رییس جمهور گفت:برخی‌ها می‌خواهند ما را مشغول حاشیه و حاشیه‌سازی‌ها کنند که از اصل کار باز بمانیم، ولی ما نباید خود را مشغول این حاشیه و حاشیه‌سازی‌ها کنیم.

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی ظهر امروز(شنبه) در دیدار با جمعی از کارکنان نهاد ریاست جمهوری که در مسجد سلمان نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، در بخشی از سخنان خود با اشاره به پیشرفت‌ها و دستاوردهای دولت در عرصه‌های مختلف از جمله در حوزه سیاست خارجی طی مدتی که مسئولیت را برعهده گرفته است گفت: ما در عرصه سیاست خارجی موفقیت بزرگی به دست آورده‌ایم، ولی چون اکنون در ابتدای مسیر راه هستیم در این ارتباط کمتر حرف می‌زنیم و ان‌شاءالله وقتی این مسیر به پایان رسید مسائل را در این زمینه باز می‌کنم و خیلی‌ها خجل می‌شوند.

رئیس جمهور گفت: ملت ما کار بزرگی را انجام داده است و کسانی که امروز در سیاست خارجی ما قدم‌های استوار همراه با تدبیر برمی‌دارند، پشتوانه آنها حمایت مردم ایران و هدایت‌های مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: در زمینه اقتصادی نیز حرکت و مسیر ما، مسیر درستی بوده و نشان دهنده تدبیر، خرد، مشورت جمعی و تلاش تمام اقتصاددانان کشور و همچنین مسئولین اقتصادی است که به دولت کمک کرده و می‌کنند .

اهم اظهارات رییس دولت را به نقل از ایسنا بخوانید؛

*{با اشاره به کاهش تورم نقطه به نقطه و تورم سالیانه در سال گذشت}: امسال نیز قول می‌دهیم تا پایان سال تورم به 25 درصد کاهش پیدا کند. در زمینه اشتغال نیز بار سنگین و راه دشواری را پیش ‌رو داریم و طبق اعلام مرکز آمار قدم‌های اولیه‌ را در این زمینه برداشته‌ایم و بیکاری اندکی کاهش پیدا کرده ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب راه درازی درپیش داریم و همه باید کمک کنیم.

*برای بهتر خدمت کردن همه نظر بدهند و راه بهتر را پیشنهاد کنند. برای بهره‌وری بیشتر همه باید به سهم خودشان تلاش کنند، استعداد، فکر و برنامه‌ریزی خود را در این زمینه به کار بگیرند و به مسئولان تذکر دهند.

*انتقاد و پیشنهاد سازنده نه تنها خوب است، بلکه بیان آن وظیفه همه است. باید همدیگر را نقد سازنده کنیم تا کار بهتر و مفیدتر انجام شود، مردم را امیدوارتر کنیم. امسال برنامه سختی پیش‌رو داریم و ان‌شاءالله به اذن الهی و به لطف خداوند و به کمک مردم همه آنها را انجام می‌دهیم.

*من علی‌رغم مشکلات، بسیار بسیار به آینده امیدوارم و می‌دانم که با همت و تلاش و هوشیاری و وحدت مردم می‌توانیم در طی کردن مسیر موفق شویم. هیچ چیز بالاتر از وحدت نیست و هیچ چیز بدتر از تفرقه،‌ انشقاق و جدایی نیست. بیائید به هم نزدیک شویم و دل‌ها را پاک و صاف کنیم.

*نمی‌دانید که اتهام چه اشتباه بزرگی است. اگر کسی خطای کوچکی کرده خطایش را بزرگ نکنیم و اگر خطا بوده آن را تبدیل به خیانت نکنیم و اگر خیانت کوچکی بوده آن را بزرگ و بزرگ‌تر نکنیم.

*چه خیری در جدایی،‌ انشقاق و فاصله وجود دارد. چه خاصیتی در آنها وجود دارد که بعضا بازهم آن را دنبال می‌کنیم. ما باید به هم نزدیک شویم. همه ما ایرانی هستیم و باید برای ایران تلاش کنیم. همه ما مسلمان هستیم و باید برای اسلام و اجرای اخلاق محمدی تلاش کنیم. اگر باهم باشیم، دست به دست هم بدهیم و برادرانه در کنار هم باشیم دست خداوند نیز کنار ما خواهد بود، روی سر ما خواهد بود و دست خداوند یعنی قدرت خداوند. قدرت الهی که آمد هر مشکلی آسان می‌شود و ما کاری کنیم که خدا با ما باشد و اگر خدا با ما باشد، همه چیز حل می‌شود.

*ان‌شاءالله سالی پر از خیر، برکت، وحدت، رشد، توسعه، شکوفایی و معنویت برای همه ما باشد. ان‌شاءالله همگی در پناه الطاف امام زمان و امام هشتم باشیم و ان‌شاءالله که سال، روز و روزگار همه ما نو باشد و روز به روز در مسیر پیشرفت و تعالی هرچه بیشتر حرکت کنیم و به همدیگر کمک کنیم و به مسئولیت‌هایی که بر عهده داریم توجه کنیم.

*ما در هر کجا که هستیم و هر مسئولیتی که داریم باید آن را تبدیل به فرصتی برای رضای خداوند و خدمت به خلق خداوند کنیم.وقتی که یک روزی را آغاز به کار می‌کنیم، در پایان وقت آن روز برگردیم و نگاه کنیم و ببینیم که با چه عملی خداوند متعال را خشنود کردیم؛ چرا که اگر خداوند خشنود شود امام زمان نیز از ما راضی خواهد بود. ببینیم چه کاری برای خدمت به مردم کرده‌ایم و چه گره‌ای از کار مردم باز کرد‌ه‌ایم.

*{خطاب به کارکنان نهاد ریاست جمهوری}: شما در جایی کار می‌کنید که بالاترین سطح ستادی برای اداره کشور است. مردم در سال گذشته با همت و توان خود به صحنه انتخابات آمدند تا شاید روزگار بهتری را تجربه کنند. مردم پای صندوق انتخابات آمدند که روزی نو را ببینند. اساسا نوروز یعنی روز، سال و لحظه نو.

*اگر به دوران کودکی خود برگردیم یادمان هست که موقع تحویل سال لباس نو به می‌خریدیم و به تن می‌کردیم و دنبال عیدی دادن و عیدی گرفتن بودیم. اکنون نیز روز را نو ببینیم و برای انجام مسئولیت‌های خود و خدمت به مردم حرکتی نو را آغاز کنیم و هر کدام از ما که بتوانیم خدمت بیشتری به مردم بکنیم امسال را نوروز داشته‌ایم و در واقع سال ما نو شده است، ولی اگر کسی نسبت به سال گذشته میزان خدمت خود را بکاهد یعنی نوروزی نداشته و کهنه روزی را نوروز نامیده است.

*مردم مشکلات و مسائل فراوانی دارند. دردها و ر نج‌های فراوانی دارند و در طول این سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تمام فراز و نشیب‌ها مردم به انقلاب، ‌نظام و رهبری وفادار مانده‌اند. در هشت سال جنگ وفادار ماندند و برای دفاع از کشور تلاش کردند و بعد از آن نیز برای ساختن و آبادانی کشور وفادار ماندند.

* ما باید از بزرگان یاد بگریم که چه کنیم، به عکس‌های نصب شده شهیدان رجایی و باهنر در مسجد سلمان نهاد ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: من به هر دوی آنها به شدت اردات می‌ورزیدم و ساعت‌های فراوانی را در خدمت آنها بودم. مرحوم رجایی حرف بسیار مهمی داشت که آن را هم عمومی می‌گفت و هم خصوصی آن را به من گفت. او می‌گفت که من آمده‌ام آبرویم را بدهم. این سخن را یکبار نیز در مجلس گفت.

*تا کسی آبرویش را نداده باشد نمی‌فهمد این حرف چه معنا دارد. جان دادن سخت است، ولی در برابر آبرو دادن، آسان است. رجایی می‌گفت من آمده‌ام که آبروی خود را بدهم و این حرف بسیار مهمی است و ما باید از این شهید بزرگوار به عنوان الگو یاد بگیریم.

*یادم هست که در این ساختمان با آقایان شهید بهشتی، شهید باهنر، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و مقام معظم رهبری جلسه‌ای داشتیم و مرحوم رجایی پشت میز نشسته‌ بودند و یک سری اسناد را امضا می‌کردند که بعد به جلسه ما ملحق شوند. ساعت از 11 شب گذشته بود و شهید رجایی پشت میز خوابشان برده بود. من می‌خواستم که ایشان را بیدار کنم که مرحوم بهشتی گفتند بیدارشان نکنید ایشان دو شب است که نخوابیده است.

29220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 347506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 48
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    خداکنه منظور شما از موفقیت، تعظیم در برابر استکبار جهانی نباشه.
    • بی نام A1 ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
      متاسفانه بعضی ها چقدر کوته نظر و متحجرانه فکر می کنند . دنیا دنیای تعامل است نه تقابل . جهان دوقطبی مربوط به 30 سال پیش بود . آن زمان گذشت . چرا توهم دشمن دارید ؟؟ بزرگترین دشمن ما جهل و حماقت و تنگ نظری ماست . تعصب مآبانه و متحجرانه اندیشی تا به کی؟؟؟؟
  • جواد IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    خجل میشن برای چی؟متن توافق که شفاف نیست یعنی منتقدا حق ندارن نگرانی خودشون که در این توافق وجود داره و سوالهای زیادی که که هست حرف بزنن و مورد هجمه و توهین قرار نگیرن-بخصوص حالا که اتحادیه اروپا موضوع حقوق بشر رو بهانه کرده و....
    • بی نام IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
      94 11
      مگه مخالفهای دولت حرف نزده دیگری هم دارند؟
    • بی نام A1 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
      3 1
      اتافقا همین جمله "برخی‌ها می‌خواهند ما را مشغول حاشیه و حاشیه‌سازی‌ها کنند" کنایه به امثال شما و صدا و سیماست که این روزها دارید روی قطعنامه پارلمان اروپا مانور میدید!
  • سارا A1 ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    آقای رییس جمهور محترم : ما به شما اعتماد داریم و سخنان سخیف اقلیت بازنده را همواره نشنیده می گیریم از تلاش های شما و دولت محترم متشکریم. موفق باشید
    • بی نام RO ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
      6 10
      سخیف کامنت شماست که تحمل انتقاد رو ندارید
    • بی نام A1 ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      0 0
      کار سخیف کار اون کسیه که احتمالا تو بلژیک(با توجه به پرچمش البته اگه اشتباه نکرده باشم ) نشسته و داره در مورد وضعیت مردم داخل کشور نظر میده و یا اون کسی که از وی پی ان برای ورود به خبر آنلاین استفاده میکنه .
  • بی نام IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    خیلی منتظر اون روزم ... روزی که هم سربلندی ایران و اسلام و ایرانی باشه و هم سرشکستگی مدعیان دروغین دینداری ...
  • erfan US ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    شیخ حسن تا آخرش پاتم
    • حسین A1 ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
      6 1
      بله همونطوری که با چند نفر. دیگه هم تا اخرش بودیم هی امان از ما رو هم که نیست زود فراموش میکنیم به کیا گفتیم تو برو ما تا اخرش باهاتیم .
    • طولابي A1 ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
      7 5
      فعلا ً فقط در سياست خارجه ! اقتصادي كه كمر شكن شده
    • بی نام IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
      6 1
      منفی ها رو ببین.
    • بی نام IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
      3 6
      آقای روحانی! به جای آینده، جزییات مذاکرات ژنو را همین امروز به مردم و نمایندگان مجلس بگویید، آنکسی که باید خجل شود، خجل خواهد شد!
  • بی نام IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    اشتباه كردم به آقاي روحاني راي دادم چون با اجراي مرحله دوم واقعا ما كارمندان بدبخت مي شويم چون واقعا كارسناسي شده نيست ما هنوز در شوك مرحله اول هستيم
    • بی نام GB ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
      معمار قبلي با تيم كارشناس و متخصصش سنگ بناي هدفمندي رو طوري كج بنا نهاده كه تا ٤ دولت بعدي هم نتونن بنا رو صاف كنن. خدا از تقصيراتشون بگذره!!!!(اگه بگذره)
    • بی نام IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
      دولت هم نخواد مجلس موظفش میکنه به اجرای فاز دوم هدفمندی! روحانی و رضایی و قالیباف نداره که! از دوت پیش استارت خورده. شما یکم اطلاعاتت رو زیاد کنی دیگه نیازی به ابراز پشیمونی نیست
    • محسن IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
      57 2
      حتما" شما بالای 2میلیون پانصد میگیری...
    • ارتشی A1 ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
      61 8
      دوست عزیز کارمند، توکلت به خدا باشه. ما ارتشی ها کمترین مزایا را در بین ارگانهای کشور میگیریم و اضافه کار ی هم نداریم ولی با امید و توکل از افکار اقتصادی رئیس جمهورمان حمایت میکنیم.
    • بی نام A1 ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
      1 1
      شما اشتباه کردی چه اصراری دارید در تمامی خبر ها این نظرتون رو کپی کنید. دوره ی این کارها تمام شده! پیشنهاد می کنم برای شانتاژ کردن یک راه خلاقانه تر را پیش بگیرید!
  • amir2020 A1 ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    بحث روحانی نیست اون گل پسرایی که تو مجلس نشستن فاز اول را بدون کارشناسی و عجولانه تصویب کردن
    • بی نام IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
      2 10
      معلومه که هنوز از هدفمندی چیز خاصی نمیدونی.
  • بی نام IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    عاشقتم رئیس جمهور محبوب. یکی یه دونه ای. از وقتی که اومدی حرفت و عملت که در جهت منافع مردم بوده دوتا نشده. تا آخر همینجور بمان
  • مهدی A1 ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    58 14
    آقای روحانی عزیز با این که می دونم بی فایده است اما فقط می پرسم ازتون چرا فکر می کنید اگه بنزین و گرون کنید تورم بالا نمی ره و گرونی پیش نمی آد ؟یا با اجرا کردن مرحله دوم یارانه ها ؟؟؟؟ این خط این هم نشون اگه با گرون کردن بنزین همه چی 3 برابر حداقل گرون نشد ببینیم حرف من نادون می شه یا آقایون اقتصاد دان این کشور خواهش می کنم به فکر ما بدبخت بیچاره ها هم باشید همین طوری نه به اندازه می خوریم نه به اندازه می خریم و می پوشیم کل مبلغ یارنه هم که می گیریم یه چیزی می زاریم روش پول آب و برق و گاز و تلفن می دیم از این بدبخت ترمون نکنید لطفاً خبرآنلاین خواهشا این بار و نظرم و بذار
    • خضیراوی A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
      3 0
      هر نوع گرانی واقع بشود به نفع دولت و به ضرر مردم خواهد بود. تازه مگر هدفمندسازی یارانه ها بخشی از آن پرداخت هست بخش دوم آن نظارت هست که ... صحبتی از ان نمی شود؟!باعث سواله که مسئولین تجار و سرمایه داران هستند یعنی این می شود
  • اردلان A1 ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    عمو حسن جان! بگید تا خجل بشن! امیدوارم شما دیگه میگم.بگم بگم تو مملکت راه نندازید. فدات.
  • کچبسی EU ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    15 96
    نظرجواد کاملادرسته-تعجبم ازاینه که دوستان ازیه طرف ادعای روشنفکری میکنن وازطرف دیگه تحمل یه کلمه اعتراض روندارن.هاشا ومغلطه کاری واین کلکهادیگه رنگ وبویی نداره-بایدحرف حق روبذیرفت حقیقت هیچ وقت کهنه نمیشه
    • بی نام A1 ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
      3 1
      بله حق با شماست یکی از نشانه های روشنفکری اینه که به مخالف حق انتقاد بدی ولی متاسفانه مخالفین دولت اولا انتقاداتشون رو از زبان اکثریت مردم بیان می کنن در حالی که اکثریت حتی ذره ای موافق انتقادات و عقاید اونا نیستن...دوما مخالفین دولت انتقاد نمی کنن بلکه رفتارها و گفتارهاشون نشان از تقابل داره و از یک انتقاد ساده فراتر میرن و من نمی دونم این حق رو کی به اونا داده که مخالف خواست اکثریت مردم عمل می کنن...
    • آرمان IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
      3 1
      حقیقت منافع ملیه که شما نمیدونید اصلا چی هست
    • رضا A1 ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
      0 0
      آره شما فقط می دونید منافع ملی چیه؟فروختن مملکت بخاطر یه لقمه نون بیشتر.باشه شما خوبید!!!
  • مهدیtm A1 ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    50 13
    آقای روحانی شما وعده های زیادی داده بودید. اینترنت آزادتر روزنامه های آزادتر و رفع حصر از نامزدهای انتخابات 88 ... اگر جواب این است که اینها در احتیار قوه قضاییه است چرا وعده شان را دادید و هیچ تلاشی هم نمیکنید؟؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
      0 0
      آقای روحانی همچین قولی ندادن،خوب میشه اگه برین و صحبت های آقای روحانی رو یه نگاه بندازید.
    • رضا A1 ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
      0 0
      رفع حصر که عمرا.خوابشو نمی بینید که فتنه گرها رفع حصر بشن.
  • حمید A1 ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    46 12
    شیخ حسن دلاوره نمی هراسه اون با منطق و استدلال پیش می ره نه با سفسطه و استهزاء
  • بی نام A1 ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    43 14
    روحانی دوستت دارم
  • حسن IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    8 0
    دربدنه اداری کشورهنوزرفیقای احمدی هستنداون هاروعوضشون کن به نفعتونه
  • بی نام A1 ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    4 1
    آقاى روحانى ما بيش از همه به روحيه احتياج داريم تا بتونيم اقتصاد مقاومتى رو پشت سر بگذاريم فکر کنم بعد از موضع گيرى بعضى از جناهها بعد از توافق هسته اى و حال گيرى هاى پى در پى آنها که فقط با احساسات مردم بازى ميکنند ,, بيش از هر چيز به فضاى شاد و افزاينده روحيه نياز داريم
  • دانشجورررر A1 ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    6 1
    انقدر توی تلویزیون گفتند یارانه برای فقراست که دیگه رومون نمیشه بگیم یارانه می گیریم!!!
  • بی نام A1 ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    3 1
    ای کاشمی فهمیدید این نظرات و این امارهای که می گذارید مربوط به قشر اندکی از جامعه است
  • طرفدار روحانی A1 ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    5 3
    سلام.من یکی از طرفدار دولت روحانی هستم. اما به نظر من وقتی بنزین و سوخت گرون بشه وقتی من یک مسیر را که با بنزین 400 تومنی 30 هزارتومن می گرفتم الان همون مسیر را با بنزین 700 تومنی مطمئنا 45 میگیرم.اون شرکتی هم که من براش بار میبرم وقتی بره رو کرایه من و بقیه کرایه های حمل مواد اولیه که براش می آوردند مجبور به گران کردن محصولاتش میشه.آیا این گرانی نیست؟یا برداشت من اشتباه؟
  • محمدرضا A1 ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    5 2
    آقای روحانی حمایتت میکنیم فقط پشتت به خدا و مردم باشه خواهشا شما هم مردم رو حمایت کن مخصوصا در زمینه فیلترینگ نرم افزارهای ارتباطی مثل واتس آپ و ... و همچنین فیلترینگ بی حد سایت ها چون اینجور مسایل روی جوون های طرفدار شما خیلی موثر است. در این مملکت هنرمندانی داریم که میتونن یک شبکه خصوصی در خدمت دولت ایجاد کنند که بی نیاز از صدا و سیمای میلی بشوید. روحانی متشکریم
  • محمد A1 ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    4 1
    درود بر دکتر روحانی . ملت ایران به تدبیر شما امیدوارند . آنان که با شما عناد می ورزند .کسانی هستند که در آشفته بازار 8 سال گذشته رانت خواری می کردند و با خزعبلات کشور را به نابودی کشاندند و امروز از رای و انتخاب ملت ناراحتند
  • محمد A1 ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    5 2
    فدایی داری
  • بی نام IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    7 1
    نگران نباشید آقای رئیس جمهور اینها پرروتر از آنند که خجل بشوند.
    • رضا A1 ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
      0 0
      دقیقا مثل اصلاح طلب ها
  • امین IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    5 1
    باورکنید،ماایرانیها خیلی عجولیم.بابا بگذاریدچندماه ازعمردولت بگذره بعدقصاصش کنید،مااجازه نمیدهیم کسی کارشوبکنه خودمان میبریم(البته بدلخواه خودمان)خودمان هم میدوزیم!!!! هموطنان عزیزم اوضاع دنیا وخصوصامنطقه روبهترازاین حقییرمیدانید،پس انشاءالله باکمی آرامش ووحدت کلمه بگذاریداین مملکت به سروسامان برسدواین میسرنمیشودجزباهمکاری وهمدلی ما.خداوندپشت وپناه همگی باشد.
  • علی IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    4 1
    خبرانلاین حرفای منونمیگذاری شماهاهم ازرفیقای احمدی هستیدزورتون میاد
  • کلید A1 ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    امان از این ملت ... فقط بلدین بدون اطلاعات و تفکر و تعقل فقط بگین مچکریم مچکریم لطفا به من هم بگین الان بابت چی مچکرین ؟؟؟ چه اتفاقی افتاده ؟؟؟ نمیدونم این مردم اخبار رو دنبال نمیکنن مگه بیانیه پارلمان اروپا رو نشنیدین ؟؟؟ اینم از وضع داخل و گرون شدن دوباره قبوض ...