خانه ملت نوشت:

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سایت خارجی مجلس در خصوص آخرین وضعیت پنجمین مرزبان ربوده شده ایرانی گفت:رایزنی های مردمی برای آزادی جمشید دانایی فر آغاز شده و ادامه دارد.
سید باقر حسینی گفت: باید مسئولان امنیتی کشور هرچه زودتر تکلیف این گروهک تروریستی جیش ‌العدل را مشخص کند چرا که جنایت کار است و فجایع ضد بشری در استان سیستان و بلوچستان انجام داده است.

نماینده مردم دهک و زابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جیش العدل گروهکی تروریستی، مزدور و جنایتکار است که جنایت های زیای در حق ملت خود مرتکب شده بنابر این نمی تواند مدافع قوم مسلمان بلوچ باشد.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: بلوچستان جزوی از ایران است همان طوری که در شهرهای مختلف کشور از استان ها و قومیت های مختلف حضور و مسئولیت دارند ضمن اینکه مملکت برای تمام ایرانیان است.

حسینی گفت:در استان سیستان بلوچستان آموزش و پرورش در سال 1370 تنها دو نیروی بلوچ با مدرک کارشناسی در چابهار وجود داشت که برکت نیروهای غیربومی باعث شد در همه نقاط استان و در سطوح مختلف فارغ التحصیل داشته باشیم.

او با بیان اینکه در گذشته کسی برای خدمت به استان سیستان و بلوچستان نمی‌آمد، گفت: اکنون که شرایطی فراهم شده است که موجب آبادانی و رشد نسبی شده است، این گروهک تروریستی حق ندارد و در جایگاهی نیست که بخواهد اظهار نظر کند.

نماینده مردم دهک و زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم سیستان و بلوچستان از مقامات امنیتی کشور می خواهند تا اقدام جدی در رابطه با این مزدوران خائن که شرارت می کنند و در پاکستان پنهان می شوند انجام دهد و دولت پاکستان در این رابطه پاسخگو باشد تا بساط این گروهک هرچه زودتر جمع شود.

او در خصوص آخرین وضعیت پنجمین مرزبان ربوده شده ایرانی گفت: رایزنی های مردمی برای آزادی جمشید دانایی فر ادامه دارد و امیدواریم وی هر چه زودتر وی به آغوش خانواده اش بر گردد و اتفاقی برایش نیفتاده باشد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که تدابیری باید اتخاذ شود که این گونه اقدامات تداوم نداشته باشد گفت: تنها راه تحقق انسداد مرزهای ناامن است که با استحکامات قوی از مرز ها حراست شود و نقاطی غیر ضروری که مردم در آنجا ورود پیدا نمی کنند و معمولا اشرار و قاچاقچی هستند با متجاوزان برخورد شود.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    1 1
    خدا بیامرزدش. الآن روحش آزاده آزاده
  • بی نام US ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    42 0
    اینقدر اخبار ضد و نقیض حال ما رو خراب میکنه بیچاره خانواده این عزیز. یه خورده ملاحظه کنید لطفاً