تازه‌ترین آنونس تریلر جاسوسی «یک مرد تحت تعقیب» به کارگردانی آنتون کوربین منتشر شد.

 


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «یک مرد تحت تعقیب» (A Most Wanted Man) با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته جان لوکاره، نویسنده مطرح رمان‌های جاسوسی، ساخته شده و تولید مشترک بریتانیا، آمریکا و آلمان است.

 

داستان فیلم سال 2012 روی می‌دهد. عیسی کارپوف (گریگوری دوبریگین) یک مهاجر مسلمان چچنی/روسی برای پس گرفتن دارایی پدرش به طور غیرقانونی به هامبورگ در آلمان می‌آید. مشخص نیست این مرد جوان دقیقا چه شخصیتی دارد. آیا او یک قربانی است یا یک دزد یا یک افراطی با اهداف ویرانگر؟

در همین حال، گونتر باخمان، یک مامور امنیتی آلمانی (فیلیپ سیمور هافمن) ماموریت پیدا می‌کند دکتر فیصل عبدالله (با بازی همایون ارشادی) را به دام بیندازد. عبدلله چهره‌ای دانشگاهی است که ظاهرا با اعطای کمک‌های مالی به یک شرکت کشتی‌رانی در قبرس از فعالیت‌های تروریستی حمایت می‌کند.

باخمان با کمک یک وکیل جوان و پرشور (ریچل مک‌آدامز)، یک مامور محافظه‌کار سیا (رابین رایت) و یک بانکدار مکار (ویلم دافو)، دامی پیچیده و خطرناک برای هدف خود پهن می‌کند.

«یک مرد تحت تعقیب» اولین بار در دنیا اواخر سال گذشته چند هفته پیش از مرگ هافمن در جشنواره ساندنس به نمایش درآمد و نقش‌آفرینی هافمن در فیلم با استقبال منتقدان روبرو شد. این فیلم 25 ژوئیه (3 مرداد) اکران می‌شود.

«یک مرد تحت تعقیب» را آنتون کوربین کارگردانی کرده است. این عکاس و فیلمساز هلندی با عکاسی و ساخت ویدیوکلیپ برای خواننده‌ها و گروه‌های موسیقی معروف مانند «دپچ مد»، «یو 2»، نیروانا، نیک کِیو، برایان آدامز، جانی کَش، رد هات چیلی پپرز، متالیکا، راکست و کلد پلی شهرت زیادی دارد.

«کنترل» اولین فیلم بلند سینمایی او سال 2007 در جشنواره کن برنده چند جایزه از جمله جایزه دوربین طلایی و جایزه بهترین فیلم بخش دوهفته کارگردانان شد. «آمریکایی» دومین فیلم کوربین با بازی جرج کلونی به نقش یک آدمکش حرفه‌ای چندان مورد توجه قرار نگرفت.

همایون ارشادی تجربه حضور در پروژه‌های سینمایی در سطح بین‌المللی را دارد. او سال 2007 در فیلم «بادبادک‌باز» به کارگردانی مارک فورستر،  سال 2009 در درام تاریخی «آگورا» به کارگردانی الخاندرو آمنابار و پارسال در فیلم نامزد اسکار «30 دقیقه بامداد» به کارگردانی کاترین بیگلو بازی کرد. او بازیگر فیلم‌هایی چون «طعم گیلاس» و «درخت گلابی» است.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 348891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
    67 2
    میدونم بازیگران ایرانی بخاطر توانایی و شهرتشون در این فیلمها ایفای نقش مبکنن ولی اینهمه نقش عربی به ایرانیا دادن دیگه یه کمی زیادیه
  • بی نام IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    6 1
    آقا دقت کردید همایون ارشادی چقدر شبیه jeremy iron هستش
    • starry IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
      0 0
      وای دقیقا...من تا چند وقت فکر میکردم جرمی ایرونز همون همایون ارشادیه خیلی خیلی خیلی شبیهند