سایت فدراسیون والیبال نوشت:

پوریا فیاضی در حاشیه مسابقات جام باشگاه های آسیا اظهار کرد: چیزی جز قهرمانی مردم و مسئولان و خود بازیکنان را راضی نمی کند وانتظارها از متین ورامین بالاست.
من فکر می کنم تیم شرایط نسبی دارد. نه خیلی آماده است و نه مشکل آمادگی دارد. چیزی که در بازی با ژاپن خیلی ما را اذیت کرد توپ گیری خیلی خوب ژاپنی ها بود. توپ گیری ژاپنی ها تقریبا سه برابر تیم ما بود و این موضوع کاملا ما را اذیت می کرد.
وی افزود: انتظار مردم ورامین و ایران و مسئولان از تیم ما بالاست. در طول فصل فشار زیادی روی این تیم برای قهرمانی وجود داشت. حالا هم فشاری که روی تیم ما برای قهرمانی در آسیا است بسیار زیاد است. شاید چیزی جز قهرمانی مردم و مسئولان و خود بازیکنان را راضی نمی کند.
فیاضی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم که این دوره از مسابقات سطح بالاتری نسبت به دوره های قبلی دارد. حضور بازیکنان موثر اروپایی و خارجی در باشگاه های آسیا کاملا سطح کیفی این مسابقات را تحت تاثیر قرار داده است. کیریستین ساوانی و یک پشت خط زن کوبایی خیلی خوب و مطرح در تیم الریان قطر بازی می کنند. در تیم باشگاهی چین هم وایزمن کاپیتان سابق تیم کنیاک قهرمان اروپا بازی می کند. حضور این چنین بازیکنانی سطح مسابقات را بسیار بالا برده است.
دریافت کننده تیم والیبال متین ورامین ادامه داد: ما تمام تلاش خود را به کار می بندیم تا بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم. همه بازیکنان به این موضوع واقف هستند که ورزش والبیال رو ندارد. خیلی سخت است که بازیکنان بزرگ در تیم باشند و با موضوع بی انگیزگی بخواهیم مقابله کنیم. دوست داریم که با تیم های قدرتمند تری بازی کنیم. ایجاد انگیزه برای تیم در بازی های سنگین تر می تواند کیفیت بازی ما را بالا ببرد.
وی درباره میزبانی فیلیپینی ها گفت: سالن والیبال این کشور خیلی استاندارد است. البته قدری در نورپردازی مشکل داشتند. به خصوص ایکه نورها پاسور را اذیت می کرد. هتل محل اقامت ما قدری از جای اصلی شهر فاصله دارد. با این حال فکر می کنم شرایط برای همه تیم ها یکسان است.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 348543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    7 0
    واقعا جای همچین بازیکنی در تیم ملی خالی است. یاشاسین فیاضی تورک اوغلو