ایلنا نوشت:

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در واکنش به شهادت یکی از ۵ مرزبان گروگان گرفته شده، گفت: هیچ منبع رسمی خبر اخیر درباره مرزبان به گروگان گرفته شده را تایید نکرده است.

علی عبداللهی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در واکنش به خبر شهادت یکی از 5 مرزبان گروگان گرفته شده توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل، گفت: هیچ منبع رسمی خبر اخیر درباره مرزبان به گروگان گرفته شده را تایید نکرده است.

او همچنین گفت: رسانه‌ها از انتشار اخبار غیر رسمی از منابع ناشناس و ضد انقلاب خودداری کنند و اجازه ندهند دشمنان ایام سال نو را به کام ملت تلخ کنند.

وبلاگ رسمی گروهک جیش‌العدل شب گذشته خبری مبنی بر شهادت یکی از 5 مرزبان گروگان گرفته شده را منتشر کرده بود.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 346070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    حالا هی با مقامات پاکستانی مذاکرات مثبت بکنین ... عرضه و غیرت نجات جون مرزبانانمون رو کی داره؟
  • هلیا IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    لعنت ابدی بر افرطی گری در هر لباس و هر مقامی . این سربازان بیچاره چه کرده اند که این افراد وحشی اینگونه با انها برخورد میکنند؟
  • ایرانی EU ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    در صورت هر گونه اسیبی به سربازان وطن لحظه ای درنگ نباید کرد .دیگر سربازان راستین ایران عزیز نسل این تروریستهای کثیف را از روی زمین باید محو کنند .به امید بازگشت فرزندان وطن وسربلندی ایران عزیز. خدایا مددی
  • داود RS ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    مرد مومن خودشون با زبون خودشون اخبار و اعلام کردن - یه مهلت هم دادن که اگر به خواسته هاشون برسن نفر بعدی... من اگر یک قدرتی داشتم همه اینارو از پا آویزون کرده بودم تا الان - نمی دونم چرا دست دست میکنید از نظر من مهمترین موضوع کشور این مورد است نه گرانی و.... حلش کنید لطفا ( اگر می تونید)