وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی نامه ای به مقام معظم رهبری از ایشان به دلیل ابلاغ سیاست های کلی سلامت قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت؛ سیدحسن قاضی زاده هاشمی دراین نامه نوشت: همکارانم با همه توان برای تحقق سیاست های مدبرانه ابلاغ شده تلاشی خستگی ناپذیر خواهند داشت. سیاست های اعلام شده زمینه ساز تحولی چشمگیر در عرصه سلامت خواهد شد.

متن نامه وزیر بهداشت به شرح زیر است:

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران

حضرت آیت ا... خامنه ای (مدظله العالی)

با سلام و احترام،

آن چه در قالب سیاست های کلی سلامت از سوی حضرتعالی ابلاغ شد، افقی روشن در برابر مسئولان و کارشناسان نظام سلامت گشود، آن چنان که بهار 1393 را به بهار سلامت تبدیل کرد.

اینجانب به عنوان متولی سلامت کشور، مراتب تقدیر و سپاس خود را از توجه جنابعالی به این حوزه اعلام می نمایم و اطمینان دارم سیاست های اعلام شده، زمینه ساز تحولی چشمگیر در این عرصه خواهد شد؛ عرصه ای که امروزه یکی از نخستین دغدغه های مدیران عالی رتبه تمامی کشورهای جهان است.

اطمینان می دهم، همکارانم در سراسر ایران پهناور با همه توان برای تحقق سیاست های جامع، ارزشمند و مدبرانه ابلاغ شده، تلاشی خستگی ناپذیر خواهند داشت تا آن چنان که باید، با گام هایی مستحکم، به سوی افق های روشن پیش رویم.

امید که در پناه توجهات پروردگار متعال، هدایت حضرتعالی، حمایت های همیشگی رییس جمهور محترم و همکاری مدیران دستگاه های اجرایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بتوانیم جمهوری اسلامی ایران را در بخش بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به جایگاه شایسته خود برسانیم و شاهد درخشش انوار مبارک عدالت سلامت در میهن عزیزمان باشیم. ان شاءا...

دکتر سید حسن هاشمی
وزیر

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 348047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    6 3
    زنده باد ادب ...
  • بی نام A1 ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    2 0
    از نرخهاى پزشكى و دارو شروع كنيد اين علامت تشكر واقعى است .