۰ نفر
۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸

ایسنا نوشت:

منابع خبری از آغاز دور جدیدی از درگیری‌های مسلحانه میان اعضای گروهک تروریستی داعش ازیک سو و جبهة النصره و همپیمانان آن ازسوی دیگر خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی العهد، این منابع اعلام کردند: این بار دیر الزور که "دولت اسلامی عراق و شام" (داعش) آن را "سرزمین خیر" نامیده‌است، صحنه این درگیری‌هاست.

بر اساس این گزارش، درجریان درگیری‌های شدید میان شبه نظامیان وابسته به دو گروهک تروریستی تکفیری داعش و جبهه النصره در شهرک البصیرة درریف شرقی دیر الزور دست‌کم 25 تن از اعضای این دو گروه تروریستی به هلاکت رسیدند.

در همین حال سخنگوی ستاد ارتش آزاد سوریه عنوان داشت: این درگیری‌ها در حالی صورت گرفت که اعضای جبهه النصره در تلاش بودند تا یکی از اعضای گروهک تروریستی داعش را ترور کنند.

یک منبع آگاه تاکید کرد: این امر خطرناک‌تر از آن است که اعلام شده و آن آغازی برای جنگی ویرانگر است که با آنچه پیشتر رخ داده، تفاوت دارد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 346536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
    39 39
    اگه کشوری مانند ایران با آمریکا متحد میشد در زمینه ی از بین بردن این گروهها که خودشون با خودشون درگیری دارن میتونستیم امید داشته باشیم که نسلشون منقرض بشه ولی متاسفانه این اتحاد وجود نداره!!!!!!
    • بی نام A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      17 0
      حکومت فاشیستی امریکا خودش بزرگترین حامی تروریست های وحشی است بعد انتظار داری ضد خودش وارد میدان بشه؟!! طالبان و القاعده بدون امریکا هرگز اینقدر قدرت نداشتند
  • ایرانی A1 ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
    34 34
    بعضی ها چقدر ساده اند همه این فتنه ها از امریکاست امریکا برای مقابله باشوروی سابق در افغانستان طالبان والقاعده را درست کرد واین گروهها منشعب از از انها هستند پس همه باهم بگوییم مرگ بر امریکا
  • علی EU ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
    17 7
    مرگ بر آمریکا و اسرائیل
  • بی نام IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
    5 2
    سلام شما بایستی در جمله اول می نوشتی , داعش و "حامیانش" کشورهای منطقه ایی نظیر ترکیه عربستان و حتی...!!!