تیم ملی والیبال ایران از امروز یکشنبه تمرینات آماده سازی خود را در دو گروه الف و ب آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ اردوی تیم ملی والیبال از امروز یکشنبه دهم فروردین ماه با حضور دکتر محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال آغاز شد و پیش از آغاز تمرین هر تیم رئیس فدراسیون والیبال ضمن تبریک سال نو دقایقی با آنها صحبت کرد. دکتر داورزنی اظهار کرد: والیبال ما در این سه سال پیشرفت خوبی داشت که همه این پیشرفت به خاطر یک نفر نبود. مجموعه والیبال ایران بود که موفق شد. ولاسکو هم یکی از عوامل بود. این پتانسیل در بازیکنان ما وجود داشت تا به این سطح برسند. شما شایستگی را داشتید. و ولاسکو هم به خوبی تیم را هدایت کرد. اکنون نیز باید راه خود را ادامه دهیم و به موفقیت های بیشتر دست پیدا کنیم.

داورزنی افزود: اگر اختلاف نظری در لیگ برتر با هم داشتید، آن را کنار بگذارید. اینجا اردوی تیم ملی هست. همه عضو یک خانواده هستیم و برای یک هدف مقدس تلاش می کنیم. هر کسی انگیزه دارد کار کند و هر کس ندارد کنار رود. نظم شرط اول موفقیت است و باید بیش از گذشته رعایت شود.

در تمرینات تمرکز کافی داشته باشید، چرا که عامل اصلی مصدومیت در تمرین نداشتن تمرکز است. زمان ورود به تمرین استرس و فکر مشغولی های شخصی فراموش کنید و کنار بگذارید. شما حرفه ای هستید. شما شایسته بهترین ها هستید. ما هم بهترین شرایط را برای شما فراهم می کنیم. ولاسکو همیشه می گفت شما یکی از بهترین کمپ های تمرینی دنیا در اختیار دارید. 

رئیس فدراسیون والیبال در پایان گفت: اگر نیاز باشد، هر زمان، در هر نقطه ای از کره زمین با هر تیمی بازی تدارکاتی برگزار می کنیم. ما تمام سعی خود را می کنیم بهترین امکانات را در اختیار شما بگذاریم و از شما نیز توقع داریم که تمام تلاش خود را  برای موفقیت و سربلندی تیم ملی والیبال انجام دهید. 

لازم به ذکر است بازیکنان دعوت شده به تیم ملی (الف) تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی با هدایت حسین معدنی آغاز کردند که رحمان محمدی راد و رضا تندروان (مربیان تیم ملی)، سیامک افروزی (پزشک)، رضا زینال زاده (بدنساز)، نوید مشجری (آنالیزور)، علیرضا پیشیاره (ماساژور) و میثم جعفری به عنوان تدارکات وی را در تمرینات همراهی می کنند.
چورا بعد از تعطیلات نوروزی و اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال اواخر فروردین ماه به جمع اردونشینان تیم ملی اضافه خواهند شد.

تمرینات تیم ملی الف به صورت سه روز تمرین و یک روز استراحت پیگیری خواهد شد که روزی دو نوبت صبح و عصر از ساعت 11 تا 13 و 17 تا 19 این تمرینات برگزار می شود.

در تمرینات امروز تیم ملی الف 14 بازیکن حضور داشتند و بازیکنان دعوت شده از متین ورامین اواخر فروردین ماه بعد از حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه آسیا به اردوی تیم ملی ملحق می شوند.

همچنین تمرینات آمادگی تیم ملی (ب) هم برای شرکت در جام کنفدراسیون والیبال آسیا و چند تورنمنت بین المللی زیر نظر پیمان اکبری به عنوان سرمربی و مسعود آرمات، رضا ابراهیمی و ایرج مقدم (مربیان تیم ملی)، علی محمدی فر (فیزیوتراپ) و مهرداد مهرانپور (آنالیزور) برگزار می شود.

در تمرینات امروز این تیم نیز 18 بازیکن حضور داشتند و تمرینات تیم ملی ب نیز به صورت سه روز تمرین و یک روز استراحت پیگیری خواهد شد که نوبت صبح از ساعت 9 تا 11 و نوبت عصر از ساعت 15 تا 17 خواهد بود. 

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 346812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • وحیدm.s.r A1 ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
    20 4
    پویا فیاضی کجاس!!!!!!!!!!! ی تنه شهرداری را تا یک چهارم اورد تازه تیمش سوم شد با اقتدار .بعد دعوت نشده عجیبه!!
  • ادینه IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    10 3
    محمد موسوی چی شد پس؟ وای خدا اون نباشه که ایران هیچه
  • افشین IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    6 1
    استارت سقوط والیبال در سال 93 با دعوت نکردن موسوی و....زده شد