فارس نوشت:

در سال جدید چند جلسه پیرامون وضعیت مرزبانان ایرانی با حضور دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی در تهران و منطقه جنوب شرق برگزار شده است.
در سال جدید به منظور پیگیری سرنوشت مرزبانان ربوده شده ایرانی توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل، چندین جلسه در سال جدید در وزارت کشور برگزار شده است.

برخی از این جلسات که مسئولان اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و دیگر دستگاههای ذیربط نیز در آن حضور دارند، در تهران و برخی نیز در منطقه جنوب شرق برگزار شده است.

بنا بر این گزارش، در برخی از این جلسات، مقامات پاکستانی نیز حضور داشتند و تصمیمات جدیدی نیز اتخاذ شده است.

این در حالیست که طی روزهای اخیر خبری مبنی بر به شهادت رساندن یکی از مرزبانهای ربوده شده منتشر شد اما به گفته فرمانده ناجا هنوز هیچ سندی در تایید این موضوع به دست نیامده است.

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 346660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
    19 6
    خوبه به جاي اينكه منتظر اجراي تهديد هاي اونها باشيم مسئولان بگن كه اگه يه تار مو از سر اين 4 نفر كم بشه همه زندانيهاي جيش الظلم و وابستگانشون اعدام خواهند شد.
  • مقیمی A1 ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
    4 1
    آقا / خانم بی نام : گفتن اینکه همه زندانيهاي جيش الظلم و وابستگانشون اعدام شوند !!!!!. جه سودی جز ایجاد همدردی اهل سنت با تروریستها داره ؟؟؟ اول باید ارتباط مذهبی این گروهک را با مردم فهیم اهل سنت قطع کرد و نشان داد برخورد با اینها مسئله مذهبی نیست و صرفاً پاسداری از مرز و بوم کشوره و سپس ادعاهای که این گروه خودش را مقید به راه انداختن این موش و گربه بازیها کرده و خودش را مبارز آن می نامه بی اثر کرد. آنگاه قلع و قمع کردنشان برای نیروهای امنیتی بسیار ساده است بدون اینکه آب از آب تکان بخوره چون هیچکس برای نابودی راهزنان ارزشی قائل نمی شه .باور کنید دشمنان ایران خیلی دوست دارند ایران برخورد نظامی کورکورانه کنه تا این برخورد را تقابل سنی و شیعه نشان دهند.