فارس نوشت:

دبیر شورای عالی امنیت ملی از برنامه جدی نیروهای امنیتی برای پاکسازی مرزهای شرقی کشور خبر داد و گفت: برنامه جدی برای حفاظت از مرزهای شرقی در دستور کار گرفته و به زودی گروهک‌های تروریستی همچون جیش‌العدل را به خاک سیاه خواهیم نشاند.
دریابان علی شمخانی در حاشیه بازدید از مناطق عملیاتی و یادمانی هشت سال دفاع مقدس در خوزستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر گفت: بحمدالله در حال حاضر کشور از امنیت خوب و پایداری برخوردار است.

او با اشاره به گروگان‌گیری پنج سرباز کشورمان در مرز با پاکستان گفت: یکی از دلایل این اتفاق بی‌در و پیکر بودن مرزهای شرقی از سوی کشورهای همسایه است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: نیروهای امنیتی ما در حال برنامه‌ریزی خوبی برای سامان دادن مرزهای شرقی و جلوگیری از تکرار این حوادث تروریستی هستند.

او با اشاره به برنامه جدی نیروهای امنیتی برای مقابله با هرگونه اقدام تروریستی در شرق کشور گفت: به زودی گروهک‌های تروریستی همچون جیش‌العدل را به خاک سیاه خواهیم کشاند.

شمخانی برخورد با این گروهک را کاری بسیار آسان برای نیروهای امنیتی کشورمان توصیف کرد و گفت: ایران اسلامی در طول 38 سال از عمر انقلاب اربابان این گروهک‌ها را به زانو درآورده است.

231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 346553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
    2 14
    مجازات این گروه تروریستی و برخورد قاطع با حاکمان سرزمین پاکستان و کشور عربستان باید اولویت اول امنیتی کشور باشد.