توقیف پروتون با 170کیلومتر سرعت در جاده اصفهان- نایین

پروتون با دو میلیون و 934 هزار تومان خلافی پرداخت نشده، 170کیلومتر سرعت و 102فقره تخلف در کارنامه توسط ماموران پلیس راه استان اصفهان توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا رضایی، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس راه اصفهان- نایین حین کنترل خودروهای عبوری یک پروتون را که با سرعت غیر مجاز 170کیلومتر در ساعت، در حرکت بود را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد این خودرو دارای دو میلیو ن و 934 هزار تومان جریمه پرداخت نشده دارد و تاکنون  102 فقره تخلف در کارنامه تخلفات این خودرو ثبت شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه بیشترین تخلفات ثبت شده این خودرو شامل سرعت و سبقت غیر مجاز بوده عنوان داشت: در این راستا خودرو توقیف و راننده متخلف نیز جهت سیر مراحل قانونی و شرکت در کلاس های آموزشی به پلیس راه استان معرفی شد.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 347019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
    32 5
    چرا 80 درصد سرعت بالاها تو جاده اصفهان وبا ماشین مدل بالا هستند مطالب مرتبط این خبر صحت حرفم را میرسونه
    • با نام IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
      27 3
      به خاطر اینکه هر چی آزادراه و بزرگراه خوبه دولت ها با بودجه عمومی تو استان اصفهان ساختن در حالی که استان هیا دیگه علی رغم داشتن محورهای خطرناک تر بزرگراه های آنچنانی ندارند. ثانیا سرعت بالاها طبیعتا با خودروهای مدل بالا میتونن سرعت بالا برن. با پراید و پی کی که نمیرن. طبیعتا وقتی خبری از سرعت بالا مینویسن ضمیمه ش اسم یه خودرو مدل بالاست. حالا شما چه نتیجه گیری میخواستین از این دسته خبرا بکنین؟ خوردورهای مدل بالا فقط در اصفهان هست؟
  • ح IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
    31 7
    پروتون ماشین خوبیه ک کارخونش تو ایران(زاگرس خودرو)تعطیل شد قیمت و کیفیتش ب نسبت محصولات سایپا و ایران خودرو خیلی بهتره نمیدونم چرا تعطیلش کردن
    • ناشناس IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
      17 14
      چه ربطی به خبر داشت؟!! بخاطر تحریمها کلی ماشین خوب و از دست دادیم. البته 170 تا رو پرایدم میره!
    • بی نام US ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
      1 0
      فقط پروتون مالزی نبود. شرکت فیات ایتالیا هم به ایران اومده بود که با لابی اسراییل و به بهانه تحریم های هسته ای از ایران خارج شد. شرکت پژو از ارایه نسل جدید خودروهای سری 2 و سری 4 خودش که به خاطر آن با ایران قرارداد بلند مدت داشت خودداری کرد. مثل پژو 207 اروپایی و پژو 208. همینطور پژو 407 و پژو 408. شرکت بنز فعالیت هایش را در ایران محدود کرد. شرکت کیا هم طبق قراردادها قبلی می بایست نسل جدید خودروی ریو رو برای مونتاژ به شرکت سایپا واگذار میکرد، که این هم منتفی شد. شرکت سیتروئن به خاطر تحریم ها از مونتاژ جایگزین خودروی زانتیا صرف نظر کرد. تازه اینها موردهایی هست که من میدونم. به طور کل دولت قبلی خیلی پر برکت بود!!!
  • بی نام A1 ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
    13 28
    مگه پروتون میتونه 170 تا بره؟
  • پراید EU ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
    25 0
    سلام. این ماشینی که نشون دادید یک هیوندایی جنسیس است. لطفا اصلاح کنید.
    • ناصر ج IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
      3 0
      آره ماشینه جنسیسه ،جالب اینجاست نفقط نوشته خودروی پروتون خلاف کرده خب بنویسید چه مدلی!! البته این جور کارا و این جور سرعتا فقط زیر سر پروتون جنتو هستش
  • مجید جان IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
    4 7
    دولتمردان محترم تا کی مردم باید تاوان عشق سرعت عده ای بی فرهنگ را بدن.جریمه فقط ابطال گواهینامه.
    • بی نام A1 ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
      0 1
      کشور های دیگه طرف را به خاطر به خطر انداختن جان مردم زندانی می کنند