۰ نفر
۱۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۷
چرا قلعه نویی می برد؟ چرا دایی می بازد؟

این نگاهی است خیلی اجمالی به همه تفاوت هایی که امیر قلعه نویی و علی دایی دارند. دو مربی تیم های بزرگ فوتبال ایران. آنها که یکی شان پر افتخارترین ترین مربی تاریخ لیگ است و دیگری شان حتی به زعم قلعه نویی شناسنامه ای است برای فوتبال مان

فرهاد عشوندی: دنیا روی سرش خراب شده بود ؛ در رختکن دور خودش می چرخید و با صدای بلند به محمد و دیگران فریاد زنان می گفت:« یکی به من بگه الان جدول چجوری شده... آخه گل مفت چی بود ما خوردیم؟» یکسال زحمتش به باد رفته بود. او علی دایی بود که این چنین چون مارگزیده ها به خود می پیچید. کیلومترها دورتر و در اهواز اما همتایش در استقلال راضی بود. او دوباره درجه های ژنرالی اش را روی سینه داشت. سرش را بالا گرفته بود و در جمع خبرنگاران از غیرت ، فوتبال پاک ، روز پاک و دیگر واژه های مورد علاقه اش می گفت که باز به زندگی برگشته بود. بردن فولاد در اهواز کاری نشدنی بود که امیر قلعه نویی چون همیشه راحت انجامش داده بود. این بار بی حرف و حدیث و ساده .

1.       این اولین بار نبود که دایی خیلی ساده در دروازه پیروزی ناپلئون وار شکست را تجربه می کرد. او باز بردی که در دستش بود و دروازه خوشبختی را یکباره با کابوس عوض کرده بود. باز هم این اتفاق در دقایق پایانی در آزادی برایش رخ می داد. درست مثل روزی که با یک باخت جلوی عربستان در ورزشگاه آزادی از تیم ملی کنار رفت و دوران مربیگری ملی اش خیلی ساده به سر رسید. او انگار عادت دارد در لحظات حساس وا دهد تا منتقدانش راحت در نقدش قصیده سرایی کنند که علی روی نیمکت مرد روزهای بزرگ نیست. درست به عکس امیر . امیر که هر طور هست ، به هر قیمتی که باشد تخصص دارد در برگشت های بزرگ. دو بازی متوالی و فرار از یک بحران. او تا تراژدی تا سقوط شاید چند گام فاصله داشت. شاید همه منتقدانش که او آنها را دشمنان قسم خورده لقب می دهد آماده بودند برای نگارش از سقوط یک امیر اما حالا دوباره قد علم کرده. حتی اگر این بار قهرمان هم نشود برای کسی که در 5 سال اخیر ، 4 بار قهرمان شده و یکبار سوم اگر این بار در سال ششم ، سوم هم شود کسی نمی تواند ملامتش کند که او رسم امیری را خوب می داند آن هم با تیمی که ستاره هایش هاشم و علی نیکی و پژمان نوری هستند!

2.       از شروع فصل این دو پنجه در پنجه انداختند. شرایط دو تیم تقریبا یکسان بود. هر دو می دانستند امسال خبری از پول نیست پس یکی سعی در حفظ تیم قوی سال قبلش کرد . امیر همه ستاره هایش را دورش چید . از مجیدی ، نکونام ، منتظری ، تیموریان ، رحمتی ، صادقی ، ساموئل و خسرو حیدری تا هاشم بیک زاده ای که بعد از درخشش در تیم ملی قراردادش میلیاردی شد. امیر می خواست تیمش را برای قهرمانی در آسیا ببندد و همین کار را کرد اما از پس تیم قدرتمند کره ای بر نیامد. او البته برای جاهای خالی تیمش هم به سراغ سن و سال دارها و بازیکنان رو به افول  رفت. علی نیکبخت ، پژمان نوری ، اولادی و خیلی از خرید های دیگر آقای مربی گزینه هایی بودند که می خواست فصل را با آنها سر کند. در سوی دیگر این رقابت اما علی دایی بود. او که به تیم آمد شروع کرد به جوانگرایی . چیزی که عاشقانه از اعتقاداتش است. از ستاره هایی چون صادقیان ، مسلمان و عالی شاه تا نوظهورهایی چون کفشگری و عباس زاده . تیمی پر از بازیکنان ریز و سرعتی که با جنگندگی بالا بتواند حریف را در زمینش حبس کند و حالا و حداقل بعد از جام جهانی این 5 بازیکن بخشی غیر قابل چشم پوشی از تیم آینده ملی ایران می شوند.

3.       امیر استاد است. استاد زدن به دل بحران.او استاد جنگ های روانی است . از درون زمین با داور تا همزمان با زمین و زمان از سکو گرفته که می داند چه روی ساکنینش را اهالی کوفه بخواند تا آنها که اجنبی پرست و چشم آبی دوست شان می خواند و زمین گرفته تا رئیس جمهوری که بگم بگم می کند یا عادل فردوسی پور. او در این فوتبال این قدر مار خورده تا خودش در دل دعواها افعی باشد. پس وقتی وارد دعوایی می شود دو گام جلوتر از حریف بازی ها را می خواند. به بحران می افتد ، روی پل می رود اما ضربه فنی نمی شود که او خیلی خوب پل شکن را هم یاد گرفته است. پس برای همین است که اول فصل به مرگ می گیرد تا اگر روزی تب کرد ، همه آماده اش باشند:« قسم خوردند مرا فوتبالی زمین بزنند.»

4.       دایی به این نتیجه رسیده با آرامش نمی توان در این فوتبال شلم شوربا به نتیجه رسید پس فصل را از همان روز اول دعوایی شروع می کند. داور ، زمین ، ، کارت به کارت ، قهرمانی ، کفاشیان ، وزیر ، رویانیان ، پروین ، مایلی کهن ، کمیته انضباطی ، کمیته استیناف ، باران ، پول ، رئیس جمهور و اصلا زمان. او تقریبا با همه در دعوا است. 24 ساعت به بازی مرگ و زندگی اش مانده اما تمرکزش به هم ریخته . از بی پولی می نالد . از اینکه چرا به تیمش 2 میلیارد تزریق نشده. درحالی که فقط کافی بود تمرکزش را می گذاشت روی تیم و به پیروزی فکر می کرد. بازیکنانش پول نگرفته اند. او درست فکر می کند. اگر تا بازی آخر پول های شان را نگیرند دیگر خبری از پول نمی شود اما اینکه قهرمان شوند و با کاپ قهرمانی سر بالا بگیرد و از بی پولی و جفا بگوید مردم بیشتر دوستش دارند یا روز شکست و درحالی که بازیکنانش لقب بی غیرت را یدک می کشند؟ او گزینه دوم را انتخاب می کند و حالا اینچنین به هم ریخته دست هایش را دور سرش حلقه کرده و فریاد می زند :« من نمی فهمم آخه این چه گل مفتی بود ما خوردیم؟»

 

5.       دایی حالا در نمودار سینوسی محبوبیت بین هواداران به شدت پایین آمده و در سوی مقابل قلعه نویی اوج گرفته است. هر دو یک فصل تلاش کرده اند اما آنچه محبوبیت را در روز اخر خط کشی می کند ، نتیجه پایان فصل است. حالا دیگر کسی نمی گوید دایی چند بازیکن برای پرسپولیس ساخته. او برای تیمش چه کرده و در چه شرایطی تا اینجا رسیده است. حالا مهم نیست که قلعه نویی هم این بازیکنان پا به سن گذاشته را خودش به استقلال آورده. مهم این است که کدام شان سوار بر اسب مرادند. قلعه نویی باری دیگر توانایی ها فنی اش را به رخ کشیده. او مثل شیر از گل زده تیمش دفاع کرد و حالا بالا تر است و دایی باز نتوانست در نیمه مربیان مرد پیروز باشد. این اگرچه معنایش بد بودن او نیست اما یک واقعیت ملموس دارد. اینکه قلعه نویی فوت مربیگری را بهتر می داند. تمرکز بیشتری دارد . اینکه دایی بازی را درست آنالیز نکرده بود و وارد دعوایی شد که بیشترین ضربه را به خودش وارد می کرد. حالا حتی اگر همه حرف های او درباره مدیرانی که با انتخاب مدیران غیر فوتبالی شان کابوس ساز می شوند هم نمی تواند یک چیز را برای هوادارانش توجیه کند؛ سومین فصل دور از آسیا ؛ پنجمین سال بدون قهرمانی. تماشاگرانی که در حسرت جام پر پر می زدند . آنها که از طعنه های هواداران رقیب به ستوه امده بودند و در سوی مقابل امیر باز ژنرال است. دوباره در اوج . فارغ از اینکه در هفته پایانی چه اتفاقی می افتد ، او نشان داد بی دلیل نیست که هوادارانش هیچ گاه از او ناامید نمی شوند چون می دانند مرد روی نیمکت شان تمام شدنی نیست.

 4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 347847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 138
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهروز IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    102 9
    چرا مثل شاهنامه نوشتی؟! ولی انصافا اصل کلامت درسته.
  • میرزا A1 ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    از نظر علی لابی همه و همه از بحران سوریه تا هواپیمای مالزی در نتیجه نگرفتن تیمش نقش دارن ولی خودش نه..فکر میکنه با هوچی گری و شلوغ کاری کارش پیش میره و لی هنوز باور نکرده..و مکرو مکر الله والله خیر الماکرین..
  • بی نام A1 ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    وقت کردی یکم از استقلال و قلعه نویی تعریف کن . باز با یه بازی گرمیتون کرد؟
    • بی نام IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      47 3
      مقاله رو نخوندی؟
  • بی نام US ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    به نظر من غرور دایی نقش بسزایی در باخت یا نتیجه نگرفتن داره
  • سالار IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    38 14
    که او رسم امیری را خوب می داند.......
  • شانلی A1 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    امیر؛ مردی برای تمام فصول
  • واعظی آشتیانی IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    متن پر از غلط املایی است.. در ضمن استاد عشوندی قلعه نوعی اون یک فصل رو با تراکتور دوم شد نه سوم...
  • جوان A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    جواب اين سئوال رو بايد از اون "علي ي ي ي بزرگوار" توي كنفرانسهاي خبري بعد بازي بايد پرسيد.
  • اردلان GB ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    چه عجب آقاي عشوندي. يكبار در مورد اميرخان كمتر غرض ورزي كردي. باز به وجدان شما كه حداقل اومدي اعتراف كردي. ولي اگر امير ميباخت باز اين حرفارو ميزدي يا ميگفتي دوره شما تموم شده و اين حرفا. بيايد قدر اميرخان رو بدونيم. بخدا يه استعداد خداداديه تو مربيگري. انقد باهاش دشمني نكنيد. آدم خوبيه. مرده بخدا.
  • بی نام IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    هواداران پرسپولیس عادت کردن به تهمت زدن و فحاشی، وقتی تیمشون میبره و استقلال میبازه، همه چی خوبه، فوتبال پاکه، حتی اگه گل آفساید زده باشن، اما روزی که استقلال نتیجه میگیره و پرسپولیس میبازه، فوتبال کثیفه، استقلال با تبانی بازی رو برده، حتی اگه داوری علیه استقلال باشه، حتی اگه صحنه ی خاصی تو بازی وجود نداشته باشه، پرسپولیسی ها عادت کردن به "تنفر"، به "تهمت زدن"، به "کینه"، کافیه برخوردشون رو با سید مهدی رحمتی ببینین، چه توهین هایی که به سید نکردن، کافیه به برخورد هوادارای استقلال به اشتباه مضحک نیلسون توجه کنین، انگار نه انگار، انگار استقلالی ها دیگه پرسپولیس رو رقیب خودشون نمیدونن!
    • محمد A1 ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      احسنت به دهنت که گل گفت
  • بی نام IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    آقای عشوندی و بقیه باید بدونن ما از باخت فوتبالی ناراحت نمیشیم. ما دلمون از این میسوزه که با نامردی میخوان تیم ما رو زمین بزنن و متاسفانه همیشه هم نقشه های کثیفشون میگیره و انگار خدایی نیست که نشون بده : و مکرو و مکر الله والله خیر الماکرین!!! ظلم زیاد در حق ما شده. تغییر دادن تقویم بازیها ، سوت زدن داوران مفسد ، فشار به مدیرعامل برای استعفا ، حق امضا ندادن به مدیرعامل موقت ، جلوگیری از کارهای اقتصادی باشگاه ، پول ندادن به باشگاه و بهم زدن تمرکز اعضای تیم و .... تمام راهها رو بروی ما بستن. واقعا چرا؟!!! ولی یادتون نره هر چی این ظلمها شدیدتر باشه ، پرسپولیس هم محبوبتر میشه چون مردم کور و کر و نیستن و درک و شعور دارن. انشالله اون بالایی خودش حق ما رو به ما برمیگردونه...
    • آرش A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      آخه بی نام عزیز یک کم منطق و انصاف داشته باش! در مورد مدیر عاملتون که دیگه زمین و زمان گفتن فوتبالی نبود با رانت تونست ماشین وارد کنه بدون سند بده به بازیکنا و قرارداد ببنده بعدشم با کلی بدهی رفت! حالا کی مقصره؟ داور؟ استقلالیا؟ خدا؟ در مورد مربی تون هم که خودت قضاوت کن آیا مربی پرسپولیس مربی گری بلده؟! بازیکن خوبی بوده درست ولی خدا وکیلی مربی خوبی هست؟ چند بار می خواهید از یک سوراخ گزیده بشید؟ اگر هم تا اینجا اومدین بخاطر بازیکنهای خوبی هست که دارید. پس حق و ناحق نکن که بدجوری شاکی می شم.
    • saeed IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      33 4
      ما و آقای عشوندی میدونیم شما انقدر که باختید دیگه براتون عادی شده!!!!!!!
  • عبدالصالح IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    به نظرم توی فصل اگه از عباس زاده استفاده می کرد پرسپولیس جایگاه بهتری داشت ضمن اینکه نیلسون توی فصل همیشه از دروازه بیرون می آمدو از طرفی توی فصل خیلی ناداوری به پرسپولیس شده است
    • بی نام A1 ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      59 3
      همش شد "توی فصل"!!!
  • بی نام A1 ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    دایی در لحظاتی که باید تدبیر می کرد که چه جوری 3-4 دقیقه مانده رو تمام کند، به این فکر بود که در مصاحبه بعد بازی چی علیه وزیر بگه و از بی پولی حرف بزنه. مربی ای که یک فصل تمام هر روز پول پول کنه، بهتر از این نمیشه. و اما هنوز یک هفته باقی است و چرخ گردون ماجراها دارد. راستی چرا این همه علیه پرسپولیس هجمه و فشار است؟ غیر از اینه که محبوبیت این تیم حد و حصری نداره و برخی خادم ها!!! می خوان تیم رو زمین بزنن؟
  • بی نام A1 ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    امیر پاک ایران ...استقلاله قهرمان
    • بی نام IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      امیر مافیا
  • هادی IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    اینم اضافه میکردی اقای عشوندی....سرور هر چی لنگیه؟...امیر قلعه نو عیه
  • saeed IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    آهای علی دایی.....رییس مافیایی......با این همه کالت به کالت......زیر امیر مایی. زنده باد ژنرال بی سرباز و قهرمان آبی
    • بی نام IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      128 9
      من آبی هستم ولی بی ادبی ممنوع
    • محمد FI ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      13 2
      همه فحش دادن و اين شعارهارو بلدن ولي استفاده كردن ازش به شخصيت افراد بستگي داره
    • علي IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      18 1
      يك استقلاليه واقعي هيچ وقت توهين و بي ادبي نميكنه
  • mohammad A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    186 7
    جالبه! آقای عشوندی چی شده که این بار از آقای قلعه نویی حمایت کردید؟ :)))
    • بی نام IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      39 2
      حمایت؟
  • blue A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    7777777
  • صدرا IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    39 94
    من فقط فکر میکنم مشکل دایی در تعویض هاست. تعویضی که قلعه نوعی استادشه. آقای دایی تعویض یک فرصته اگر ازش استفاده نمیکنی همین میشه. انقدر دفاع تیمی رو عقب گرفتن که همین شد ولی با تمام اینها شما شانس چه میدونم تقدیر هر چی که اسمش رو میزاری رو در نظر بگیر جایی که توپ عباس زاده میخوره به تیر اون ور توپ مهاجم فولاد هم میخوره به تیر. همین دوتا گل میشد همه چیز فرق میکرد. آقای دایی اگه میخوای دفاع کنی که همین کارو کردید چرا سیدجلال رو نیاوردی و واقعا همون لحظه که محمد نوری رو دیدم گفتم الان نوری دقیقا چکار میخواد بکنه. مسلمان،سیدجلال و کفشگری میتونستن برگ برندت باشن ولی نشد که بشه خدا نخواست اشکال نداره عشق است پرسپولیس
  • محمد IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    من واقعا دیروز برام روز خوبی بود امیر خان ازت ممنونم واقعا گل کاشتی.
  • بی نام A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    خودش در دل دعواها افعی باشد.....او مثل شیر از گل زده تیمش...... امیر استاد است.....در این فوتبال این قدر مار خورده....او خیلی خوب پل شکن را هم یاد گرفته است.....قلعه نویی باری دیگر توانایی ها فنی اش را به رخ کشیده.... امیر باز ژنرال است.... بابا بیخــــــــــــیال تو رو قران ما هم جیگر نفهمیدیم چی به چیه! هیچکی هم نفهمید شما استقلالی تشریف داری.. خبر جان مادرت بچاپ
    • بی نام A1 ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      بابا برو عزیز من. همه میدونن خبرآنلاین پرسپولیسیه. یادته وقتی بازیکناتون توی تمرین گیس و گیس کشی راه انداخته بودن، هیچ نظری چاپ نمیشد!؟ ولی وقتی نمیتونین ببرین دیگه چی بگن آخه!؟ این هم جون مادرت بچاپ.
  • سعید A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    احسنت به این تحلیل جامع
  • امیر DE ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    برای پرسپولیس، اگر قهرمان نشود، این ششمین فصل بدون قهرمانی است، نه پنجمین
  • هومن IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    49 14
    از قدیم مدیما گفتند....امیر قلعه نوعیه...سرور هر چی لنگیه!
  • ابیته **** IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    42 8
    به خاطر همینه میگن امیر قلعه نوعی سرور لنگیایییییییییییی :))))))))
  • مجید A1 ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    امیرقلعه نویی دوست داریم ما دوست داریم ما............
  • دانا IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    چه عجب یک بار از امیر خان خوب نوشتید . با اینکه شما و خبر ورزشی رو تحریم کرده ام ولی ممنون از اینکه بالاخره حق رو نوشتید
  • بی نام A1 ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    ژنرال قلب ها...
  • میثم A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    خواهشا امیر قلعه نویی با آن همه افتخار و توان مربیگری را با دایی مقایسه نکنید . قیاس مع الفارق است . فقط این را بگم اگر این همه بازیکن ستاره و جوان پرسپولیس را قلعه نویی داشت ، چند هفته پیش قهرمانیش را مسجل میکرد ...
    • بی نام IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      15 53
      هنوز فراموش نکردیم که که قلعه نویی چه بازیکن هایی را نابود کرد و چه کسانی رو مجبور به خداحافظی کرد. علی دایی تو مربیگری به خوبی قلعه نویی نیست اما دستاش هم به ناپاکی قلعه نویی نیست.
  • مجتبی A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    چه تحلیل زیبا و خواندنی بود. واقعا وجود امیرقلعه نویی برای فوتبال ایران نعمته.
  • بی نام A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    دایی کی محبوب بوده؟ تیم تو کورس قهرمانی بود فقط 8 هزار نفر رفتن استادیوم!
  • نامدار IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    امير قلعه نويي بزرگترين و پرافتخارترين مربي ايران هرچند در دوران بازيگري چندان ندرخشيد ودر آنسو علي دايي،بزرگترين و پرافتخارترين بازيكن ايران هرچند در دوران بازيگري درخشيد ولي در دوران مربيگري هيچوقت مربي خوبي نبود و حرفي براي گفتن نداشت
  • بی نام DE ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    چشم نزنيد مربي تيممون رو لدفن!
  • رضا IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    47 92
    خیلی زیاده روی بود! اینطوریام نیست
  • بی نام A1 ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    دیگه این قهرمانیا واسه امیر عادی شده.از سال بعد میریم واسه اقایی تو اسیا
    • بی نام IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      17 58
      ما که جز گند زدن تو آسیا چیز دیگه ای ندیدیم؟
  • شایان A1 ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    دایی اسیر باند بازی و شلوغ کاری ست واسه همین کم میاره
  • بی نام IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    چون دایی ترسو است .. تمام
    • بانو تهمینه A1 ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      11 27
      دیدم ترسو کیه ، این آخرین دربی که چندماه پیش بود برای چی مساوی شد؟بخاطر اینکه قلعه نویی میترسید از اینکه رکورد نباختن در دربی رو از دست بده وگرنه پرسولیس تو دربی فقط حمله میکرد و استقلال 11 نفره دفاع ، از دوستان عزیز خواهش میکنم تحساسی برخورد نکنید و با یک شکست اینجور از اسطوره ی کشورتون بد ننویسید ، علی دایی اسطوره و آقای گل جهان هستش و بارها دل ما ایرانی ها را شاد کرده و در تمام دنیا ایران را با نام علی دایی میشناسند ، علی دایی زمانی که مربی تیم ملی شد فقط با یک شکست اونم به ناحق اخراجش کردن ، من میخوام بدونم قلعه نویی چرا زمانی که مربی تیم ملی بود و زمانی که با تیم های ایرانی تو باشگاه های آسیا بود چرا بدترین امتیازارو میگرفت ، در ضمن افتخارات و محوبیتی که علی دایی داره ، قلعه نویی نداره
    • بی نام A1 ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      11 5
      خانم عزیز کشور ما انقدر تحقیر نشده که فقط به اسم دایی انرا بشناسند و خودش وجود خارجی ندارد ؟خودتان بگویید چند نفر تو دنیا دایی را میشناسند و چند نفر ایران را.شایسته نیست ما را انقدر کوچک کنید
    • حامدامانى A1 ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      11 4
      خانوم بانو تهمينه نقدرمى ككى اقايى كل اقايى كل ، اقايى دايى به مالديو امسال اون تيم بودكه ٨تا٨ميزدشد اقايى كل انقدرنكيدبابازشته به خدا ولى بدونيدكه اكه مارادونا ياامسال اون باتيم هايى مثل مالديو بازى ميكردن الان هزاركله بودن اوناهمش تواروبابازى كردن درضمن ما توفكر نباختنوركورد بوديم شماجراحمله نكرديت شماجراترسيديت؟؟باباجان هوادارقرمزخواهشن فوتبالى حرف بزنيدتاكى خودتونو ميبيجونيد
  • بی نام IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    تعویض های اشتباه دایی پرسپولیس رو از قهرمانی دور کرد اشکال از مربی هست
  • بی نام A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    دایی را دوست دارم
  • حمید A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    سلام نام مقاله رابگذار ، توهمات یک استقلالی پس از 10 بازی بدون پیروزی واز دست دادن دو جام.
  • بی نام IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    خبر لطفاً بنز را با پیکان مقایسه نکن .در روزهای سخت مربیان بزرگ خودنمایی می کنند . امیر قلعه نویی مراحل بزرگی را طی کرده دایی بهتر است دنبال کار مدیریتی در فوتبال باشه اگر امیر بازیکنان در اختیار دایی را داشت 7 هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شده بود.
    • تاج سر لنگ A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      قلعه نویی بهترین مربی داخلیه . کار بلده. پاک ترینم هست . امسال استقلال خیلی از بازیکناش رو دراختیار نداشت. تا اینجام ک استقلال در کورس قهرمانی مونده فقط از قلعه نویی بر میومده
    • بی نام IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      قلعه نوعی زمان بازیکنیش هم استعداد مربی گری داشت
    • رافا AE ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      خدایا از آفرینش علی لابی ممنونیم44444444444444444444444444
    • هادی A1 ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      کار بلد هست.ولی پاک....؟؟؟؟!!!!!!
    • حاجی عباس 54 ساله A1 ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      19 58
      سام. من درسته 54 سالمه. این سایت رو هم همیشه دنبال میکنم. اما این نویسنده فقط خواسته نام قلعه نویی رو بزرگ کند. خیلی محترم هستند. اما چرا چند سال که پرسپولیس در رده پائین بود این همه انتقاد نداشتند؟ علی دایی خیلی مربی خوبی هستش.یادتون باشه آخرین جام ها مال اون بود.بعد از اون 8 تا مربی نتونستند کاری کنند.تا اینکه باز علی دایی حتی برای چند روز صدر نشین کرد. یک اشتباه دیروز که همه میدانند از نیلسون بود و داع اینطور جبهه گیری نمیخواهد.پرسپولیسیا قدر دایی را بدانید.
  • علی IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    آقای عشوندی تا حد زیادی اطمینان دارم نظرم را منتشر نمی کنید چون جرات اینکاتر را ندارید .خود شما و دوستانتان از دشمنان قسم خورده امیر هستید و به او بخل می ورزید . امیر بی نقص نسیت ولی عده زیادی علیه امیر توظئه می کنند و چشم دیدنش را ندارند .
  • رضا حيدري A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    93 9
    سلام نقد خوبي بود بر عملكرد آقاى دايى واينكه او مديريت باشگاه بزرگى مانند پرسپوليس را بلد نيست او بحرانهاى تيمش را خوب مديريت نكرد ودائما مشكلات را به گردن ديگران انداخت بهانه جويى كرد و انتقاد پذير نبود و همش با ديگران درگيرى داشت شخصيت كادر فنى و بازيكنان در گرو رسيدن پول بود وديگر هيچ!
  • abbas IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    خبرآنلاین شده شعبه دو باشگاه استقلال. تیم قلعه نویی تو 9 تا بازی 4 امتیاز گرفته بعد میگی دایی میبازد؟؟بعد دایی نباخت که مساوی کرد
  • حسین IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    این تیم شیرانه یاعلی مدد شمشیر برانه یاعلی مدد تیم امیر خانه یاعلی مدد مهد دلیرانه یاعلی مدد ژنرال امیر خانه یاعلی مدد
  • عليرضا IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    168 9
    و يك فرق ديگه قلعه نوعى با دايى مشورت گيرى از دستياران قوى و بعلاوه پذيرش اشتباهات در حالى كه دايى هرگز به اشتباهات خودش معترف نيست
  • حامد A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    این همه گفتن شما فولاد رو ببرید ما قهرمان بشیم، پس چی شد لنگی ها !؟ ولی به شخصه امیدوارم نفت یا فولاد قهرمان بشن. مخصوصا نفت. چون واقعا تیم بی حاشیه و آرومیه.
  • بی نام A1 ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    26 6
    ایول!
  • مهرداد A1 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    اگر قلعه نوعی فقط یک صادقیان یا بختیار رحمانی یا مبعلی در وسط زمین داشت 4،3 بازی قبل قهرمانیش مسجل شده بود،در عوض اگه نوری،نیکبخت،اولادی،غلام نژاد رو به هر مربی دیگه بدند و بگن با اینا برو تو زمین 3 نفر هم رو نیمکت بیشتر نداری بالای جدول که هیچی،از چند هفته قبل تیمش از مس کرمان هم پایینتر میرفت.
  • محسن اسماعیلی IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    "فارغ از اینکه در هفته پایانی چه اتفاقی می افتد ، او نشان داد بی دلیل نیست که هوادارانش هیچ گاه از او ناامید نمی شوند چون می دانند مرد روی نیمکت شان تمام شدنی نیست." بعععععله اینجوریه فرگوسن ایران.
  • بهروز A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    چرا قلعه نوعی هفته های اخر یادش می یاد فوتبال پاکه!همه این ادمو می شناسن
  • ایلیا A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    84 15
    امیر مردی برای تمام فصول
  • بی نام IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    می دانم که از حب علی دایی این مقاله رو ننوشتید، مدتهاست که همه شاهد کینه ورزی شما (و دوست محبوبتون) نسبت به قلعه نویی هستند. از نحوه برکناری دایی از تیم ملی نوشتید، ولی نگفتید که چطوری زیراب "امیر مافیا" رو با یک باخت تو ضربات پنالتی زدید! از استادی "امیر مافیا" تو جنگ روانی نوشتید، ولی نگفتید که چطوری، وقتی قرار بود دوباره سرمربی تیم ملی بشه، به زور مسابقه پیامکی و لابی با خدا جاش رو گرفتند. استفلال که قهرمان نشد، ولی خوشحالم که آخرش نتونستید قلعه نویی رو اون طور که دلتون میخواست له کنید.
  • رضا IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    44 7
    به خاطر اینکه دایی همش دنبال پول
  • بی نام IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    42 1
    خیلی ها بازیکن بزرگی بودند اما در مربی گری موفق نبودند.
  • بی نام A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    چون قلعه نوعی رییس مافیاست
    • احسان A1 ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      داور، دوپـــیـــنـــگ، تــــبــــانـــی، امیر تو همیشه قهرمــــانـــی
    • سالار A1 ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      92 56
      یه سوال ..این کامنت با 1000 لایک یهو از کجا اومد؟
    • بی نام IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      سوزش پرسپوليسيات
    • mohsen IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      اگه امیر رییس مافیاس دایی خود مافیاس....
    • لنگ من کجاست ؟ A1 ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      94 48
      ها ها ها ها ها نخیر چون سرور همه لنگیای دنیا امیر قلعه نوییه چون مربی باید کار بلد باشه با دست خالی هم موفق بشه نه که تو هر پست دو تا بازیکن داشته باشی اما توان استفاده درست رو نداشته باشی چون امیر استقلالیه و دایی خودشم نمیدونه قلبا کجا رو دوست داره به جز غرور و پول الانم مث دیروز که خبری ازتون نبود برید بشینید دعا کنید و بالا سرتون رو ببینید که باز هم سرورتون بالا سرتون جا خوش کرده
    • سرور هر چی لنگی جام ندیده است ! A1 ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      معلومه بابک زنجانی عابر بانک کدوم مافیا بود ! عجب رویی دارید والله
    • شایان IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      64 29
      آره مبتونه باشه پس هست پرسپولیسی ها بی عرضگیشونو به رخ دیگران نکشن
    • امیر اوغلو ضد کیسه ولنگ !! A1 ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      11 42
      ای بابا دوباره بیخودی دویدم وسط حرف بزرگترها !!!
    • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ و کیسه IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      8 58
      اصولا هر دو رییس مافیان.
    • بی نام US ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      51 31
      29 هفته هست که میگم دایی 333 سال دیگه تو پرسپولیس بمونه سهمیه هم نمیگیره نه تاکتیکی هیچی یه مشت بی غیرت و بی تعصب مثل خود ش جمع کرده
    • بی نام A1 ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      21 10
      آقای سالار.... خوب خبرآنلاینه دیگه. تو مقاله به زبون بی زبونی لقب مافیا می دهند. تو کامنتها به صورت علنی... مثبت هم خود آقای عشوندی میرسوونه دیگه
    • علی US ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
      7 8
      امير قلعه‌نويي، مسئول فني با تجربه استقلال تهران با 2629 امتياز در رده 237 برترين‌هاي جهان جاي دارد. والسلام
    • حسین A1 ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
      1 3
      حسود
    • فرخ IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
      0 5
      توجه کنید به لایک ها متوجه خیلی چیزها میشوید؟
  • بی نام IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    19 45
    حالا یه بازی رو هم صبر می کردید، شاید از نوشتن این مطلب پشیمون می شدید.
  • محمد IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    60 0
    بهترین جمله رو فتح الله گفت : (ما دینمون رو به پرسپولیس ادا کردیم)، دنیایی حرف توشه
  • بی نام IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    41 17
    امير اريايي سرور علي دايي
  • علی A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    36 27
    مهدی رحمتی یک تنه فولاد را برد، دروازه بان برزیلی پرسپولیس یک تنه موجب دوگل خوردن شد. ربطی به دایی و قلعه نویی نداشت.
    • علی A1 ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
      0 0
      شما درست می گی. پنج شش سال هست که رحمتی یک تنه فولاد رو می بره و نیلسون باعث باخت پرسپولیس می شه.
  • بی نام IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    29 6
    تحلیل خوبی بود .مرسی خبر آنلاین
  • اسماعیل A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    42 22
    من به عنوان یک استقلالی آقای دایی را دوست دارم.انشا الله استقلال قهرمان میشه و پرسپولیس دوم.
  • بی نام A1 ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    57 16
    عجب نگارش فوقث العاده ای. امیر استاد است. استاد روز های سخت و بحران !
  • 4444 A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    58 15
    عشق است ژنرال بي سرباز
  • محمدرضا IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    18 43
    خبر جان به نظر خودت يه چند روزي زود اين مقاله رو منتشر نكردي ؟؟؟ هنوز بازيهاي ليگ تموم نشده ها !!! اگه تو بازي آخر مثل همين هفته ورق كلا چرخيد بازم اين مقاله رو چاپ ميكردي ؟؟ همونطور كه دايي و تيمش تو بازي راه آهن اشتباه كردن ممكنه تيماي ديگه هم بخصوص استقلال با قلعه نوعي اشتباه كنه !! در نظر داشته باش كافي تيمها مساوي كنن پرسپوليس ببره ، اونوقت كي قهرمانه ؟؟؟؟؟؟
    • علی IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      17 5
      اگه فولاد نبره، نفت نبره،استقلال نبره و پرسپولیس ببره، پرسپولیس قهرمانه!!! عزیزم منطقی باش
  • بی نام A1 ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    20 46
    من استقلالیم شما از وزارت ورزش وظیفه دارید دایی رو بکوبید این تابلو.میدونم نظرم نمیزارید
  • نسیم A1 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    53 7
    ناداوری واسه پرسپولیس!!!یه چیزی بگو آدم خندش نگیره...................
  • بی نام IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    25 47
    نویسنده جوگیر این مطلب یادش نره قلعه نوعی بعد 7باخت یک برد تو لیگ آورده.
    • بی نام IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
      5 0
      خوب شما هم کوته بینی که سابقه مربیگری ژنرال رو نمی بینی و فقط 7تا بازی آخر رو یادته....
  • بی نام IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    16 38
    اگه کمیته انضباطی رحمتی رو محروم می کرد ایا استقلال می توانست فولاد را شکست بدهد؟ا
    • امید IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      8 1
      مگر با محروم کردن بازیکنان استقلال و دیگر تیمها، لنگیها شاید سهمیه آسیا بگیرند. چراا نمیگویی به جای محروم کردن رحمتی اگر تکخالهایی مثل جباری، مجیدی، منتظری، نکونام و ... بودند کدام تیم میتوانست جلوی استقلال حرفی برای گفتن داشته باشد؟
  • بی نام A1 ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    17 26
    هر دو کلنگ هستند۰۰۰۰بازیکنان نفت یا سپاسی را به این دو بدهید ببینید تیمشان از کجا سر در می آورد
    • بی نام IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      0 11
      دمت گرم که حرف راست رو تو زدی ....
  • امیر عشق استقلال A1 ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    32 7
    قلعه نویی یه دونه باشه، عاشقشم...
  • رضا IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    10 24
    مهندس اشتباه می کنی به نظرم بازی دیگرو نگاه کردی دایی مساوی کرد نباخت
  • بی نام IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    15 24
    جفتشون سر و ته یه کرباسن بابا
  • بی نام IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    11 0
    چون استقلال از پرسپولیس بهتره
  • سعید IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    9 1
    سرور هر چی لنگیه ... امیرقلعه نوعیه
  • بی نام A1 ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    5 12
    نویسنده جوگیر این مقاله رو طوری نوشته و از قلعه نویی تعریف کرده که آدم فکر می کنه نکنه نگارنده در مورد یورگن کلوپ یا مورینیو حرف می زنه. ضمناً نگارنده گرامی؛ در نظر داشته باش عیار مربی های ما رو توی لیگ سنجیدن و از امثال قلعه نویی بت ساختن، نتیجه اش می شه این نتایج اسف انگیزی که مقابل تیم های اماراتی و عربستانی و قطری گرفتیم. خیلی دور نیست روزهایی که با چند گل تیم های فزرتی حاشیه خلیج فارس رو توی زمین خودشون گلباران می کردیم، اما الان...!!! به قول مجیدخان جلالی، عوامل موفقیت توی لیگ ایران هیچ وقت توی لیگ قهرمانان آسیا به داد تیمی مثل استقلال نمی رسه!!! کلی حرفه توی همین جمله
  • بی نام IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    9 1
    حالا نوبت فدراسیون و رئیس خنده رویش است که امتحان خود را پس بدهند و نشان بدهند اگر عدالتی هست برای همه هست، نه تنها برای استقلال و پرسپولیس چرا از فولاد امتیاز کم نمی شود؟ اون از پرتاب شیشه به صورت علی دایی اینم از شکستن شیشه اتوبوس استقلال آقای حسن زاده.................لطفا
  • بی نام A1 ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    9 1
    امیرخان واقعا این نام برازنده شماست انشاالله امسال هم قهرمانیم دوست داریم
  • احمد IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    3 16
    با سلام خدمت دوستان من خودم استقلالی هستم ولی نکته جالب اینه که اگر بازی پرسپولیس با همون نتیجه 2-1تموم شده بود ...الان آقای دایی قهرمان پرسپولیس بود و همه اقایونی که الان دارن ایشون رو به باد نقد میگیرن، از ایشون تعریف میکردن... بابا یه خورده انصاف داشته باشین
  • مسعود استقلالی A1 ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    14 0
    آقایکی بگه دیروز مزدک کجا بود؟؟خیلی صورتش دیدنی بوده!!!!444444444
  • بی نام RO ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    12 0
    حیف از فرکی و گل محمدی .درسته که مقایسه بین دایی وقلعه نوعیست ولی خوب بود از آنها هم یاد میشد. دایی خودش داره به خودش ظلم میکنه و این ظلم رو گردن بقیه میندازه . قلعه نوعی هم قبلا اینطور بود ولی متوجه اشتباهاتش شد و حالا به جای گیر دادن به عالم وآدم دنبال رفع اشتباهش میگرده و نتیجه اش رو هم خودش دیده و هم طرفداراش. نگاهی به بازیکنانی که در وسط این فصل از دست داد بیندازید تا اوج هنر او را در فوتبال ایران متوجه شوید
  • سینا IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    6 17
    به تمام عمرم متن از این یه طرفه تر و چابلوسی از این روشن تر ندیده بودم ... واقعاً یکی قلعه نوعی رو نشناسه فکر میکنه راجع به فرگوسن نوشتی این مطلب رو ... یه گل شانسی زده 90 دقیقه 11 تایی رفتن تو محوطه جریمه زدن زیر توپ و شانسی و با درخشش رحمتی گل مساوی رو نخوردن طرف شده بهترین مربیه دنیا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مرد روزهای سخت ؟؟؟؟ امیرو ژنرال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا اینارو به یکی بگو که چیزی از فوتبال سرش نشه / بچاپ خبرآنلاین بچاپ
  • رضا IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    9 1
    این کارهای سخت فقط از عهده قلعه نوعی برمیاد افرین به این مربی زحمت کش
  • بی نام IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    10 1
    به خدا اگه اسقلال بازیکنان جوان و میلیاردی مث لنگ میگرف لیگ بی معنا بود دمت گرم امیر خان
  • ehsan blue IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    8 1
    دایی توی مربیگری کم تجربه است
  • بی نام A1 ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    5 12
    عجب سایت کیسه کشی چرا قلعه نویی می بره؟ کدوم برد درست و حسابی؟ جل الخالق!!!
  • بی نام IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    10 1
    ژنرال امير خان قلعه نويي درود بر تو، شير مادر حلالت، با اين بازيكنها فكرشو مي كرديم كه امسال ١٥ جدول هستيم، ولي دمت گرم، كارت خيلي بيسته بابا
  • بی نام A1 ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    8 9
    خیلی جالبه که کلا علیه پرسپولیس تیتر می زنید خداییش از کل یوم چقدر می گیرید؟
  • احمد کارمند امور مالی پرسپولیس IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    5 5
    بیایید ببینید چه بخور بخوری توسط دوست اقای سعید لو که بازنشسته دولت است رییس مالی باشگاه داره میشه بپرسید این اقای عاشوری کیه واز کجا اومدهو..............
  • جانباز A1 ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    5 15
    قابل توجه استقلالیها خوب میدانیدکه چندنفرقدرت طلب کاری به سرپرسپولیس اوردندکه اگریک دهمش به سرباشگاه شمامی امد الان ته جدول بودید بروید دعایش را به جان اقای وزیر وکفاشیان بکنیداگرنه خوب میدانید که پرسپولیس همیشه سرور استقلاله با نامردی سردار راکاری کردندکه بنده خدا فرارکرد بعداقا ی سبک علی اصغری را اوردند که نمیداندمدیریت یعنی چی حالاهم زیادخوشحال نشوید شاهنامه اخرش خوش است زیادهم برای خودتان نوشابه بازنکنیدان فتل خان وقلعه مرغی شماهم باهمایت کس دیگری پشتشون گرمه اگرنه انگشت کوچک دایی هم نیستند عیب دایی این است که مثل بعضی ها پاچه خواری بلد نیست این گردوخاکهارابگذاریدبرای روزجمعه اره داداش
    • حامدامانى A1 ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      5 1
      اقاى جانباز كه انشاالله زودترخوب شى ،، فكركنم شما اصلا فوتبال نميبينى باباجان شماكه دم از سروريت ميزنى، جندسال اسيانرفتيد؟ جندساله حسرت بالا رفتن ازماتوجدول براتون شده ارزو؟ درضمن ما هم بول نكرفتيم ماهم از داورى حسابى خورديم بعدفكركنم شماعقب هستيدازاتفاقاتروز فوتبال نسخه قرارداداقاى كل جهانتون روشد ، مامديريت داريم مابازيكنان بافكري داريم بعدشم يادتباشه كه حمايت ماخداست ولى شما فقط شلوغ كارى بلديت ،درضمن شاهنامه جندساله كه نميرسه امسالم روش اره داداش
  • جانباز A1 ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    2 3
    بی نام جان خدایی درمورد خبر بی انصافی نکن همیشه به حق بوده
  • تینا IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    10 1
    استقلال روز جمعه قهرمانی با شکوهی رو جشن خواهد گرفت
  • جانباز A1 ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 1
    تیناجان زیاد خوشبینی خدابخواهد یکمرتبه روزجمعه بخودمیاید میبینید اون پرسپولیسه که جام را برده انشاالله
  • جانباز A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    1 2
    امیراوغلوجان قارداش مثل اینکه یادت رفته دونفری که جام را برایتان گرفتندپرسپولیسی هستند ماتراختور رادوست داریم چون قرمزه بعدپرسپولیس اونادوست داریم اما بی انصافی نکن
  • داود A1 ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    1 6
    عاشقتم امير خان ، اينها با تون خوب نيستن چون چشم ديدن موفقيات تو رو ندارن .... فدايي داري داداش
    • مجیدپرسپولیسی GB ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
      3 2
      موفقیت؟ بین چهارتیم مدعی پنجم شدن موفقیت به حساب میاد؟
  • سعید A1 ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    این دومربی کلی ادعا دارند چرانمیرن عهدارمربیگری یک کشور خار جی بشن ا