ایسنا نوشت:

دبیر شورای نگهبان، قطعنامه اخیر پارلمان اروپا علیه ایران را فاقد مشروعیت و ارزش حقوقی دانست و گفت: این قطعنامه سند رسوایی اتحادیه اروپا است و مردم از دولت انتظار دارند در برابر زیاده‌خواهی اتحادیه اروپا قاطعیت داشته باشد.

آیت‌الله جنتی در نخستین دیدار کارکنان نهاد شورای نگهبان در سال جاری با تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) و گرامیداشت آغاز سال نو، با انتقاد شدید از قطعنامه اتحادیه اروپا علیه ایران، گفت: عده‌ای سفیه در پارلمان اروپا دور هم جمع شده‌اند و در حالی که خود به هیچ یک از ارزش‌های انسانی پای‌بند نیستند و با بی شرمی، روابط نامشروع همجنس‌بازان را مشروعیت بخشیده‌اند در مورد عدم رعایت حقوق بشر در ایران سخن می‌گویند و علیه جمهوری اسلامی قطعنامه صادر می‌کنند، اما مردم ایران برای این قطعنامه‌ها هیچ ارزش و اعتباری قائل نیستند.

دبیر شورای نگهبان با تاکید بر اینکه این قطعنامه، سند رسوایی پارلمان اروپا است، گفت: البته این قطعنامه موجب هوشیاری ملت ایران می‌شود و مردم کشورمان را متوجه می‌کند که طرف آن‌ها چه کسانی هستند؛ زیرا آن‌ها می‌خواهند برداشت‌های نادرست خود را از حقوق بشر به دنیا تحمیل کنند.

وی در مورد حمایت اتحادیه اروپا از سران فتنه، بیان کرد: این که چنین افراد معلوم الحالی از سران فتنه حمایت می‌کنند، مدال دیگری افزون بر مدال‌های ننگین قبلی است که سران فتنه بر گردن دارند. اگر سران فتنه، شرم داشتند باید از خجالت آب می‌شدند.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 347732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قندک A1 ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    4 0
    سایت خبری محترم خبر آنلاین با توجه به خبر منتشر شده در آن سایت محتم در تاریخ کشنبه 17 فروردین 1393 - 16:51:36 تکذیبیه ی اینجانب را مطابق قانون مطبوعات چاب نمایید: اینجانب قندک وجود هر سخنگویی که ادعای بیان نظرات و انتظارات اینجانب از دولت و غیره را دارد را به شدت تکذیب کرده اعلام میدارد خود توانایی بیان نظرات خود را دارم.مگر اینکه کلمه ی "مردم" تعریف دیگری به جز تعریف متعارف و بیان شده در فرهنگ دهخدا داشته باشد.