تسنیم نوشت:

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در پی انتشار اعلامیه‌ای منتسب به گروهک تروریستی جیش‌العدل، با پیگیری‌های انجام شده، مشخص شد این اظهارات هیچ گونه پایه و اساسی ندارد.

علی اصغر جمشید نژاد گفت: به دنبال پخش اعلامیه‌ای منتسب به گروهک تروریستی جیش‌العدل، مبنی بر کشتن یک تن از مرزبانان ایرانی گروگان‌گرفته شده، پیگیری های لازم از سوی وزارت کشور و استانداری سیستان و بلوچستان با مقام‌های امنیتی و انتظامی کشور برادر و دوست پاکستان انجام و مشخص شد این اظهارات هیچ گونه پایه و اساسی ندارد.

او گفت: بعید به نظر می‌رسد با توجه به رویکرد مثبتی که توده مردم به دولت اعتدال و امید دارند و شرایط روز به روز در حال بهتر شدن است عده‌ای بتوانند این آرامش را تحت الشعال قرار دهند.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برخی از گروه‌های فریب خورده که از جامعه دور هستند و متاسفانه درک درستی از شرایط منطقه و کشور ندارند هر از گاهی با اقدامات کور و بی‌ارزش سبب بروز مسائلی می‌شوند که فقط شرایط را برای خود آنان سخت‌تر می‌کند.

او گفت: اقدامات و پیگیری‌ها در سطوح مختلف و به‌ویژه در سطح وزارت امور خارجه با کشور پاکستان درحال انجام است و امید می‌رود با مجموعه اقداماتی که در حال انجام بوده هرچه سریع تر 5 مرزبان گروگان گرفته شده به کشور عزیزمان بازگردند.
جمشید نژاد گفت: همواره شرایط برای بازگشت افراد و گروه‌هایی که فریب خورده‌اند و درک درستی از شرایط منطقه نداشته‌اند و امروز آنان را منزوی کرده، فراهم است و می‌توانند به آغوش خانواده و میهن بازگردند.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 346098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    90 3
    یعنی اگه یه نفرشون هم کشته شده باشن باید براتون تاسف خورد که اسم مسئول روتون گذاشتن . تو گروگان گرفته شدنشون که مقصر بودید. اگه کشته بشن هم بخاطر بی عرضه گی و دست دست کردنتونه.
  • با نام BE ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    مرگ بر دولتها و ملتهای تندرو و نادان. مرگ بر کشورهای دشمن و ناهمسایه و خائن٬ عربستان، پاکستان٬ افغانستان٬ ترکیه