احتمال پیوستن علیرضا جهانبخش به منچستر هر روز بیش از قبل می شود، درست مثل پسشنهاد سردار آزمون از باشگاه آرسنال.

مهدیه جباری: روزهای خوش فوتبال ایران با صعود به جام جهانی از راه می رسند. نسل دهه هفتادی های کشور حالا می روند سد شکن باشند و یک گام پیش از ستاره های تیم 98 قرار بگیرند. اگر ستاره های تیم جام جهانی 98 در رنج 24 تا 26 سالگی بعد از جام جهانی توانستند تا بوندسلیگای آلمان پیش بروند، حالا ستاره های زیر 20 سال تیم ملی می خواهند در بهترین تیم های دنیا بازی کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ لیگ برتر انگلستان و پیشنهادهایی از منچستر و آرسنال دارند. این بار سایت les-transferts نوشته، منچستر یونایتد دو بازیکن را زیر نظر دارد. یکی از آنها گابریل پالتا مدافع تیم پارمای ایتالیا است و بازیکن دوم علیرضا جهانبخش است که مدیران منچستر عملکرد او را زیر نظر گرفته اند. این بازیکن 20 ساله که به عنوان بازیکن کناری در تیم نایمخن بازی می کند تا سال 2016 با این تیم قرارداد دارد.

سردار آزمون 19 ساله هم پیشنهادی از آرسنال دارد. کار با آرسن ونگر بزرگ. سایت ای اسپورت در این باره می نویسد:«با اینکه سایت بلیچر ریپورت چند روز قبل به مدیران آرسنال توصیه کرد که قید خرید سردار آزمون را بزنند اما به نظر می رسد که این باشگاه انگلیسی می خواهد هر طور شده مهاجم ایرانی روبین کازان را جذب کند. یکی از سایتهای نزدیک به باشگاه آرسنال تحت عنوان arsenal-mania در گزارشی درباره سردار نوشته:" سردار که از او به عنوان مسی ایران نام می برند، یکی از پدیده های فوتبال دنیا است که آرسنال می خواهد او را بگیرد. اطلاعات چندان زیادی در مورد این مهاجم ایرانی در دسترس نیست. او جوانترین بازیکن ایرانی است که در لیگ اروپا به میدان رفته. او در پست مهاجم بازی می کند و شاید مقایسه او با نابغه آرژانتینی چندان منصفانه باشد. آزمون بر خلاف مسی بازیکن فیزیکی است که می تواند هم با پا گلزنی کند هم از طریق سر دروازه حریف را باز کند. سردار می تواند از آرسن ونگر چیزهای جدیدی یاد بگیرد و مکمل خوبی برای ژیرو باشد. آرسنال می تواند با جذب آزمون و جوزپ درمیچ مهاجمم تیم نورنبرگ آلمان، جان تازه ای به خط حمله اش دهد هر چند که اولویت آرسنال باید جذب یک گلزن سرشناس باشد.»

حالا به این دو بازیکن پیشنهاد های جدی کریم انصاری فرد از باشگاه های ایتالیایی ، بهنام برزای 19 ساله از تیم های آلمانی ، پهلوان از باشگاه های روسی و فرصتی که ستاره هایی چون مسلمان ، صادقیان ، بختیار رحمانی ،کرمی ، شریفات ، کریمی ، شاهین ثاقبی ،آهی ،سیف اللهی ، مهدی شریفی، عالی شاه و محمد عباس زاده در سال های جوانی بعد از شکوفایی جام جهانی خواهند داشت . فوتبال ایران آماده پوست اندازی است. حالا صاحب نسلی می شویم که پرتاب اوت دستی و بغل پا زدن را آگادمیک یاد گرفتند. درهای این فوتبال را باز بگذاریم تا شاید 4 سال بعد برای صعود به جام جهانی به چه کنم نیفتیم.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ش ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    83 0
    به اميد خدا، بهترين ها در راه اند.
  • بی نام IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    22 1
    بختیار رحمانی را دو بار نوشتید
  • بی نام A1 ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    20 32
    صادقیان؟ عباس زاده؟ خدا شفاتون بده
  • بی نام A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    25 6
    چرا تو ایران خودمون این همه پیر پاتاق جای جونای مملکتو گرفتند؟؟اغا برید کنار..متاسفم برا مربیان بزرگی چون قلعه نویی..که تیم استقلالو بااین مهرچینی فرسوده ناکام از دنیا برد:
  • بی نام IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    74 6
    من هم آرزو دارم توی یک باشگاه بزرگ بازی کنم...................
  • بی نام IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    31 35
    جو نده آقا
  • بی نام US ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    24 5
    آرش افشین رو از قلم انداختی
  • سعید IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    بعد بگید کی روش بدرد نمی خوره
    • فرهادي A1 ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
      52 47
      اصلا بازيكن هايي نظير سردار آزمون و عليرضا جهانبخش چه ربطي به كيروش دارن؟
    • بی نام IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
      37 7
      انشالا دوباره شاهد نسل طلابب فوتبال باشيم،مثل 1978 و 1998 و حالا دوباره بعد از 20 سال در 2018 اين نسل كاملا تربيت شده
    • بی نام IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
      49 36
      آخه برادر من کی روش این وسط چی کار کرده؟همین جهانبخش تا وقتی داماش بود یه بار هم به تیم ملی دعوتش نکرد.کی روش اگه به فکر جونای لیگ ما بود دنبال آریا جسور هاسگاوا نمیرفت که
  • بی نام IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    29 5
    ما با اين همه استعداد چون پارتي نداريم بايد بشينيم و فوتبال بازي كردن آقايون رو ببينيم، اي خدا
  • رادين IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    20 27
    آخه مسئله اينه كه منچستر كوچك شده
  • بی نام IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    20 26
    حالا آزمون یه چیزی ولی در مورد جهانبخش دیگه دارین جو میدین و غلو میکنید پر پرش درحد همون لیگ هلند هستش نه منچستریونایتد ...
  • بی نام A1 ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    19 2
    از ژاپن چندین بازیکن توی تیم های بزرگاروپا میلاناینتریونتوسو.. بازی کردند و همینطور کره جنوبیمنچستر .. ژاپن هم چندیدن سال سرمایه گذاری کرد نتیجه گرفت