تسنیم نوشت:

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهورگفت: مشکل ساکنان دو روستای همجوار نیروگاه اتمی بوشهر در شورای عالی امنیت ملی مطرح و تعیین تکلیف می‌شود.

محمدباقر نوبخت شامگاه پنج‌شنبه در نشستی با مسئولان استان در نیروگاه اتمی بوشهر، با بیان اینکه برای حل مشکلات ساکنین هلیله و بندرگاه که مجاور نیرو‌ها اتمی است، تعیین تکلیف می‌شود، گفت: مشکل ساکنین دو روستای همجوار نیروگاه اتمی بوشهر در شورای عالی امنیت ملی مطرح و تعیین تکلیف می‌شود.
او با اشاره به اینکه تعیین تکلیف ساکنین دو روستای هلیله و بندرگاه یک ضرورت است گفت: هر تصمیمی که اتخاذ شد از طریق نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی به اطلاع عموم رسانده می‌شود.
نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: برای حل مشکلات ساکنین هلیله و بندرگاه که مجاور نیرو‌ها اتمی است با رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت‌و‌گوهایی انجام شده که برای این مهم ردیف اعتباری تخصیص یافته که لازم است مسئولان ذیربط برای عملیاتی شدن این اعتبار پیگیری لازم را به‌عمل آوردند.
عبدالکریم جمیری با تاکید بر توجه به مشکلات ساکنین این روستاها گفت: مردم روستاهای هلیله و بندرگاه سالهاست که در حالت بلاتکلیفی قرار دارند که لازم است تصمیمات لازم اتخاذ شود.
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور همچنین از نیروگاه اتمی بوشهر بازدید و از روند تولید برق هسته‌ای مطلع شد.

 

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 348617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =