سجاد مرادی بعد از سه هفته تنهایی، دوباره با مربی اش کار می کند.

مهری رنجبر:  رکورددار 800 و 1500 متر ایران که برای بازیهای آسیایی اینچه اون تمرین می کند،با رفتن سمیر خدار الجزایری به کشورش دوباره به تنهایی و طبق  برنامه های او در اصفهان  سر کرد.البته از هفته پیش مصدومیت کهنه اش برگشته ؛درد آشیل پایش.مصدومیتی که قبل از المپیک گریبانش را گرفت .به همین خاطر او چاره ای جز استراحت ندارد.دونده نیمه استقامتی حتی بالاجبار قید مسابقه آغاز فصل را زد تا  وضعیتش بحرانی نشود.

چطور مربی ات یک دفعه رفت؟

اتفاق خاصی نبود ،او برای مرخصی دو هفته ای به کشورش رفت و دوشنبه،سه شنبه برمی گردد.*در این مدت تو استراحت می کردی یا تمرین؟استراحتی در کار نبود.من با برنامه هایی که خدار داده بود  در اصفهان تمرین می کردم.*همه چی خوب پیش می رود؟امسال برای اولین بار جور دیگری تمرین می کنم .البته کمی آشیل پایم درد گرفت.همان مصدومیت قبلی دوباره عود کرده. باید بیشتر مراعات کنم.البته مشکل خاصی نیست. خودم می دانم چطوری آن را خوب کنم.فکر نمی کنم مشکل ساز شود.فعلا باید استراحت کنم.من تصمیم را گرفته ام می خواهم حالا با داشتن مربی خوب،از فرصها استفاده کنم.درد اشیل پایم مساله ای نیست که مرا از هدفم دور کند.

این مصدومیت تو را از برنامه تمرینی عقب نمی اندازد؟

فعلا که در تمرین حجم هستم.می خواستم تمرینات سرعتی را استارت بزنم  که آشیل پایم درد گرفت.نگران کننده نیست یک هفته ای حل می شود.در این مدت هم نرم دویی می کردم. باید با آن سر کنم .

وضعیت بدنی ات با این شرایط چطور است؟

تا قبل از عید ،تمرینات استقامتی داشتم .وضعیتم هم خوب است .هنوز انرژی قدیم را دارم.

اردوی کرمان راضی کننده بود؟

خیلی خوب بود.فکر نمی کردم تا این حد خوب باشد.اما آن اردو باعث شد تا شرایط بدنی ام خیلی خوب شود.

مربی ات که بیاید در اصفهان می مانی؟

یک هفته در اصفهان تمرین  استقامتی می کنم تا آشیلم بهتر شود بعد به شهرکرد می رویم. 20 روزی در آنجا تمرینات ارتفاع انجام می دهم بعد یواش یواش با خوب شدن مصدومیتم تمرینات  سرعتی ام را شروع می کنم.

با این حساب از دویدن در مسابقه آغاز فصل هم خبری نیست.نه؟

نه. می خواستم در آغار فصل بدوم اما با درد آشیلم پشیمان شدم. ترجیح می دهم با دایموند لیگ استارت بزنم.

حضورت در مرحله اول دایموند لیگ حتمی شده؟

من 19 اردیبهشت ماه در دایموند لیگ می دوم.البته برخلاف دوره های قبل این بار در ماده 1500 متر می دوم.در این شرایط و  به ویژه با عود مصدومیتم برایم بهتر است تا با استقامت استارت بزنم .باید استقامت  بدوم تا مصدومیت آشیل پایم حاد نشود.

به جز مرحله اول دایموند لیگ ، مسابقه دیگری  هم داری؟

به جز قطر،در شانگهای هم می دوم. قطر و شانگهای را فدراسیون هماهنگ کرده و مربی ام هم دو مسابقه الجزایر و مراکش را ok  کرده است.

تو هم باید ورودی بازیهای آسیایی را بگیری؟

رکورد ورودی گذاشته اند اما نه برای ما.اگر برای ثبت رکورد ورودی مشکل داشته باشم،چه دلیلی دارد بروم بازیهای آسیایی؟خیالتان راحت من مشکلی برای این مساله ندارم.

امسال هم قرار است  درخشش سجاد مرادی در اینچئون تکرار شود؟

انشاء ا....من تمرینات خوبی انجام می دهم.البته کارم خیلی سخت است.هرچند در گوانگ ژو هم کار راحتی نداشتم.اما فکر می کنم امسال سختر تر است. با این حال بدنم را طوری اماده می کنم که در اینچه اون هم خوب نتیجه بگیرم. البته فراموش نکنیم که رقبای خیلی قدری در اینچئون دارم.مطمئنم با این شرایط عاقبت طلایی دارم. 

 

251 41

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 348899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =