ایرنا نوشت:

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در کنگره نکوداشت شیرعلیمردان خان بختیاری با اشاره به بیانات نوروزی رهبرمعظم انقلاب گفت: باید برای تحول در دوعرصه اقتصاد و فرهنگ گام های اساسی برداریم.

محسن رضاییˈ در این آیین که با حضور شخصیت های علمی و فرهنگی و اقوام مختلف بختیاری برگزار شد افزود: از آنجایی که امسال توسط رهبرمعظم انقلاب به نام سال ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ نامگذاری شده است در نتیجه کشور ما باید جهش فرهنگی و اقتصادی داشته باشد.

رضایی افزود: همه مردم و دولتمردان باید به رهبر معظم انقلاب لبیک بگویند.وی با اشاره به اینکه بختیاری ها همیشه مبارز و در صف اول دفاع از اسلام و ایران بوده اند گفت: شیر علی مردان خان یکی از افتخارات بختیاری ها در طول تاریخ ایران اسلامی است.

کنگره شهید علیمردان خان بختیاری دوم فروردین ماه در ورزشگاه کارگران گلف مسجد سلیمان در شمال خوزستان با حضور شخصیت های علمی ،فرهنگی و طوایف و اقوام مختلف بختیاری برگزار شد.

ˈمحمدرضا مکوندی دبیر اجرایی کنگره شهید علیمردان خان بختیاری اظهارداشت : در این کنگره از رشادتهای اسطوره ایل بختیاری علیمردان خان تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: اعضای ستاد کنگره شهید علیمردان خان بختیاری متشکل از دکترحاج محسن رضایی؛ حجت الاسلام والمسلمین امینی؛ مهندس گوریی فرماندار، دکتر اردشیرصالح پور، حجت الاسلام روشن سلیمانی، محمدرضا مکوندی و تعداد دیگری ازاعضای ستاد کنگره عنوان کرد که در26 اسفندماه در دیدار با رهبرمعظم انقلاب اسلامی حضور داشتند در این دیدار و دکتر محسن رضایی وحجت الاسلام امینی درخصوص شخصیت شهید علیمردان خان بختیاری مطالبی بیان کردند.

 

2323

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 346016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =