فارس نوشت:

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موافق واگذاری ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی هستم، خواستار نظارت کامل مسئولان وزارت ورزش و جوانان در نحوه واگذاری‌ها و چگونگی اداره این ۲ باشگاه پس از واگذاری شد.

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر ورزش و جوانان در خصوص واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در این نشست که در دفتر رییس مجلس برگزار شد، محمود گودرزی ضمن قدردانی از توجه نمایندگان مجلس به این وزارتخانه، خواستار کمک و توجه وِیژه آن‌ها به دو مقوله ورزش و جوانان شد.

همچنین در این نشست موضوعات مربوط به دو شغله‌ها در ورزش مطرح شد که رییس مجلس شورای اسلامی در خصوص حضور دو شغله‌ها در عرصه‌های مدیریتی به ویژه در فدراسیون‌های ورزشی گفت: این موضوع باید استعلام شده و نظر سازمان بازرسی نیز لحاظ شود.

لاریجانی با بیان اینکه موافق واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی هستم، خواستار نظارت کامل مسئولان وزارت ورزش و جوانان در نحوه واگذاری‌ها و چگونگی اداره این دو باشگاه پس از واگذاری شد و گفت: این امر کاملا باید منطبق بر قانون باشد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین به دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن ابوترابی‌فرد رفت.

در این نشست نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی اخلاق مداری در ورزش را مورد توجه قرار داد و افزود: باید مفاهیم ارزشی و فرهنگی در ورزش کشور به طور جدی پیگیری و نهادینه شود.

در ادامه این نشست باهنر نایب رییس مجلس شورای اسلامی نیز برای ورزشکاران کشورمان در صحنه‌های مختلف ورزشی آرزوی موفقیت کرد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 347991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =