فارس نوشت:

رئیس‌جمهور کشورمان که در یک سفر غیررسمی به کیش رفته است، گفت: هر کدام از مناطق آزاد کشور ماموریت ویژه‌ای دارند و جزیره کیش با رویکرد توسعه گردشگری باید به سمت گردشگری حلال برود.

 

حسن روحانی رییس جمهور صبح امروز در سفر غیر رسمی وارد کیش شد.

روحانی طی سخنانی در حاشیه این سفر گفت: مناطق آزاد کشور با توجه به مقررات آسان در صادرات و واردات، نقش مهمی در اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی دارند.

رئیس جمهور افزود: هر کدام از مناطق آزاد کشور ماموریت ویژه‌ای دارند و جزیره کیش با رویکرد توسعه گردشگری باید به سمت گردشگری حلال برود.

روحانی افزود: کیش با آب و هوای مناسب و امکانات زیربنایی کافی، پایانه هوایی و دریایی برای پذیرایی از سه و نیم میلیون گردشگر در سال ظرفیت دارد.

رئیس جمهور اضافه کرد: جزیره کیش قبل از انقلاب به یک خانواده اختصاص داشت اما الان به همه ملت ایران تعلق دارد.

روحانی با بیان اینکه سیاست دولت یازدهم شکوفایی جزایر جنوبی کشور است، اظهار داشت: در سفر به استان هرمزگان بندر جاسک به عنوان بندر مهم صادرات نفت در نظر گرفته شد.

رئیس جمهور گفت: در سفر به عمان با امضای تفاهمنامه صادرات گاز به این کشور شکوفایی سواحل جنوب کشورمان تکمیل شد.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف جلسه ۴ جانبه کشورهای فارسی‌زبان ایران، افغانستان، تاجیکستان و پاکستان توسعه بنادر جاسک و چابهار بود.

رئیس جمهور تصریح کرد: مبنای دولت در طرح‌های اقتصادی، فعال کردن بخش‌های غیر دولتی است و دولت تلاش می‌کند زمینه را برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی فراهم کند.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 346888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
    2 3
    هر گاه در جهت جذب توریست در کشور به اتفاق نظر برسیم انگاه ایران راه خود را در میان کشورهای در حال توسعه پیدا خواهد نمود این فکر بسیار عالی است سالها منتظر استارت جذب توریست در ایران هستیم انهایی که معنی حرفم را میفهمند میدانند یعنی چه چرا که ما طی همه سالهای گذشته توریست بازی میکردیم نه توریست پذیری بهر حال باید بدنبال نوعی از توریست باشیم تا سرمایه عظیمی که در این راه هزینه میشود را جذب اقتصاد خودمان بکنیم
  • بی نام A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
    8 2
    حلال دقیقا یعنی چی؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
    15 4
    تا این طرز تفکر عوض نشود ما در جذب گردشگر خارجی موفق نمی شویم چه معنی دارد که ما به زور گردشگرهای خارجی رو باحجاب کنیم اسلام هم همچین چیزی رو نگفته که غیر مسلمان رو به زور با حجاب کنیم
  • با نام IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
    15 1
    جزیره کیش فکر نکنم به همه ملت تعلق داشته باشد. جهت اطلاع شما کافیست فقط هزینه بلیط هواپیما به کیش را برای یک خانواده 4 نفره حساب کنید تا ببیند چند نفر از ایرانیها در سال می توانند به کیش سفر کنند پول هتل و غذا پیش کش
  • افرین IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
    9 2
    مگر تا الان حرام بوده منظور از حلال چیست./؟
  • حسین A1 ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
    14 2
    ضمن احترام فراوانی که برای آقای روحانی قائلم،جنس این حرفشان شبیه همان صرفاً " علوم انسانی ِ اسلامی " داشتن است که نگاه تنگ نظرانه به مسائل را موجب می شود.این رویکرد ره به جایی نمی برد،اگر می برد میلیون ها گرشگر ایرانی وادار نمی شدند سالیانه مقدار هنگفتی ارز را تقدیم کشور همسایه ترکیه کنند!و تازه کشورهای دیگر اعم از آسیایی و اوپایی و آمریکا را که سالیانه میزبان ارز هزاران گردشگر ایرانی است نمی توان نادیده گرفت.
    • امير IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
      0 11
      سلام من اشتباهي كزينه سبز رادادم درحاليكه نظرحسين اقا راقبول ندارم ودرجواب ايشان مي كويم كه يعني خداكه درقران امربه حجاب كرده نعوذبالله تنك نظراست
  • سهراب IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    1 0
    با این گونه نظرات هیچیوقت به جایی نمیرسیم که نمی رسیم!