علی دایی پرسپولیس را قهرمان واقعی لیگ می‌داند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی دایی سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری بعد از مسابقه با استقلال خوزستان گفت: «ما خوب بازی کردیم. استقلال هم خوب بود. ولی ما به آنچه که می خواستیم رسیدیم. از تیم‌هایی که با شرف بازی کردند تشکر می‌کنم و به حسین فرکی که استاد من است تبریک می‌گویم. این قهرمانی اتفاق خوبی برای فوتبال خوزستان بود. ما نتوانستیم قهرمان شویم اما به هدفمان رسیدیم. ما دل هواداران را شاد کردیم.»
او ادامه داد: «من بدترین و پرتنش‌ترین سال فوتبالی‌ام را در این فصل تجربه کردم. خیلی فشار روی من بود. به نظرم پرسپولیس و بازیکنانش قهرمان‌های واقعی لیگ هستند. بچه‌های ما را به حاشیه کشاندند تا دایی را بکوبند. آخرین نمونه‌اش همان لیست بود اما خدا خواست که تیم به حاشیه کشیده نشود. متاسفانه افرادی که فقط اسمشان پیشکسوت پرسپولیس است، همه جوره به ما حمله کردند. در چنین شرایطی فولاد تنها تیمی بود که از اول خوب کار کرد و نوسان نداشت. من برای فرکی و تیمش آرزوی موفقیت می‌کنم.»
دایی گفت: «قرارداد من با پرسپولیس سه ساله است اما هنوز چیزی مشخص نیست. همه می‌دانند که چگونه جام قهرمانی را از ما گرفتند. امیدوارم هواداران من را ببخشند. دست آن‌ها را می‌بوسم. اگر من را دوست ندارند از پرسپولیس می‌روم ولی لطفا به پرسپولیس آسیب نرسانید. پول اردوی پرسپولیس هنوز پرداخت نشده. ما می‌توانستیم امسال لیگ بهتری داشته باشیم.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 348747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =