و باید به تناسب آن از شروع لیگ که از مرداد ماه است دولت هزینه ها را با توجه به قوانین و مقررات پرداخت کند ولی این طور نیست که شاهد قراردادهای میلیاردی باشیم

او گفت: در این راه رسانه ها، گروه های فرهنگی، فکری، تحلیلگران و البته مجلس شورای اسلامی می توانند کمک های زیادی به ما کنند تا بتوانیم این ارقام را تعدیل کنیم. از سایر تیم های صنعتی هم می خواهم در پرداخت هایشان تجدید نظر کنند و ارقام را کاهش دهند و این به نفع همه است. با توجه به شعار خوب اقتصاد مقاومتی اگر بخواهیم به اهداف آن دست یابیم باید این ارقام کاهش پیدا کند در غیر این صورت مشکلات ادامه خواهد داشت.

وزیر ورزش یادآور شد: خواهشم از مدیران تیم های صنعتی این است که به هیچ وجه خارج از قرارداد بسته شده و ثبت در سازمان لیگ، کمک مالی و مادی دیگری نداشته باشند. اگر متوجه شویم این اتفاق افتاده قطعا از طریق رسانه ها به اطلاع مردم می رسانیم که چه کسانی در روند عمومی این سالم سازی خلف وعده کرده اند و آن زمان بخش های نظارتی باید به وظیفه خود عمل کنند. 

گودرزی در مورد شایعاتی مبنی بر تحت فشار قرار گرفتنش بعد از مقاومت در مورد پرداخت های میلیاردی آن را تایید کرد و گفت: به هر حال وقتی یک بازیکن که هیچ مراوده مالی، اقتصادی و حتی تیمی با وزیر ورزش و جوانان ندارد از داخل یک میدان من را به مبارزه می طلبد و مربی یک تیم که باید به مدیرعاملش پاسخگو باشد و مدیرعامل در قبال هیئت مدیره؛ در حالی که خیلی از آنها کارمند و منصوب دولت هستند به عنوان یک مخالف دولت صحبت می کنند طبیعی است که این فشارها به بیرون منتقل می شود ولی من چون خودم ورزشکار هستم مقداری مقاومتم زیاد است.

وزیر ورزش وجوانان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا برای جام جهانی فوتبال به برزیل سفر می کنید یا نه گفت: بعید می دانم. زیاد اهل سفر خارجی نیستم. ما باید هزینه ها را کاهش دهیم و باید اول از خودمان شروع کنیم. البته هنوز مشخص نیست اگر ضرورت داشته باشد می روم ولی اگر دستاوردی برای ورزش کشور نداشته باشد خیر. 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 44
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    20 0
    قرارداد با مربیان چطور؟ وقتی یک مربی چند میلیارد دستمزد میگیره بازیکنان هم ادعای بالایی خواهند داشت. همچنین کسانی که این قراردادهای میلیاردی رو مد کردن خودشون کلی به جیب زدن
  • بی نام IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    10 0
    آره ، سه بار
  • بی نام IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    بازیکنان می روند کشور های عربی و فوتبال کشور نابود میشه به همین سادگی
    • بی نام A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
      47 8
      به جهنم.
    • رضا IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
      44 2
      به درک بزار برن هرچند این مفت خورا رو اونجام راه نمیدن
    • بی نام IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
      35 6
      اين همه بازيكن داريم چند تاشون رفتند ليگ هاي عربي،در ضمن ديديد كه فولاد پولي خرج نكرد و از جوون هاي بومي خوزستان استفاده كرد و قهرمان شد،مطمئن باش سال بعد هم همين بازكن ها در تيم هاي خوزستاني ميمونند وافتخار آفريني مي كنند،اگر هم در آينده بخواند جايي برند انشالا ليگ هاي اروپايي ميرند
    • بی نام IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
      30 11
      الان فكر مي كني اين هايي كه رفتند به جز نكونام خيلي به درد خور بودند
    • بی نام A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
      36 1
      اگه قابلیت داشته باشند میرن اروپا و گرنه فوتبالیستی که قابلیت نداره بره کشورهای عربی. شکم مردم مهم تر از فوتباله عزیزم. کلی محقق و استاد داریم که فوقش 2 الی 4 میلیون پول میگیرن. اونوقت این آقایون که هیچ دردی از مملکت رو دوا نمی کنن میلیاردی میگیرن
    • بی نام IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
      31 0
      نابود بشه، عوضش غیرت تو بازیکنان زیاد میشه
    • بی نام IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
      25 0
      حالا اگه نابود بشه تو ضرر میکنی.اینا چنان غرق در پولن که براش هر کاری میکنن.شما نگران خودت باش در ضمن اینا جلوی پیشرفت جوانهای با استعداد رو گرفتن.بجاش بازیکن خوب و باغیرت درست میکنیم اگه اقای گودرزی رو حرفش باشه فوتبال ما با این کار بسرعت پیشرفت میکنه هر جا پول بی حساب کتاب باشه فساد وارد میشه.
    • بی نام IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
      30 0
      اولاً كه به جهنم دوماً اين قليوني هارو عربها هم ديگه قبول ندارند
    • بی نام A1 ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
      22 0
      بخشید چند تا بازیکن در حد ترانسفر شدن هستند ؟. کشورهای عربی چقدر میتونند بازیکن جذب کنند؟ .فوتبالی که از بیت المال ارتزاق میکنه جمع بشه بهتره....
    • کارشناس ارشد علوم اجتماعی IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
      18 0
      رابه باز جاده دراز،ما به سرمایه گذاری در ورزش عمومی وافزایش سلامت عمومی در کشور نیازمندیم.فعلا در راه توسعه هستیم ونیازی به ورزش قهرمانی نداریم
    • امیر EU ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
      0 11
      شوخیت گرفته؟
    • بی نام IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
      22 0
      اشکال نداره بروند ،این فوتبالیست های بی خاصیت حدشون همون لیگ کشور عربیهفوتبال ما باید پوست بندازه انقدر تو کشورمون استعداد داریم میتونن با هزینه کمتری اونا رو کشف کنند
  • بی نام IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    92 8
    مردم خيلي وقته از اين پول هايي كه به اين بازيكن ها ميدند ناراضيند
  • احسان IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    11 14
    در اینکه فوتبالیست ها اونم فقط بعضیاشون پول خوبی میگیرن که حالا یا حقشونه یانه حرفی نیست ولی مدیریت ورزش کشور نباید مثل آدمای بیسواد و فقط از روی احساسات این حرافارو بزنه. آقای علی دایی به عنوان کسی که تمام دنیا ایرانو با اون میشناسن هر چقدر بگیره به نظرم حقشه ، امیر قلعه نویی تو هر تیمی رفته موفق بوده پس بعنوان یه مربی موفق اونم حقشه ، این وسط مدیرای دوزاری که فقط به خاطر استفاده از صنعت فوتبال و طرفداراش و پیدا کردن وجهه خودشونو به باشگاهها اونم با سیاسی کاری قالب میکنن بدون اینکه کسی به درستی ازشون حسابرسی کنه میان ، خرج میکنن ، بدهکاری بالا میارن ، میرن هیچکسم نمیگه آقا خرتون به چند من. آقای وزیر از شما بعیده انقدر سطح فکرتون پایین باشه که از انزجار مردم نسبت به همدیگه خوشحال بشین
  • محمد EU ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    14 1
    یکی دو سال پیش بود که خبرش اومد که دانش اموزان فوتسالیست ایرانی در خاک برزیل با شکست ایتالیا و اسپانیا و برزیل اونم با اختلاف زیاد قهرمان جهان شدن....... پس میشه نتیجه گرفت که استعداد وجود داره در این کشور ....... حالا چه اتفاقی میفته که همین دانش اموزا 10 سال دیگه نمیتونن در مقابل همینایی که با اختلاف ازشون بردن پیروز بشن مشخص نیست........ البته دلیلش که مشخصهدر مورد فوتبال هم این موضوع صدق میکنهجوانان ایران میرن با آرژانتین مساوی میکنن ولی همینا 10 سال دیگه 10 تا گل میخورندم شما گرم جناب گودرزی پول این مردم رو خرج خودشون کنید نه بازیکنای دروغگو و محتاج به نون شب که وام میگیرن
  • بی نام A1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    4 14
    گودرزی مساوی است با ضد فوتبال ... این هم بد هستش هم خوب
  • بی نام A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    76 13
    مچکریم
  • بی نام IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    93 8
    پولای مفت فوتبال رو جمع کنید مشکل یارانه هم حل میشه
  • بی نام A1 ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    81 12
    دمت گرم كه جيگر داري
  • بی نام NL ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    21 21
    4444
  • مهدی IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    22 0
    از این حرفها قبلیها هم زیاد زدن .دوباره اول فصل نقل و انتقالات بازار گرمی و قراردادای میلیاردی شروع میشه اولیشم فتح اله زادس.
  • ابراهيم A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    8 1
    درسته كه پرسپوليس و استقلال قردادهاي ميلياردي ميبندند، ولي تيم هاي ديگري هم اينگونه هستند كه متاسفانه به اونها توجه نميشه. با اينكه تماشاگران اون تيم ها خيلي كمتره، اما هزينه هاشون مثل پرسپوليس و استقلاله. آقاي وزير بايد بدونه كه با اين ديد نه تنها كمكي به فوتبال نميكنه، بلكه باعث نابودي بيشتر ميشه. كار اصلي وزارت ورزش بايد اين باشه كه سرمايه هاشو براي تيم هاي پايه بذاره تا توليد بازيكن بره بالا، اينجوري خود به خود قيمت ها كاه پيدا خواهد كرد و حتي بازيكنان بهتري نيز بوجود خواهد آمد
  • بی نام IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    71 10
    احسنت
  • بی نام US ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    21 1
    مردم راضی نیستند این پولها از بودجه عمومی پرداخته شود .ولی اگر از درامد خود باشگاهها باشد چرا که نه .چرا صدا سیما حق فوتبال را نمیدهد . بهتره بجای فرافکنی به فکر حرفه ای کردن واقعی فوتبال باشیم
  • سعدی A1 ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    12 1
    جناب وزیر باهوش اولا قرار بود تا پایان 92 تیمها واگذار شوند چرا یک سال تاخیر ثانیا آنها را خصوصی کنید بگذارید قراردادها ده میلیاردی شوند
  • یوسف A1 ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    17 2
    درود بر شما آقای وزیر. متاسفانه بازیکنانی در لیگ هستد بعضا ملی پوش ولی حتی در استپ کردن توپهای ساده یا حتی انداختن پاسهای کوتاه مشکل دارند ولی شما می بینید که قراردادهای میلیاردی می بندند و تازه کلی ادعا. اگر مثل بازیکنان 1998 بازی می کردند حقشان بود ولی متاسفانه هیچ وقت با آنها قابل قیاس نیستد. آقای وزیر فراموش نکنید ما در جامعه ای زندگی می کنیم که یک کارمند با حقوق حدود یک میلیون داره زندگی میکنه این پولی که به این جماعت داده و بلیعده میشه پولی هست که از بیت المال داده میشه و ...
  • احمد A1 ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    14 3
    لطفا پای آدمهای غیر منطقی مثل مدیر عامل قبلی تیم سرخ را که مشگلات فوتبال را بیشتر می کنند از فوتبال قطع کنید.
  • بی نام IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    17 1
    اصلا نگران نباشيد اين بازيكنان را كشور هاي عربي هم نمي خواهند .
  • رادين IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    7 14
    از اين به بعد خودت و دار و دستت بشيد بازيكن و مربي، حقوقتونم كه داريد مي گيريد ديگه نيازي هم به پرداخت مبالغ كلان نيست. واقعا خودت نمي فهمي چي مي گي. مردم رو مقابل جامعه فوتبالي كشور قرار دادي با اين شيوه مديريرتت. آقاي محترم مشكل اصل مديريت دولتي در فوتبال ماست. دولت دست و پاشو از تو فوتبال بكشه بيرون ببينيد درست مي شه يا نه. وقتي دست و پاتون همه جا پهنه خب بايد پولشم بديد. شتر سواري كه دولا دولا نمي شه برادر. همه جاي دنيا از اين پول ها تو فوتبال داده مي شه ولي توسط بخش خصوصي نه بخش دولتي. اشكال ميزان پرداخت نيست، اشكال پرداخت از محل منابع عمومي كشوره. راه رو اشتباهي رفتي برادر، يا راه صحيح رو پيدا كن يا بكش بيرون بزار اين كاره ها اين مشكل رو حل كنند.
  • بی نام A1 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    15 1
    خدا عمرت بده وزیر عزیز. من به عنوان یک محقق در این مملکت راضی به صرف این پولها برای بازیکنان نیستم
  • بی نام IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    16 1
    ما که از حقمون نمیگذریم ، مال بیت الماله
  • حسین A1 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    6 3
    سلام بر وزیر محترم لطفا جلوی پولهای میلیاردی را نگیرید . توضیح می دهم. باید یک انگیزه برای بازیکنان باشد یا نه؟ ایران یک بازار 80 میلیون نفری کالا و خدمات است. پس سرمایداران فراوانی هستند که بخواهند در زمینه تبلیغات و ... بخواهند در فوتبال سرمایه گذاری کنند.پس یک کار مثبت انجام دهید و با قیمت درست و منطقی تمام تیمهای دولتی و شبه دولتی را واگذار نمایید. و شرکتهای وابسته به دولت را از تیمداری مانع شوید. حال ممکن است سرمایه داری در ایران پیدا شود و با دهها میلیلرد تومان رونالدو پرتقالی را به ایران بیاورد. تازه هرچه هم پول بیشتری رد و بدل شود دولت مالیات بیشتری دریافت می کند.
  • بی نام IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    5 0
    خب بشه ...........
  • بی نام IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    8 1
    ببینیم و تعریف کنیم ... خیلی وقته ملت ناراضین ولی کی عمل کرده تا حالا ؟
  • بی نام A1 ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    5 5
    ببخشید آقای وزیر فقط کسایی که می تونن به شما پیام بدن مردم حساب می شن مرد حسابی؟
  • نوید A1 ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    7 6
    میلیاردها تومن از قبل فوتبال در میارید ولی دوزار خرجش نمی کنید الکی هم میگید خصوصی سازی چون شما حاضر نیستید از منابع مالی عظیم فوتبال دست بکشید فقط می خواید یا یه پولدار عشق فوتبال مثل هدایتی که از پولش انتظار برگشت نداشته باشه بیاد استقلال و پرسپولیس رو جمع کنه یا خودتون همینطور بلاتکلیف نگهشون دارید خب واستون بد که نیست هم درامدهاش مال شمان و هم می تونید بهشون تحکم کنید و نه بهشون پول میدید ولی همیشه هم چماق بیت المال رو سر این دو باشگاه هم هست و به موقع نیاز همه چیو تقصیر این دو باشگاه می اندازید
  • یک خرمشهری ساکن تهران A1 ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    6 2
    پیشنهادبه وزیرورزش وهمچنین آقای تاج.سقف قراردادها دویست میلیون شود.2هربازیکنی که میخواهد به کشورهای عربی وخارجی برود بایستی حداقل 3بازی درتیم ملی انجام داده باشد تافدراسیون به این بازیکن مجوز بستن قراردادخارجی بدهد.آنوقت خواهید دید که بازیکن بخاطر پائین بودن سقف قراردادها بهترین بازیها رامیکند تابه تیم ملی راه پیدا کند ودرتیم ملی هم آنقدرجانفشانی میکند که روی نیمکت ننشیند.پس 3بازی برای تیم ملی برابربامجوزحضوردرلیگهای خارجی.جناب آقای تاج لطفأ به این پیشنهاد توجه نمائید تافوتبال ازاین وضعیت بدوناسازگاربا وضع اقتصادی مردم خارح شود.
  • بی نام IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    7 8
    امیدوارم نیت شما خیر باشه و واقعا کاردان ولی وقتی پارسال هیچ پولی به پرسپولیس ندادید آیا هنوز دم از بیت المال زدن درسته؟ آیا گران بودن فوتبالیست در جهان رو قبول دارید؟ و حتما قبول دارید ولی فوتبالیست های ایرانی رو لقد زیر توپ زن میدونید ولی باید بگم عزیز من بین ده نفر اقوامتون فوتبال بازی کن ببینم شما همون لقد رو زیر توپ میتونی بزنی؟ فوتبال یک تخصصه و فقط یک فوتبالیست که میدونه چقدر سخته. اگر قراردادها از میلیون شد میلیارد بخاطر رقابته که شما این رو درک نمیکنیاگز مثلا پرسپولیس 10 میلیارد درآمد داره آیا به کسی ربط داره که دوست داشته باشه 9 میلیاردش رو به یه نفر بده؟آیا مقایسه یارانه و حقوق کارمند با یک فوتبالیست درسته؟ این همه تعلل برای واگذاری چیه؟ اینهمه موج منفی چیه؟...
  • بی نام A1 ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    9 2
    درسته که شما تو این مدت که وزیر شدی هیچ کاری نکردی ولی این یکی رو خوب اومدی همه مردم هم طرفدار این تصمیم هستند
  • بی نام A1 ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    6 11
    معلومه خیلی کم تجربه ای . خودتو خراب نکن شاید اعتراضی به مبلغ قراردادها بشه ولی هیچ ترفدار فوتبالی راضی نیست به بهانه جلوگیری از پرداخت تیمش از بین بره و همین الانشم جلوی حرف های شما موضع خواهند گرفت.
  • مجید از مراغه IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    7 6
    شاید بزرگترین نقطه ضعف بزرگ دولت اقای روحانی البته با همکاری تنگاتنگ مجلس با عدم رای به وزرای بیشنهادی قبلی وزارت ورزش است که قانون فوتبال حرفه ایی را نمیداند . یک نفر به ایشان بفرماید تو کارتو درست انجام بده استقلال و برسبولیس را خصوصی بکن بقیه بیشکش