استقلال لیگ برتر را با مقام پنجمی به پایان رساند و این در حالی است که قرار گرفتن در این رتبه برای هواداران این تیم خوشایند نیست.

امیرحسین اعظمی: علیرضا واحدی نیکبخت مدافع چپ پای استقلال هم بابت این مقام از هواداران استقلال عذرخواهی می کند.او در مورد از دست دادن قهرمانی، وضعیت استقلال برای فصل بعد و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می دهد.

قبول داری برای استقلال پنجمی اصلا خوب نبود؟

جا دارد از همه هواداران استقلال عذرخواهی کنم.آنها توقع داشتند که آخرین بازی را ببریم ولی متاسفانه روی دو اتفاق گل خوردیم و حالا هم نمی توان چیزی را عوض کرد.ناراحتی هواداران را درک می کنیم ولی خودتان می دانید استقلال با چه سختی هایی در این فصل روبرو شد.تعدادی از بازیکنان تاثیرگذار که رفتند،بازی ها فشرده بود،مصدوم زیاد داشتیم و مشکلات دیگری هم بود.امیدوارم استقلال فصل بعد روزهای خوبی داشته باشد.رادیو و تلویزیون و بعضی روزنامه ها هر چه دوست دارند می گویند ولی ما ما یک سری مشکل هم داشتیم.البته دنبال توجیه نیستم و باز هم از هواداران عذرخواهی می کنم.

مزدک میرزایی در بازی با تراکتور گفت سمت چپ استقلال تعطیل است.در این مورد چه صحبتی داری؟

من آدمی نیستم که انتقاد را قبول نکنم ولی فکر کنم این آقا در مجموع با سازمان استقلال مشکل دارد و قبلا هم از این حرف ها زده است.مزدک قبل از شروع  بازی هم گفته بود که بازی کردنم در ترکیب ثابت تعجب آور است ولی باید بگویم او در حدی نیست که در مورد من و تصمیمی که سرمربی استقلال می گیرد حرف بزند.

مرتضی محصص هم از تو انتقاد کرد.از او هم ناراحتی؟

محصص کارشناس فوتبال است و احترامش واجب ولی میرزایی کارشانس نیست.این آقا در برنامه گزارشگر از همه ایراد می گرفت ولی خودش پُر از ایراد است.من بعد از 8 سال به استقلال برگشتم و اصلا در این سل ها در پست دفاع چپ بازی نکردم.وقتی هم بد بازی می کنم آنقدر جرات دارم که انتقادها را قبول کنم ولی به میرزایی ربطی ندارد من چطور بازی می کنم.اگر او با من مشکل شخص دارد بیاید مشکلش را حل کند.

فکر می کنی جدایی فتح الله زاده از استقلال قطعی شود؟

فتح الله زاده به من خیلی کمک کرده و استقلال مثل فرزند او است.حاجی در این سال ها خیلی برای استقلال زحمت کشیده و ماندنش به سود استقلال است.

می گویند قلعه نویی هم شاید برود؟

قلعه نویی امسال خیلی سختی کشید و دستش واقعا بسته بود. از او هم تشکر می کنم که به من اعتماد کرد و خیلی ها این کار را نمی کردند.

ولی خیلی ها از قلعه نویی بابت خریدهایی که انجام داد انتقاد کردند؟

من در این مورد وارد بحث نمی شوم ولی در مورد خودم باید بگویم که نهایت تلاشم را انجام دادم.در بازی هایی که برای استقلال انجام دادم فقط مقابل تراکتور بازنده بودیم و همه بازی ها را بردیم.اگر در پست مهاجم چپ بازی می کردم بیشتر خودم را نشان می دادم ولی باز هم از قلعه نویی صمیمانه تشکر می کنم.

انتظار داری او در صورت ماندن تو را برای فصل بعد هم نگه دارد؟

هیچ انتظاری از قلعه نویی بابت فصل بعد ندارم.او به من در فصل گذشته لطف کرد.

در مورد قهرمانی فولاد چه صحبتی داری؟

فولاد تیم جوان و خوبی است و شایسته قهرمانی بود.این قهرمانی را به آنها تبریک می گویم.

فکر می کنی استقلال در آسیا از گروه خودش صعود کند؟

دو بازی سخت داریم که باید آنها را ببریم و امیدوار هستیم تا به عنوان تیم دوم صعود کنیم.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =