ایسنا نوشت:

 یک منبع عبری زبان از نشست فوق‌العاده کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل پس از تصمیم محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای مراجعه به نهادهای سازمان ملل پرده برداشت.

به گزارش روزنامه "معاریو" نوشت که این نشست در دفتر نتانیاهو برگزار شد و وزیران حاضر در این جلسه تهدید کردند که در صورت موافقت نتانیاهو با آزادی اسرای فلسطینی و تعلیق شهرک سازی از این کابینه استعفا می دهند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین،این منبع خاطرنشان ساخت: نتانیاهو در این نشست تاکید کرد: عباس کابینه مرا از فروپاشی نجات داد.

اخیرا رژیم صهیونیستی اعلام کرده که بخش چهارم اسیران فلسطینی را در برابر تمدید مذاکرات آزاد می‌کند و به دنبال آن طرف فلسطینی اعلام کرد که تمام تلاش خود را برای پیوستن به نهادهای سازمان ملل به کار می‌گیرد.تل‌آویو نیز تاکید کرد که اسیران فلسطینی را آزاد نخواهد کرد.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 347322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    0 0
    طبق اخباري كه خودتان منتشر كرديد قضيه برعكس است؛ اسراييلي ها آزادسازي را به تعويق انداختند و محمود عباس جلسه فوق العاده با كابينه گذاشت وبه تلافي عمل نكردن اسراييلي ها به وعده آزادسازي، تعهد متقابل تشكيلات براي نپيوستن به مجامع بين المللي را ملغي اعلام كرد.
  • بی نام A1 ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    4 1
    از نوه عباس افندى بيش از اين انتظار نميرود