تسنیم نوشت:

نماینده ارومیه در مجلس گفت: دولت در ظلمی مضاعف نیروهای قراردادی را به نیروهای شرکتی تبدیل وضعیت می‌کند.
نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز پارلمان در اخطار قانون اساسی به استناد اصل 3 قانون گفت: پیش از این مجلس به دولت تکلیف کرده بود تا نیروهای شرکتی شاغل در ادارات و مراکز دولتی را به نیروی قراردادی تبدیل وضعیت کند، اما در حال حاضر نه تنها شاهد آن هستیم، بلکه دولت ظلم مضاعفی انجام می‌دهد و در حال حاضر نیروهای قراردادی را به نیروهای شرکتی تبدیل می‌کند.
او در ادامه خطاب به محمد حسن ابوترابی فرد که در غیاب علی لاریجانی برای ساعاتی ریاست صحت علنی را برعهده داشت گفت: از شما می‌خواهم که این اخطار را وارد بدانید و به دولت تذکر دهید.
حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد نیز در پاسخ به این اخطار نماینده ارومیه گفت: این موردی که شما گفتید اصلا اخطار نیست، اما بنده به هیئت تطبیق مصوبات مأموریت می‌دهم که این موضوع را بررسی کنند.

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    7 0
    خواهشمندم مجلس اين موضوع را بررسي نمايد
  • بازرس بسیجی IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    23 1
    در تاریخ93/01/11 معاون توسعه منابع انسانی وزارتخانه با ارسال نامه ای شماره 21222/60 مورخ 93/01/11 به سازمان های تابعه اقدام به اختیار دادن به استانها مبنی بر برگزاری مناقصه و قرارداد با یک شرکت پیمانکار و سازماندهی این نیروها در قالب شرکتی نموده است.چطور می شود در هنگام طرحهای نظارتی عید و .... و اعزام بازرس مقیم به کشتارگاه و کارخانجات آرد و سردخانه های میوه و فروشگاه های توزیع سبد کالا از بازرسان طرح تشدید مایه میگذارند.ولی هنگام قرارداد و پرداخت حقوق می شود،ما برادر ناتنی هستیم؟ اگر مدارک خواستید ما در خدمتیم.فقط اینو بگم مشکل ما خیلی وقته حل شده،ولی چون ما زبون نداریم و امثال آقای ابوترابی فرد هم مشکل ما را در حد اخطار نمی داند سر ما را مظلومانه می برند.یا علی