پیام لاریجانی به مناسبت آزادی مرزبانان :لزوم برخوردقاطع دستگاه​ های امنیتی و انتظامی با تحرکات مرزی

علی لاریجانی رئیس مجلس در پیامی از خبر آزادی مرزبانان ایرانی ابراز شادمانی و مسرت کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خانه ملت پیام رییس مجلس شورای اسلامی بمناسبت آزادی مرزبانان ایرانی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم آزادی مرزبانان رشید و غیور کشورمان که چندی قبل توسط گروهک های تروریستی به اسارت گرفته شده بودند و موجب نگرانی و رنجش ملت بزرگ ایران را در این ایام آغاز سال جدید موجب شده بود، باعث خوشحالی و مسرت گردید. متاسفانه این اولین بار نیست که ملت شریف ایران از سوی گروهک های تروریستی مورد صدمه و آسیب قرار می گیرد و این دشمنان کوردل هنوز باور نکرده اند اقدامات خصمانه آنان خللی در اراده و ایمان انقلابی مردم کشورمان نخواهد گذاشت.

جوانان مرزبان عزیزمان در این مدت شرایط سختی را تحمل کردند و مردانه و پراستقامت ، سرانجام با افتخار به دامن میهن بازگشتند. لازم است دستگاه های امنیتی و انتظامی ضمن بررسی و پیگیری چگونگی وقوع این حادثه ، با دقت و هوشیاری، تمامی تحرکات در مناطق مرزی را زیر نظر داشته باشند و با هرگونه تعدی و اقدامی علیه مرزهای قانونی کشور برخورد قاطعانه کنند. همچنین ضرورت دارد دولت پاکستان با تشدید مراقبت ها و حفاظت از مرزهای خود مانع جولان اشرار و گروه های تروریستی شود.

اینجانب از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک بازگشت این قهرمانان وطن ،توفیقات مرزبانان و پاسداران غیور کشورمان را از خداوند متعال مسئلت میکنم.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی

2929

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 347761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    8 13
    درود بر شما مرد بزرگ و مرزبانان عزیز و نجات یافته از این گروهک منفور و خواهان سرنوشت جمشید دانایی فر هستیم لطفا ما را از نگرانی رها سازید !
    • هادی IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
      0 0
      چی میگی شما یادت رفت 10 روز پیش عضوو کمیسیون امنیت مجلس گفت مافعلا در تعطیلات هستیم و از سرنوشت دقیق جمشید دانایی فر اطلاعی نداریم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • احمد A1 ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    برخورد قاطع دستگاه محترم قضایی
  • بی نام IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    جالبه قهرمانانی که بدون شلیک یک گلوله اسیر شدند.