رییس جمهوری در پیامی رسمی آزادی مرزبانان ایرانی را به مقام معظم رهبری و ملت ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت غیور و سرافراز ایران

آزادی مرزبانان عزیز و دربندمان را که روزهای سخت و تاریکی را پشت سر گذاشتند به شما مردم شریف ایران و به مقام معظم رهبری و فرماندهی کل نیروهای مسلح، تبریک و تهنیت عرض می کنم.

خوشحالم که روزهای پرمحنت اسارت سربازان جان برکفمان به سرآمد و این عزیزان پس از تحمل رنج دوران سخت جدایی ، به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

شادباش ویژه به خانواده های این عزیزان که با پیشه کردن صبر، امید خود را حفظ کردند تا با تدبیر دولت و مسئولین امنیتی کشور، آزادی عزیزان خود را شاهد باشند . امید آنکه تروریسم و خشونت در منطقه ما برچیده شود و فضای سوء ظن و کدورت برای همیشه از میان برود.

از همه مسئولین مربوطه به ویژه وزارتخانه های کشور، اطلاعات و خارجه و صدا و سیما می خواهم تا روشن شدن وضعیت پنجمین مرزبان فداکار وطن، لحظه ای از پای ننشسته و هرچه سریعتر موجبات رفع نگرانی خانواده بردبار و شریف او را فراهم آورند.

بی تردید اینگونه حوادث نفرت انگیز که توسط تعداد اندکی از پیروان فرقه جهل و جور و جنایت، گاه و بیگاه به وقوع می پیوندد، اگر چه کام مردم عزیزمان را تلخ می کند اما اراده ملت و مسئولین را برای ایستادگی بر آرمان های رفیع خویش و مبارزه با اذناب دشمنان نظام و کشور روز به روز قوی تر و مستحکم تر خواهد نمود.

این موفقیت یکبار دیگرنشان داد که موضع جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تروریسم و خشونت، یک موضع قاطع، اصولی و تغییر ناپذیر است و در مقابل همه فشارهای سیاسی و تبلیغاتی تا رسوایی و شکست کامل افراط گرایان و همه حامیان خارجی آنان ایستادگی خواهد کرد، حمایت همه مردم و شخصیتهای دینی و سیاسی اعم از شیعه و سنی از این برخورد قاطع ثابت کرد که تروریستها از دستاویز کردن تفاوتهای مذهبی هیچ سودی نخواهند برد و مورد انزجار همه مذاهب و گروه های سیاسی کشورند.

لازم می دانم از همه مرزبانان دلیر، فرماندهان و سربازانی که دوران خدمت مقدس سربازی خود را با رشادت و شجاعت در پاسداری و حراست از مرزهای جغرافیایی کشورمان سپری نموده و نقشه های تجاوزگرانه هر متجاوزی به آب و خاک ایران سرافراز را نقش بر آب می کنند، سپاسگزاری نموده و توفیقات و عزت آنان را از خداوند متعال مسالت دارم.

حسن روحانی

2929

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 347759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • vahid IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    با تشکر از جنابِ رئیس جمهوری و تمامِ همکاران. امیدوارم اینکه ایشون در پیامشون گفتند به تلاش ها ادامه می دهند یعنی امید دارند دانایی فر هنوز شهید نشده. در هر صورت خسته نباشید و ما به شما تبریک میگیم جناب روحانی
    • بی نام A1 ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
      7 0
      من که به زنده بودن دانایی فر امیدوارم . آخه مگه میشه چهار تا آدم زنده رو ول کنن یه جنازه رو نگه دارن !به نظرم از زنده ها بیشتر میتونستن استفاده ببرن
  • بی نام IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    131 7
    اميدواريم
  • محمد A1 ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    1 0
    درود بر روحانی مرد تدبیر و امید . به امید موفقیت ملت ایران در تمام عرصه ها و بازگشت آرامش به کشور .
  • شاکر A1 ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    1 0
    مخلص رئیس جمهور عزیز
  • محمد رضا بهرامی IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    1 2
    تا حالا کجا بود این آقا؟ باز وقت عکس یادگاری گرفتن و جلو دوربین رفتن شد اینا خودشون رو نشون دادن...
  • مرتضی A1 ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    7 2
    روحانی دل یه ملتی رو شاد کردی.
  • بی نام IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    7 2
    خیلی مردی، همین.
  • سارا A1 ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    1 0
    آقای روحانی خیلی دوستتان داریم ما هم به شما بازگشت مرزبانان را تبریک میگوییم.و امیدواریم که جمشید دانایی فر هم سلامت به آغوش مادرش بازگردد امیدواریم مسئولین نهایت تلاش خود را برای سالم بازگرداندن جمشید دانایی فر بکنند و امیدوارم این اتفاق باعث بشه که از این پس به جای استفاده از سربازان نو آموز برای پاسداری از مرزها از نیرو های کارآزموده کماندو استفاده کنند و بخاطر فشار روحی و آزار هایی که این مرزبانان دیدن از مابقی زمان خدمتشون صرفه نظر بشه و به جهت ایستادگی و مقاومتشون مورد تقدیر قرار بگیرند به مادرانشان تبریک میگویم و برایشان آرزوی سلامتی میکنم برادران مرزبان به وطن خوش آمدید
  • رضا A1 ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    7 5
    دولت چی کار کرد برای ازادی اینا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی A1 ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    9 1
    واقعا ممنونیم. فقط یک سوال الان وضعیت بقیه مرزها چطوره؟!!!!!!