سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید آرامش داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی دایی سرمربی پرسپولیس پس از تساوی تیمش مقابل راه‌آهن گفت: «ما شانس زیادی داشتیم که به صدر جدول برسیم اما دو گل بد خوردیم. فوتبال همین است. ما در هر دو نیمه موقعیت‌هایی داشتیم و می‌توانستیم گل بزنیم. ولی گل نزدیم و دو بار دروازه‌مان باز شد. تیمی که گل نزند همین است. ما دو گل بد خوردیم. با دست خودمان پرسپولیس را از قهرمانی دور کردیم. شرمنده مردم هستم. هواداران آمده بودند که بعدد از سال‌ها قهرمانی تیمشان را ببینند. اما اشتباهات باعث شد که مساوی کنیم.»
او ادامه داد: «تیمی که بخواهد قهرمان شود باید آرامش داشته باشد. بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس نباید دنبال مسائل حاشیه‌ای باشند. تا کی باید چنین مسائلی را تحمل کنیم؟ رفتارهای دوگانه‌ای که در مورد دو تیم وزارت ورزش انجام شده را ببینید. گفته‌اند که بدهی پرسپولیس 70 میلیارد تومان است. کسی که این همه بدهی به بار آورده را چه کسی انتخاب کرده؟ حرف‌هایشان باعث تاسف است. چرا خودتان را پشت مردم پنهان می‌کنید؟ این بدهی‌ها را افرادی به بار آورده‌اند که از فوتبال سررشته ندارند. شما این مدیران را انتخاب کرده‌اید. مگر ما آن‌ها را انتخاب کرده‌ایم؟ قیمت بازیکنان را چه کسی بالا برد؟ اگر به این دلیل ناراحت هستید، خودتان باید بگویید که این مدیران را چه کسانی انتخاب کرده‌اند. چرا زمان محلوجی و عابدینی که تیم را خصوصی کرده بودند، دولت شکایت کرد و تیم را پس گرفت؟ چطور دوست دارید منافع اجتماعی این دو تیم برای شما باشد اما نمی‌خواهید خرج کنید؟»
او گفت: «توقع دارید فوتبالیستی که این همه نشاط به مردم می‌دهد چقدر بگیرد؟ ورزش بارها مردم را به خیابان‌ها کشانده است. ما قهرمان المپیک شده ایم. بازی با استرالیا و آمریکا را یادتان هست؟ وقتی ورزشگاهی با ظرفیت 100 هزار نفر می‌سازند حتما جذابیت‌هایی دارد. مسائلی را مطرح می‌کنند که دور از واقعیت است. اگر برای پرسپولیس پول داده‌اید نباید برای پرداخت آن شرط بگذارید. متاسفانه از بهمن ماه جلسه گذاشته‌اند که برند پرسپولیس را اجاره بدهند. یک شرکت 42 میلیارد برای سال بعد می‌داد. اما نتوانستند زمینه قرارداد را فراهم کنند. چون اصلا برندی ثبت نشده بود. به همین راحتی 42 میلیارد تومان برای یک سال از دست رفت. چطوری است که هر کسی می‌آید پرسپولیس را اجاره کند، میزان بدهی پرسپولیس فرق می‌کند؟ ما نگران بازیکنان تیم بودیم. شما قول داده‌اید اما هنوز پول نداده‌اید. اگر شما دخالت نکرده‌اید، چرا هنوز پول‌ها تقسیم نشده است؟ مگر بازیکنان ما به زور قرارداد بسته‌اند؟ هر مدیرعاملی که خود شما انتخاب کرده‌اید، با بازیکنان قرارداد بسته است. الان چطوری حساب کرده‌اید که می‌گویید بدهی تیم 70 میلیارد تومان است؟ متاسفم برای افرادی که تیم برای آن‌هاست اما دم از مردم می‌زنند. اگر پرسپولیس می‌برد می‌دانید چند میلیون نفر خوشحال می‌شدند؟ آن‌ها پشت مردم پنهان می‌شوند.»
دایی در پایان گفت: «من با چند مدیر باشگاه تماس گرفتم که دیدم پرسپولیس جزو سه چهار تیمی است که از همه باشگاه‌ها کمتر گرفته. اکثر تیم‌ها حداقل بالای 60 درصد از پولشان را گرفته‌اند اما تیم من بین 35 تا 40 درصد پول گرفته.» سرمربی پرسپولیس در مورد شعار تماشاگران که بازیکنان این تیم را بی غیرت می‌نامیدند هم گفت: «قبول ندارم. بازیکنان من خیلی هم با غیرت بودند. آن‌ها همه جوره زحمت کشیدند ولی کسی را بالای سرمان نداشتیم و تنها بودیم. مردم حق دارند. وقتی می‌گوییم صاحبان اصلی تیم مردم هستند، حق دارند که ناراحت باشند.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 347777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =