خانه ملت نوشت:

رئیس سازمان هواپیمایی کشور با بیان اینکه نرخ بلیت هواپیما متاثر از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها نمی شود، گفت: طبق گفته وزیر راه و شهرسازی آزادسازی قیمت بلیت در نیمه اول امسال باید اجرا شود.
علیرضا جهانگیری درباره قیمت بلیت هواپیما بعد از افزایش قیمت بنزین در مرحله دوم هدفمندی یارانه ها گفت: بر اساس تصمیماتی که تاکنون گرفته شده قیمت بلیت هواپیما متاثر از مرحله دوم هدفمندی نمی‌شود اما یک برنامه کلی برای آزادسازی نرخ های بلیت وجود دارد که مستقل از اجرای مرحله دوم هدفمندی در حال انجام است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:‌ براساس اطلاعات جمع آوری شده مرحله دوم هدفمندی بخش هوایی را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد و نرخ سوخت برای هواپیما با همان نرخ 400 تومان در هر لیتر محاسبه می‌شود.

او درباره زمان آزادسازی قیمت بلیت هواپیما ادامه داد: طبق گفته وزیر راه و شهرسازی آزادسازی قیمت بلیت در نیمه اول امسال باید اجرا شود.

جهانگیری با بیان اینکه جزئیات آزادسازی نرخ بلیت هواپیما در آینده اعلام می شود، گفت: همزمان با اجرای طرح آزادسازی، نرخ بلیت هواپیما متنوع می شود و یک قیمت ثابت نیست بلکه قیمت بلیت هواپیما متناسب با زمان سفر متغیر است به طوری که ممکن است نرخ یک مسیر در یک بازه زمانی بیشتر و نرخ همان مسیر در بازه زمانی دیگر کمتر باشد.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 348806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =