۰ نفر
۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۸

تسنیم نوشت:

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به بار ترافیکی سنگین در اکثر محورهای مواصلاتی کشور، از یک طرفه شدن جاده‌های چالوس و هراز از ساعت ۱۵ امروز به سمت تهران خبر داد.
سرهنگ محمدحسین حمیدی در تشریح آخرین وضعیت جاده‌های کشور در صبح روز هشتم فروردین 93 ،گفت: خوشبختانه سراسر محورهای ارتباطی کشور دارای جوی آرام بوده و به لحاظ ترافیکی از بار پرحجم، ولی روان برخوردار هستند.
او با اشاره به بار ترافیکی سنگین در تمامی محورهای مواصلاتی تهران به شمال، گفت: طبق گزارشهای رسیده بار ترافیکی تمامی محورهای مواصلاتی تهران به سمت شمال و بالعکس سنگین بوده و محور کرج به چالوس و هراز از بار ترافیکی سنگین، ولی روان برخوردار هستند.
سرهنگ حمیدی ادامه داد: با توجه به این موضوع پلیس از ساعت 12 امروز محدودیت تردد در جاده چالوس و در محدوده کرج به سمت چالوس برای تمامی خوردوها اعمال می‌کند و از ساعت 15 امروز جاده چالوس از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.
او با بیان اینکه از روز گذشته محدودیت تردد انواع خودروهای سنگین، کامیون و تریلرها به استثنای حاملین سوخت و مواد فاسدشدنی در تمامی محورهای کشور اعمال شده است، گفت: همچنین در محور هراز ممنوعیت تردد از ساعت 13 امروز در مسیر رودهن به سمت آب اسک برقرار است و این مسیر نیز از ساعت 15 از آب اسک به سمت رودهن یک طرفه خواهد بود.


231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 346516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =