خانه ملت نوشت:

طبقه هفتم، مرکز پژوهشهای مجلس دفتر کاظم جلالی رئیس این مرکز بود که بر خلاف سایر دفاتر اداری آدم کمتر معذب بود. ادعایی که نه من حتی کارکنانش به آن اذعان داشته و می‌گفتند کار کردن با دکتر (جلالی) یکنواخت و راکد نیست و همین باعث نشاط و تنوع در محیط کاری شده است. او به عنوان رییس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت حالا یکی از چهره‌های معتدل اصولگرای مجلس محسوب می‌شود.
بخش هایی از این گفتگورا می خوانید:
آیا در مدیریت اقتصادی کشور مشکل داریم یا داشته ایم؟
باید پذیرفت از وحدت فرماندهی در موضوع اقتصاد برخوردار نیستیم به طور مثال در موضوع امنیت و سیاست خارجی، یک شورای عالی امنیت ملی وجود دارد اما در اقتصاد این ضعف احساس می‌شود.

چه شباهت‌هایی بین آقای روحانی و آقای احمدی نژاد وجود دارد؟
احساس می‌کنم شباهتی وجود ندارد و تفاوت‌های زیادی با هم دارند.اما یکی از مشکلات ما این است که روی افراد متمرکز می‌شویم و فکر می‌کنیم که اشخاص، قهرمانان عرصه مشکلات کشور هستند. این خوب نیست. راهکار اصلی در این است که ما با سیستم‌سازی و اتحاد، مسائل را حل و فصل کنیم.
به نظر می‌رسد در دولت روحانی حرکت به سمت خرد جمعی انتظار می‌رود شکل بگیرد و امید داریم که آقای روحانی بتواند سیستمی را شکل بدهد تا این سیستم و روش با در کنار هم قرار دادن همه نیروهای توانمند فارغ از نگاه‌های حزبی و جناحی ضمن حفظ منافع ملی و مردمی به سمت حل مشکلات کشور برود. اکنون باید به سمتی برویم که بخشی از مشکلات مردم را رفع کنیم چون حل تمامی مشکلات مردم نه در کوتاه‌مدت و نه میان‌مدت میسر نیست.

برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که با وجود زمان زیاد باقی مانده تا برگزاری انتخابات مجلس دهم، برخی از نمایندگان فعلی مجلس فعالیت‌ای تبلیغاتی خود را آغاز کرده‌اند؟
بستگی به نوع نگاه دارد، به طور مثال اگر نماینده‌ای برای رفع مشکلات حوزه انتخابیه و یا کشور تلاش کند می‌توان به فعالیت های وی نگاه انتخاباتی داشت البته می‌توان چشم‌ها را شست و جور دیگر دید.

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 346620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
    3 5
    از قیاسش خنده آمد خلق را!