امیر قلعه‌نویی معتقد است که ایران فوتبال پاکی دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال پس از مسابقه تیمش مقابل فولاد گفت: «فولاد امروز فوتبال مدرنی انجام داد. امروز یکی از روزهای قشنگ فوتبال ایران بود. امیدوارم مسابقات آینده لیگ هم کیفیت داشته باشد. بازیکنان من مثل سربازها جنگیدند و دلاورانه بازی کردند. فولاد هم می‌توانست برنده این مسابقه باشد. برهانی هم نشان داد که می‌تواند هم خوب بازی کند هم گل بزند. اگر آن یک امتیاز را از ما نمی‌گرفتند شانس بیشتری برای قهرمانی داشتیم اما این کسر امتیاز حق ما نبود. »
او ادامه داد: «بازیکنان استقلال ثابت کردند که بی‌غیرت نیستند. من بعد از بازی با نفت گفتم که این بازیکنان با غیرت هستند. ولی مشکلات زیادی داریم. ما فوتبال پاکی داریم و هفته آینده هم مسابقات پاک خواهد بود. گرچه عده‌ای می‌خواهند فوتبال ایران را ناپاک بدانند اما فوتبال ما پاک است.»
قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد در استقلال می‌مانی؟ گفت: «باید ببینم من را می‌خواهند یا نه. خودم دوست دارم در استقلال بمانم. هیچ وقت برای استقلال کم نگذاشته‌ام و این تیم مثل خانه‌ام است. اگر نباشم هم برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 347775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =