ایسنا نوشت:

نسرین نصرتی - بازیگر نقش فهیمه در سریال «پایتخت 3» - با بیان اینکه خیلی تمرین کرد تا در نقشش خطا نکند، گفت: برای بازی در سریال «پایتخت 3» سعی کردم کمک زیادی از مردم خوب مازندران بگیرم و صحبت کردنشان را خوب گوش کنم هر چند که زبان مازندرانی برایم ناآشنا نبود.

این بازیگر که در سری دوم سریال «پایتخت» هم حضور داشت گفت: اصالتا ریشه شمالی دارم ولی گیلانی هستم نه مازندرانی؛ ضمن اینکه زبان مازنی با گیلکی زمین تا آسمان فرق دارند اما لهجه مازندرانی به گوشم ناآشنا نبود؛ بر این اساس جا دارد بگویم خیلی با مردم خوب مازندران صحبت کردم و با آن‌ها ارتباط برقرار کردم تا در نقشم خطا نکنم. اول با توکل به خدا و بعد بر اساس لهجه آقای تنابنده و مقدم جلو رفتم و با نقش فهمیه ارتباط خوبی گرفتم.

او با اشاره به حضور پررنگش در سری سوم «پایتخت» یادآور شد: در سریال «پایتخت 2» چیدمان نقش‌ها و فیلمنامه به شکلی بود که من خیلی حضور نداشتم اما خوشبختانه در سری سوم از این مجموعه نقش فهمیه جای کار بیشتری داشت و از ابتدا تا پایان قصه با گروه همراه بود و این باعث خوشحالی من است که توانستم با نقش کوتاهم در «پایتخت 2» خودم را محک بزنم و در سری سوم حضور ثابت داشته باشم.

او ادامه داد: به دلیل اینکه فهیمه نقش خواهر نقی را ایفا می‌کرد نقش حساس‌تری داشت و با بالانس همراه بود به همین خاطر در «پایتخت 2» وسواس بیشتری نسبت به نقشم داشتم تا نقشم بالا و پایین نشود و خوشبختانه این اتفاق هم نیفتاد و در سری سوم جای کار بیشتری داشت.

بازیگر نقش فهیمه گفت: ‌در سری سوم از «پایتخت» حتی اگر یک قسمت هم به من می‌دادند با تمام وجود می‌پذیرفتم چرا که طول ماجرا برایم فرقی نداشت به دلیل اینکه گروه آقای مقدم و پروژه «پایتخت» و در عین حال فهیمه را خیلی دوست داشتم.

نصرتی در بخشی دیگر از گفت‌وگوی خود درباره بداهه‌گویی‌هایی که در سریال «پایتخت 3» داشته است، گفت: خوشبختانه متن این کار استخوان‌بندی درستی داشت و با وجود اینکه متن به‌روز به دستمان می‌رسید ولی خیلی فکر شده بود. به نظرم روحی که وارد کاراکترها می‌شد، به ویژه در نقش فهیمه دست من بازیگر بود؛ به عنوان مثال تکیه‌کلام «باد تو رو بیفته» اصطلاحی بود که در متن نوشته نشده بود، بلکه من این تکیه‌کلام را از زبان مازندرانی‌ها شنیده بودم.

وی سپس عملکرد تلویزیون در سال 92 را خوب دانست و گفت: من خیلی تماشاگر خوبی نیستم اما تلویزیون ما همیشه تلاشش را کرده است و به نظرم همه کارهای تلویزیون ستودنی است. شخصا با هیچ پروژه‌ای مشکل نداشتم و به نظرم هر برنامه‌ای مخاطب خاص خودش را دارد و قرار نیست همه ما از همه برنامه‌ها خوشمان بیاید.

نسرین نصرتی در پایان گفت‌وگوی خود درخصوص کارهای جدیدش در تلویزیون گفت: اصولا بازیگر پرکاری نیستم و بیشتر درگیر زندگی خصوصی‌ام هستم مگر اینکه کاری مثل «پایتخت» باشد؛ البته ناگفته‌ نماند که پیش از این کارهای کوچک و بزرگی را که دوست داشتم و نداشتم انجام دادم اما مدتی است که کیفیت کارها خیلی برایم مهم است و به دنبال نقشی می‌گردم که در من وجود داشته باشد و دوست داشته باشم.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 348802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
    5 1
    خیلی خوبه
  • بی نام A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    0 13
    ما قبلا تيكه كلام شنيده بوديم ولي تكيه كلام جديد است. نمي دانيم شايد اشتباه تايپي باشد
  • بی نام IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    8 2
    واقعا سریال خوب و عالی بود کلی خندیدیم کلی احترام گذاشتن به بزرگتر که در جامعه کمرنگ بود را پررنگ دیدیم
  • بهار A1 ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    5 2
    یادش به خیر چه زود گذشت