قلعه نویی می گوید بازی های استقلال در لیگ قهرمانان حکم مرگ و زندگی برای آنها دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛امیر قلعه نویی در کنفرانس خبری بازی با تراکتورسازی  ضمن تبریک به دو تیم پدیده و مسجد سلیمان گفت:«با تشکر از همه عزیزانی که در لیگ برتر و لیگ دسته اول زحمت کشیده باید به پدیده و نفت مسجد سلیمان به خاطر صعود به لیگ برتر تبریک بگویم.از اینکه یک بار در سال می توانیم به مشهد برویم خوشحال هستیم.از هواداران عزیزمان تشکر می کنم و یک حلالیت از هر کسی که از ما رنجیده است می طلبم. این حلالیت وظیفه من است و اگر کسی چه بازیکن باشد چه خبرنگار و چه مربی از من دلخور شده است از او حلالیت می طلبم.»

او اشاره به بازی فردای تیمش کرد و ادامه داد:«تراکتورسازی سبک خاص خودش را بازی می کند و مربی آنها هم آدم باهوشی است.قطعا بازی ما با آنها سخت خواهد بود.به بازیکنانم گفته ام که تمام تمرکزشان در ورزشگاه آزادی باشد و به بازی های دیگر فکر نکنند.ما باید به فکر بازی های خودمان باشیم تا ان‌شاءالله نتیجه بگیریم.باقی مسائل دست خداست.»

خبرنگاری از او درباره تعامل استقلال با تیم ملی و حضور ملی پوشان در اردوی تیم ملی سوال کرد که قلعه نویی گفت:«باید تصمیمی که به نفع فوتبال ایران است گرفته شود.این موضوع بعد از بازی با تراکتورسازی باید نهایی شود.فعلا تمام فکر و ذکر ما بازی با تراکتورسازان است.البته دو بازی لیگ قهرمانان آسیا برای ما سپاهان، تراکتورسازی و تا حدی فولاد حکم مرگ و زندگی را دارد.»

خبرنگار دیگری از او سوال کرد که آیا در استقلال می ماند یا نه؟  که قلعه نویی گفت:‌»جواب این سوال را هم بعدا می دهم.تا آخرین لحظه‌ای که در استقلال باشم تکلیفم را انجام میدهم و اگر از این تیم برویم برای مربی بعدی آرزوی موفقیت می کنیم. من کسی نیستم اگر نتیجه نگیریم یا از این تیم بروم همه چیز را گردن لیدر و بازیکن بیندازم. هر نتیجه ای که فردا اتفاق بیفتد مسوولیتش با من است و ان شاءالله فردا به گونه‌ای خواهد شد که ما خوشحالم باشیم. هر باختی که در این فصل بوده گردن قلعه‌نویی است و من تقصیر را گردن کسی دیگری نمی اندازم.»

اما حرف های پایانی قلعه نویی.او خطاب به هواداران استقلال گفت:«هواداران امسال آن طور که توقع داشتیم کنار ما نبودند.البته در شهرستان ها این مسئله فرق می کرد.مساله تماشاگران مساله‌ عمومی در ایران است. همان طور که گفتم در تهران توقع بیشتری از هوادارانمان داشتیم خصوصاً در بازی با نفت تهران .بازیکنان من بی غیرت نیستند.صادقی در بازی با ملوان مصدوم بود اما گفت به زمین می روم فوقش این است که روبات پایم پاره می شود. او ثابت کرد که سرباز استقلال است. انجام این کار پیش از جام جهانی واقعا ارزشمند است.عمران زده، تیموریان، خسرو حیدری و خیلی های دیگر هم بارها از این کارها انجام داده اند.بازیکنان من هر چه در توان داشته باشند را وسط می گذارند.»

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 348567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =