تسنیم نوشت:

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هفته آینده رئیس جمهور در چارچوب سفرهای استانی به استان سیستان و بلوچستان سفر می‌کند.

زهرا اربابی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات این معاونت در استانداری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: رئیس جمهور نخستین سفر استانی خود را در سال جدید از استان سیستان و بلوچستان آغاز می‌کند.

وی افزود: رئیس جمهور در تاریخ‌های ۲۶ و ۲۷ فروردین ماه امسال به استان سیستان و بلوچستان سفر می‌کند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این سفر که با هدف بررسی مسائل و مشکلات استان انجام می‌شود، روحانی به شهرهای زاهدان، زابل و چابهار خواهد رفت.

اربابی عنوان کرد: در این سفر از پذیرفتن نامه‌های مکتوب به صورت دستی خودداری و به این منظور سامانه ۱۱۱ با در نظر گرفتن تدارکات، نیروها و زیرساخت‌های لازم آماده دریافت مسائل و مشکلات مردمی است.

وی گفت: تبلیغات و اطلاع‌رسانی نقش انکارناپذیری در روشنگری جامعه دارد و با توجه به رویکرد اصلی دولت تدبیر و امید، اهتمام جدی به مسائل و مشکلات استان دور از حاشیه‌سازی است که امید می‌رود با عملکرد مناسب رسانه‌ها مسائل استان آن‌گونه که شایسته است، انعکاس یابد.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 348108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حی IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    3 0
    حال که این سفر مقارن باتلاش ان عزیزان و مسئولان دررهایی سربازان دارد جا دارد دکتر روحانی به عنوان رییس جمهور ازمنزلگاه ملی ازآنها تشکر ویژه کند وبه عنوان نماینده مذهب تشیع از اهل سنت انجا بابت همکاری دررهایی این عزیزان فارغ از هر نوع جناح بندی تشکر به عمل آورد . که تشکر از مخلوق خود تشکرازخداست .
  • بی نام A1 ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    4 0
    آقای رئیس جمهور هامون رو فراموش نکن.