وزارت ورزش صحبت‌های علی دایی در مورد شروط این وزارتخانه برای نحوه پرداخت پول به پرسپولیسی‌ها را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت رسمی وزارت ورزش؛ مازیار ناظمی با بیان این که وزارت ورزش و جوانان هیچ دخالتی در امور باشگاه پرسپولیس ندارد، گفت: آنچه در اداره امور مالی و اجرایی این باشگاه انجام می شود از طریق هیئت مدیره بوده و خواهد بود.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به خبر شروط این وزارتخانه برای پرداخت حقوق بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و اگر کسی مستندی دال بر نامه محرمانه وزارت ورزش و جوانان به سازمان لیگ یا فدراسیون فوتبال یا باشگاه پرسپولیس دارد حتماً ارائه کند.
ناظمی افزود: بنابر اعلام سازمان لیگ بازیکنان و کادر فنی پانزده تیم لیگ برتری تنها 35 درصد از قرارداد این فصل خود را دریافت کرده اند این در حالی است که بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس بالاتر از متوسط تیم های لیگ برتری دریافتی داشته اند.
او در پایان با اشاره به این که دو باشگاه محبوب و مردمی استقلال و پرسپولیس سرمایه ورزش کشور هستند، افزود: هیئت مدیره هر دو باشگاه مسئولیت اداره امور را بر عهده دارد و همان طور که اشاره شد وزارت ورزش و جوانان دخالتی در امور اجرایی و نحوه هزینه کرد این دو باشگاه ندارد ولی همچنان مطابق قانون پیگیر موضوع واگذاری و خصوصی شدن این دوباشگاه است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 347546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =